Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

JA:n porukkaa linnaan?

• 6 770
  • 80

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukava huomata, että minäkin olen saanut jo pari kutsua. :)

Muutama kutsu itseltäni:

varjo
Tatzka
mauri
Patarouva
Annuli
Woman In Red
Senior
Predator

Varjon haluaisin mukaan, koska kuten Seniorkin jo mainitsi, voisit puhua jengiä pökerryksiin.

Tatzkan pitäisi luonnollisesti tulla mukaan, tottakai Jatkoajan syyspoikaa tarvittaisiin linnassakin. Lisäksi hän saisi luvan toimia tanssittajanani, toivottavasti se sopii Arvon Herralle itselleen. :)

Mauri pitäisi aivan ehdottomasti saada mukaan, hän on nimittäin loistotyyppi.

Patarouva, Annuli ja Woman In Red kuuluvat kaikki niihin, joiden kirjoitustaitoa, huumoria ja oivalluksia ihailen. Joten puhtaasti siitä itsekkäästä syystä, että haluaisin heidät tavata, lähettäisin heille myös kutsutkin. Vaikka tottakai suosisin tuon poppoon pääsevän linnan juhliin muutenkin. :)

Seniorin ja Predatorin haluan myös kutsua... En oikein tiedä miksi. Predatorin kanssa voisimme ainakin jatkaa moottoripyöräreissun suunnittelua.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä ottaisin ekana, girlzilla mulle daamiksi. On nätti ja kiva. Ei tule häitä mutta ainakin kiva seuralainen

JHag tulee huolehtimaan minun turvallisuudesta. Pelimies kun on, eiköhän joku Janina jne tulis megeen.

Senior antamaan vinkkejä siitä, miten tarja ois höynäytettävissä.

Oloneuvos tulisi jeesaamaan mua maljakon luona. Etten tipu mukiin..

Jet Ace tulee edustamaan. Loistotyyppi, kuten kaikki. Mut tää on paperilla mun faija, joohan?

Arnold on mun tuplabroidi, jos tipun niin edustaa, jos ei rykäise pressaa :0

Predator tulisi neuvomaan, kuinka saisin koottua sen ritva santavuoren (kai kutsuttu!!) iltayöpuvun uudelleen, kun käsi lipsahti tanssatessa :)

Reds 1897 tulisi tsekkaamaan, että kaikki menee isänmaallisesti. Tässäkin mediatyyppi.

Korak tulisi frakin kans. en tunne (vielä) mut on kyllä paikallaan joku pikku-ukon isä. Ja bilehile!

Viimeine ois sit Tommilin. Se tsekkais että en kihistelisi tiktakin petraa, josko se ois siellä..

Sori muille, kavereita ollaan, Mut vain senior ja girlzilla ois halunnut mut bileisiin. Muut tuli arvostuksesta, joka ei näköjään ole molemminpuolista :(

Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisätään sitten muutama nimi listaan.

Eli Senior tuomaan linnaan kokemusta ja tietämystä.

Bisnessman: Luonnollinen valinta, odotan jo presidentin haastattelua ja ulosheittäjiä ;)

Poison. Tottakai minä sinua tanssittaisin jos sen arvon saisin, sinut tähtiin keinuttaisin, hurmokseen huumaavaan saattaisin, yhden suudelman jos palkaksi saisin.

Tauko ja Grappaa kaikille, Tatzka tackar och pokkar.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Lisätään sitten muutama nimi listaan.

Eli Senior tuomaan linnaan kokemusta ja tietämystä.

Bisnessman: Luonnollinen valinta, odotan jo presidentin haastattelua ja ulosheittäjiä ;)

Sä tajusit jujun. Vippi Tatzkalle.

ps. mä tein tänäänki vitun hyvän livehaastattelun. Tarja menis mutku ei..
Ehkä sit 2010...

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, että tässä oltaisiin pääsemässä Tarjan kinkereihin - tattista vaan Oloneuvos. Mikäpäs siinä ja näemmä ei ihan helpolla tule pääsemäänkään, jos ervatsalon lämminhenkisiä diplomaattisia neuvotteluja pääsee selvittelemään. Karjala olkoot vähimmäisvaatimuksemme - pitäiskö silti paikkailla sitä Mannerheimlinjaa?

Kun näitä kutsuja tässä satelee, niin voisi oikeastaan laittaa liput omille lämminhenkiselle uhoajalle - ettei pääse totuus unohtumaan. Minusta tuntuu, että linnassa ei vielä oikein riittävällä tasolla tunnisteta tätä pohjoista pullistelua ja sen viileää henkäystä, joten pistetään nyt sekin asia kuntoon.

Telaketju hoidelkoot koko porukan puolesta muodollisuudet kyynärpäätaktiikalla anteeksi pyytelemättä.Black Adder voi aiheuttaa lieviä myrkytystiloja muille kutsuvieraille, jos ei muuten, niin sanan säilällä sopivasti sivaltelemalla. Rintanappiin signauksen teksti "PIM - nää vajuat hypnoosiin".

Itseoikeutetusti Polliisi täytyy hommata ylimielisenä ja Euroopan kovimpana uhoajana mukaan. Kärpät#18 kutsutaan myös. Muista laittaa se rintanappi siihen puvun rintamukseen, missä lukee signauksesi mukaisesti " vittu, ettekö te osaa edes lukea"...taatusti aiheuttaa liikehdintää niillä parketeilla. Saiskohan tuo V-man sinne porttikieltoa? Johan se täälläkin kerkesi muistini mukaan penailla siihen malliin, että joutui jäähylle. Dave messiin myös, hoitelet sen musapuolen uuteen uskoon, eikös? Jottei homma menee riittävän massiiviseksi itsekehuksi, kutsutaan vielä pari uhoajaa lisää. Eli kh ja OldTJ - alkakaahan valmistautumaan kinkereihin.

Jotta saadaan sopiva sekamelska aikaiseksi jo kutsuttujen lisäksi, niin kutsutaan sieltä Auran aalloiltakin pari persoonaa lisää. Kun Oloneuvos ja Jet Ace sielä jo ovatkin, niin eiköhän sinne tarvita vielä Kaiser Soze ja champselyseekin kemuihin.

Eiköhän näillä päästäisi otsikoihin. Pitäiskö meijän pojat ottaa sitä Tyrnävän pottuviinaa varalta matkaan, ihan vain pari putelia...?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Tää onkin vaikea pohdinta, jos vain kymmenen kutsua pitäisi jakaa.

Tässä niiden saajat:

1. Murmeli (SaiPa-fani niin henkeen ja vereen, että onnistuisi yksien juhlien aikana varmasti tartuttamaan sputnik-hengen pariin päättäjään ja ei aikaakaan, kun meillä olisi jo uusi halli)
2. Birkku (Todistaa skeptikoille, että kiekkofani voi olla myös fiksu tyyppi)
3. SaiPa2000 (Täytyyhän Rauman mieskin saada mukaan, ettei joku kuvittele, että olen kutsuja jakaessani vetänyt kotiinpäin)
4. Lapa/Sniper2001 (Kaverilla ollut vähän huono vuosi, kun hänen molemmat nimimerkkinsä bannattiin JA:sta. Kutsu juhliin voisi piristää.)
5. Saipafan (kaveri, jolla voisi olla pokkaa tulla juhliin SaiPa-paita päällä)
6. Aksu (kirjoitti eniten kommentteja SaiPan The Ketjuun ja ansaitsi sillä kisalipun näihin kinkereihin)
7. Ted Raikas (JA:n SaiPa-fanien arvokasta runkomiehistöä, joka nikistä päätellen olisi myös ainoa delegaattimme edustaja, joka harrastaa suihkussakäyntiä)
8. Tulppu (Ei Kotkassa asuessaan pääse katsomaan liigakiekkoa. Juhlissa voitaisin porukalla kertoa Tulpulle miltä se liigakiekko sitten näyttää.)
9. Sam_Gebir (Sam tarvitaan mukaan siltä varalta, jos juhlat osoittautuvatkin tylsiksi. Pitkästymisen voi välttää, kun vaan pysähtyy hetkeksi kuuntelemaan gerbiilin viihdyttäviä kiekkoanalyyseja. Parin minuutin juttutuokion jälkeen jaksaisi taas bilettää kunnolla)
10. Theref (Viimeisenä muttei vähäisimpänä. Ref on ainoa, joka voisi yrittää opettaa tälle sekalaiselle seurakunnalle edes jonkinlaisia etikettisääntöjä ja käytöstapoja.)

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haluan tottakai linnaan ja Gellnerin kanssa samaan aikaan Halosta ja Arajuurtajärveä ohittelisimme. :) Ne kahdeksan muuta sitten vielä:

Muaddib
Stone Cold
Vakio
Mazza
Rööri
Jouni
Kiekko-Antti
Pitkä

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
En minä muuten sinne linnaan hinkuaisi, mutta en ole KOSKAAN päässyt tanssittamaan naispuolista kadettia... ei sen puoleen, en ole kyllä joraillut koskaan miespuolisenkaan kadetin kaa.

Voisi olla hubaa vetäistä jonkun tulevan tyttöluutnantin kanssa parit rokit vaikkapa Great Balls of Firen tahdissa (= Suuret Tulimunat?)... hitaat biisit säästän Mallalle.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jaa´a, nyt Predator heitti pahan, vain kymmenen saisi kutsua mukaan...hmmmm...no jos ottaisi pari-, kolme-, neljäkymmentä frendiä messiin, siinä sitten ovella möykkäisi linnan portsarille, että "älä sä mulle ala, tiedäksä kuka mä oon? Saatana, itse Halonen ( en siis tarkoita, että Halonen olisi saatana) on kutsunut mut ja mun frendit tänne".

No, joka tapauksessa, uskon, että kun kyseinen ryhmä paikalle saapuisi, ei linnan kuuluisa boolikaan maistuisi samalta. Seuraavan päivän iltapäivälehdet saisi vähän toisenlaista kirjoitettavaa, kuin kenellä oli kaunein/ karmein iltapuku. Loppuillasta saattaisi olla, että muutamilla ei olisi pukua ollenkaan päällä, ehkäpä ei yhtään vaatekappaletta yllä. Aijaijai niitä lööppejä kun Pena-kloonit munasillaan twistaisi linnan parketilla ( saa toki pöydilläkin tanssia), siinä olisi munaa eikä mitään nysväämistä.

Loppuillasta kaappaisimme Suomi-isänmaallisuus-look-a-liken, jalkaväen kenraali Ehnroothin meidän pöytään. Juottaisimme grapalla terästettyä linnan boolia miehelle ja muistelisimme sota-aikoja. Sekä hyviä HIFK-aikoja. Ja emme lähtisi linnasta ulos ennenkuin koko jengi huutaa raivokkasti IFK! IFK! IFK! IFK!-huutoja.

Sitten "poliisi saattueessa" linnasta linnaan.

mukana ainakin
*Jhag ( opettaisi ihmisille, että nämä nysväämisbailut muuttuvat nyt kunnon menoksi. Heittäis jokaisen eduskunnan tyypin korvaan eri huhun hallituksen kaatuilemisesta jne jne)

*Senior ( täytyyhän yhden gentlemanin olla paikalla, koska ei me kaikki mitään sikoja olla)

*Punaiset_Lasit ( miehen tyyli saapua Sveitsiin, ja siellä penailu oli sellaista luokkaa, että tästä jätkästä ei voi olla pitämättä)

*Johannes ( mies tekisi communicatorillaan jäätävää, suoraa live lähetystä Jatkoaikaan)

*Reds1897 ( Hörpssss!!! mitä tuohon muuta sanottavaa, kunhan tukka ei killu boolissa)

*Rööri ( huhhuh, tässä vasta villi kaveri, jos tämä mies kävelee kadulla vastaan, niin ette koskaan uskoisi kuinka perverssiä stooria voi kaverin päästä tulla)

*Girlzilla ( pääset mukaan, mutta ikäsi puolesta sinulle valmistetaan limuboolia jossa paljon tikkareita.....mutta hys hys, kun tuut sitten sinne meidän pöytään, niin me voidaan antaa sun maistaa sitä oikeatakin boolia)

*JanJ ( Vahvin lenkki ja täytyyhän sitä lehdistökin olla paikalla)

*Rebel ( aina yksi hullu, joka unohti Rexonat, mahtuu mukaan.....no ei tää mies haise, se käyttää parempaa kamaa, kuten Mennen)

*Predator (ilman muuta tämä sananiekka on oleva kiusaamassa hallituksen tosikkoja)

*Cairns ( ensimmäinen Vopat-paitainen linnassa juhliva kaveri....pelotteena??)

*Oloneuvos ja JetAce ( täytyyhän se turkukin olla edustettuna)

*Bisnesman (käydään lynkkaamassa Ylen toimittajat, ja annetaan Bisneksen hoitaa selostuspolitiikka; " ja siinä saapuu Nokian johtaja Jorma Ollila vaimoineen, no luulisi, että miehellä olisi varaa ostaa hienompia rättejä rouvan päälle...jaahas, mitäs nyt, nyt saapuu iloinen ÄTPPOMK:n ryhmä, NYT HUUDETAAN!!!)

*Carlos ( no täytyyhän tämä mies joskus nähdä, linnan juhlat ovat siihen juuri sopiva tilaisuus)

*Brewer ( mitäköhän kivaa tämäkin mies siellä keksisi? juttu lentäis ja kaikilla olisi hauskaa, paitsi tosikoilla)

*Varjo ( mies selittäisi koko helvettiin popoon sekaisin kaiken maailman kaaosteorioillaan)

ja monia muitakin, nyt en ehdi enempää kirjoitella, joten soittakaa 1-800-KORAK, niin tulen avaamaan takaoven.

PS: Asu vapaa.

2PS: V***u, me koulutettaisiin Ilkka Kanervaa, miestä joka ei ole elämänsä aikana koskaan tehnyt duunia......jaa, no kyllähän paskanpuhuminenkin duunista varmaan käy.

3PS: mukaan myös Pasi Nielikäinen ja HIFK:n, Bluesin, Tepsin Cheerleaderit

Vaicci#63

Jäsen
Lippuja linnaan..

Mirasane (Lehtimiesten aatelia, mies joka iskee palstalle juuri kun sitä vähiten odottaa)

Predator (JA:n mafioso joka pompottelee tarvittaessa modeja ja...)

Korak&JHag (...mafioson kätyrit)

Nyt kun minullekin on myönnetty kutsu, taitaa nuorta katrasta olla aika paljon paikalla.

Mirasane, varmasti puen Sputnik-paidan, kaulahuivin ja lippiksen päähän...

"olen muotitietoinen...."

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Stone Cold
Saiskohan tuo V-man sinne porttikieltoa? Johan se täälläkin kerkesi muistini mukaan penailla siihen malliin, että joutui jäähylle.

Voihan se olla, että lähtisin linnasta niskaperse otteella jos kommentoisin Tarjan asuvalintaa käyttäen samaa sanaa kuin mitä käytin Susanna Tervaniemestä silloin kun tuli penalttia.
(Tai mitä käytin samassa lauseessa kuin Susannan nimeä. En nimitellyt ketään miksikään muuksi kuin kauniiksi).

nimim. edelleen katkera

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
The Original Jags
Big Red Machine
Jagr68
Habby
Jouni

Tuskin muita tarvitaan.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin, minä en kutsu kymmentä vaan kaikki halukkaat. Enkä kutsu linnajuhliin, vaan niihin parempiin: varjojuhliin.

Illan ohjelma alkaa pikaisella visiitillä V.Hurstin bileisiin. Keskustelua uskosta, Jessestä, työtömyydestä sekä asunnottomuudesta. Vaihtoehtoisesti voi myös nauttia sopasta tai taiteilla banderolleja valmiiksi. Seuraavaksi tunti naamioitumista, poliisin kuristusotteista irtipääsemisen harjoittelua sekä virtsarakon täyttämistä. Sitten rekvisiitta valmiiksi ja menoksi.

Linnan edessä sitten maroton huutaminen näille eliitti-jatkoaikalaisille, jotka tuhlaavat siellä yhteiskunnan varoja. Loppuilta ja yö juoppuputkassa.

Asu vapaa, eikä pakollinen. Mieluiten tumma, jotta veritahrat eivät näy. Omat kahleet lasketaan eduksi, kuten myös kansalllispukuun kuuluva puukko.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näemmä minäkin olen saanut pari kutsua Linnaan. Kiitokset kutsuista, mutta taidan suosiolla jättää pippalot väliin koska olen luvannut itselleni etten pistä päälleni mitään muuta pukua kuin maastopuvun. En mitään muuta ja siinä puvussa tuskin olen tervetullut Linnan juhliin.

Mutta, laitan tässä samantien muutamia kutsuja matkaan, tai laitan kutsut Jatkoajan ykkösviisikolle, joka saa edustaa meitä kaikkia parhaansa mukaan juhlissa.

"Hyökkäykseen":

Taito-Ojanen tuomaan taitoa, mjr tuomaan kärsivällisyyttä ja varjo tuomaan ärhäkkyyttä hyökkäykseen.

"Puolustukseen":

Ketjun fyysisyydestä vastaisi JHag, kokemuksesta Senior.

"Maalille":

Kenetpä sinne heittäisin jollen sitten Predator'ia.

Ketjun pitäisi aisoissa ja tiukassa otteessa Woman In Red.

Näillä mentäisi...

vlad#16.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tommilin (FPS! FPS! FPS!)
Noose (FPS! FPS! FPS!)
Senior (of koors)
Scoutti (koulutus jatkukoon linnassa)
JHag (legenda)
girlzilla (saanko luvan?)
Gags (emmä tiiä..)
Annuli (sullahan oli se tyttökin?)
Bisnesman (eihän sua voi jättää)
luistimet (pidä huoli siitä girlzillasta!!!)
Arnold (tietää jotain hyvästä musiikista)
Everton (Mestis on elämää)
Ikijokeri (nicki riittä jo)

Siinä ne tärkeimmät kai...

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa ketäs sitä nyt valittis.

1.Bisnesman(jonkun täytyisi toistaa juice leskiset eli kravatti hikinauhana)
2.Annuli (olisi seuralaiseni) eli
3.kapa76
4.reds1897 (ettei jutut lopu kesken)
5.JanJ (on kuitenkin siellä mukana vaikka ei saakkaan kutsua. Pääsee nääs vapaalipulla)
6.Korak (ihan vaan muuten mukana juomaan viinaa ja aiheuttamaan se pakollinen jatkot skandaali 7.12 päivän iltasanomien kanteen)

Seitsemän riittää ettei tule suurempia sanomisia.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti kapa76
Seitsemän riittää ettei tule suurempia sanomisia.

Onks Kapa tuo jotain korkeampaa matematiikkaa jota tavallinen insinööri ei ymmärrä? Kirjoitat noin ja listaat kuitenkin vaan kuusi nimeä...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti korkki
Onks Kapa tuo jotain korkeampaa matematiikkaa jota tavallinen insinööri ei ymmärrä?

Jos mister sisällytti itsensä tuohon seitsemän joukkoon, ettei tartte muiden jakamien kutsujen varassa olla. Olisihan se v*mäistä jos hommaisi kymmenen frendiä maistelemaan boolia, ja jäis itse värjötteleen pihalle koska ei tajunnut varata itselleen lippua.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jee! Vai että linnaan? Justhan mä sieltä pääsin! vitsivitsivitsi...

Mä luulen, että ottaisin ns. normaalin häätaktiikan käyttöön:

1) kunnon pohjat
-tähän ottaisin kavereiksi ehdottomasti Punaiset Lasit, Korakin ja bisnesmanin ainakin. Samoin Röörin ja Tatzkan, ynnä paljon muita, joita en nyt jaksa kaikkia muistaa...

2) jatkopohjat
-ettei totuus unohtuisi, pohjien jatkot vielä ennen bakkanaalia. Tällöin porukka voisi täydentyä ainakin Oloneuvoksella, JetAcella, Predatorilla, redsillä, Seniorilla, kangaroolla ja Carloksella, jota en ole koskaan tavannutkaan

3) taktiikkapalaveri
-varsin tärkeä osa ennen pippaloita. Fläppitaulut esiin ja suunnitelma siitä, miten päästään nopeimmin boolimaljoille ynnä muihin tärkeisiin paikkoihin. Tässä tulisivat mukaan viileän analyyttiset tilastomiehet tyyliin Johannes, Mane, Brewer, Cairns etc. Katsotaan tunnelman kohottamiseksi pari Cairnsin tappeluvideota

4) yksi tamperelainen humoristi aina mukaan!
-tämä kandee muistaa, muaddib messiin, kuunnellaan vähän Mikko Alataloa

5) NAISIA!
-sitten daamit joka jätkälle; girlzilla, Annuli, Patarouva, Tinde, koo ja vahvistuksia tarpeen mukaan. Annulille ainakin sellainen avokaulainen vaate!

6) paikalle näyttävästi
-helikopterilla metrin päähän pääovesta ja sisään kunnon ryminällä mm. Adolf Ehrnrooth ohittaen. Naureskellaan samalla jonossa näkyville naurettaville naisten puvuille, jollakin on kuitenkin kuorma-auton kokoinen kukka perseen päällä ym. koomista.

7) suoraan boolimaljalle
-kättely on tylsä muodollisuus, painellaan boolin ääreen ja kommentoidaan äänekkäästi sen liiallista laimeutta. Lyödään ohimennessä Petteri Ahomaata turpaan.

8) haetaan Tarjaa tanssimaan
-kyllä, heti kun eka biisi rävähtää, joku meistä, vaikka minä sieppaa Tarjan lattialle, tönäisee sen mäyräkoiran näköisen miehen sivuun todeten: "älä mulle ala!". Tanssilattialla sitten lähentelyä hyvä maku kuitenkin muistaen (heh).

9) poistumisen esivalmistelu
-ilmoitetaan hyvissä ajoin kuuluvasti, että "täällä on tylsää!" ja haahuillaan narikkaan kaikki yhtä aikaa.

10) jatkot
-nyt alkaa varsinainen bilettäminen! Otetaan Tarja messiin, samoin Kirsi Piha, Leena Harkimo, se vihreiden hyvännäköinen mimmi joka on pelannut tennistä joskus (en muista nimeä) ja tietenkin Mauri Pekkarisen tupee, joka pöllitään jo alkuillasta.

Tältä pohjalta

edit: pari nimeä unohtui edit2: joo, pari nimeä oli taas pakko laittaa lisää.........

Viimeksi muokattu:

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti JHag
se vihreiden hyvännäköinen mimmi joka on pelannut tennistä joskus (en muista nimeä)
Meinaatko Anni Sinnemäkeä? Kyllä siinä olisi aika vahvistus.

Näköjään minutkin oli kutsuttu Carloksen toimesta. Kiitos siitä. Minä kutsun vastaavasti kaikki Jatkoaikalaiset Veikko Hurstin pitämiin pirskeisiin! (älkää käsittäkö väärin, itse en vasemmistossa ole, vain Rkp:n kannattaja). Linnan juhliinkin pari edustuskelpoista menisi täältä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Janos
Meinaatko Anni Sinnemäkeä? Kyllä siinä olisi aika vahvistus.

Itse asiassa en meinannut, mutta kyllä Annikin on kivaa katsottavaa. Se on joku Merikukka tai Meriheinä tai jotain sinnepäin tämä vihreä kaunotar, jota alunperin tarkoitin

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Oloneuvos

Varjo aiheuttaa kolmannen maailmansodan avautumalla Pakistanin edustajalle ydinaseista.

Tämä on muuten väistämättömästi edessä, jos varjo saa kutsun. Tosin kuetn hän jo itse sanoi, hän viihtyisi varmasti paljon mielummin linnan ulkopuolella Poliisien jouha-joukoissa.

Oma turha sekä pitkähkö listani tulee siis tässä:

Varjo - selittämään evoluutioteoriaa ja sen todennäköisyyttä (tämä alkanee jo siinä vaiheessa, kun tullaan sisään kättelemään presidenttiä ja hänen puolisoaan)
DaEspoo, Footless ja Cannibal - edustamaan Bluesin faneja

Predator - "seurapiirihaiksi" keksimään uskomattomia juttuja muille vieraille
JHag ja Korak seuranaan P. Matikainen - tottahan toki ÄTPPOMK:in ideologistien täytyy mukana olla
vlad - hillitysti, mutta paljon asiaa Red Wingsistä ja muustakin
TheRef - tuomarin näkökulma
Bisnesman - maamme tuleva ykköstoimittaja (?)
Oloneuvos - Turku on aina Turku, mutta Oloneuvos edustanee niitä asiallisempia turkulaisia
Miika-90 ja Juha Salminen - Jatkoajan junioriosasto (*hymiö*)
Muaddib - ja naurua kuuluu sieltä, missä Muaddib kiertää linnaa
TM, Mazza, Tsei Tsei - Tapparan kannattajien yleinen edustajisto
Jouni - huikeimmat NHL-stoorit

(Pyydän anteeksi kaikilta, joiden nimimerkit olen kirjoittanut väärin)

Edit: Omasta listastani unohdin ainakin axen ja Evertonin

Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
TBK:

Ymmärsit aivan väärin, en juurikaan välttämättä viihtyisi ko. porukassa, olisi vain mukava vähän hutkia hippejä päähän ja katsoa kun he sitten yrittäisivät luonnonlääketieteen avulla parantaa akuutti päänhalkeamista. Hyvinkin pian saattaisivat kutsua apua pahojen kapitalistien tuotoksella, kännykällä...jonka johdosta uhri kuljetettaisiin ilkeiden riistäjien kulkuneuvolla, autolla, sairaalaan.

Ei niin että minulla loppujen lopuksi olisi mitään hippejä vastaan näin henkilönä mutta ajatusleikkejä on kiva harrastaa.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti korkki
Onks Kapa tuo jotain korkeampaa matematiikkaa jota tavallinen insinööri ei ymmärrä? Kirjoitat noin ja listaat kuitenkin vaan kuusi nimeä...

Noh perskules seitsemän siinä oli mielestäni :). Lisätään yksi
7.Korkki

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy