Haga on kuulemma 4. ketjun pelaaja, jos sitäkään. Seuraavaksi kuuluu katsomoon...ja 0,5ppg
Haga on pelannut viime pelit nelosen laidassa ja ihan ansaitusti. Uskon, että Virtanen tietää mitä tekee.
Haga on kuulemma 4. ketjun pelaaja, jos sitäkään. Seuraavaksi kuuluu katsomoon...ja 0,5ppg
Ei varmasti ollut sarkasmia. Minäkin odotan vastaavia pisteitä.Oliko tämä sarkasmia? Varaudu pettymykseen, jos odotat tällä kaudella kovia pisteitä. Jonain päivänä tämä voi olla realismia mutta ei nyt.
Ei varmasti ollut sarkasmia. Minäkin odotan vastaavia pisteitä.
Rooli vaikuttaa paljon pisteiden tekoon yleensä, tai sitten ei jos vain löytyy sellainen ketju jossa on kaikki kohdillaan ja 5 vs. 5 pelissä ketju voittaa pelinsä useimmiten. Nyman-Koivistoinen-Koivisto ketju oli tuollainen kauden 2019-2020 viimeisellä kolmanneksella ja Koivistoinen kaudella 2018-2019 teki 3-4 sentterinä 17 maalia ja 34 pinnaa 12,5 minuutin peliaika keskiarvolla.Viime kaudella Repo ja Hakulinen teki 33 pinnaa sekä esimerkiksi Mattila 24 pistettä ja Tammela 21 pistettä.
Vähän pyytäisin realismia näihin pisteodotuksiin mitä mieheltä odotetaan. Vaikka tasoero onkin Liigan ja KHL:n välillä isohko, niin ei Rigan neloskentästä tulla tekemään tulosta tosta noin vain. Kaveri kun kaikenlisäksi on hankittu tänne tuomaan laajuutta, eikä tekemään tulosta, niin nämä puheet tulosyksikön sentteristä ovat aivan järjettömiä.
Jos tekee edes 15 pistettä ensi kaudella ja pitää oman kentän plussan puolella, niin hankinta on onnistunut. Sikälimikäli edes jatkaa ensi kaudella.
Ihan varmasti on ja sillä pääsee jo pitkälle Latvian maajoukkueessa saakkakin. Aika paljon kuitenkin tuossa alun ja lopun välillä on vielä jossittelua, jonka lisäksi minun korvaani särähtää täysin ylimitoitetut odotukset häntä kohtaan pisteiden valossa.Svanenberg jos tällä kaudella nappaa vakipaikan kokoonpanosta ja ensi kaudella yltää vaikkapa Julius Mattilan viime kauden tekoihin, niin on aika kova seppä vielä Latvialle tulevaisuudessa ja miksei Lukollekin.
Ensi kaudelle varmasti jotain odotuksia pitää ollakin, mutta sekin toki nähdään sitten vasta jos/kun Svanenbergs täällä jatkaa. Tällä kaudella vakipaikan voi saada, jos todistaa olevansa parempi kuin Päivärinta, Säkkinen, Petman tai Suni. Ei ole ihan helppoa tuokaan, vaikka moni niin saattaa ajatella ja Kallehan on sanonut että nuorten pelipaikkaa ei anneta pois kevein perustein. Hyvää kilpailua ainakin tällä hankinnalla saadaa aikaan ja toiveissa varmasti on että nuorista löytyy tämän johdosta vielä napsu tai pari lisää.Ihan varmasti on ja sillä pääsee jo pitkälle Latvian maajoukkueessa saakkakin. Aika paljon kuitenkin tuossa alun ja lopun välillä on vielä jossittelua, jonka lisäksi minun korvaani särähtää täysin ylimitoitetut odotukset häntä kohtaan pisteiden valossa.
On se kumma, että 0.5ppg Svanenbergsille olisi käsittämättömän utopinen saavutus, mutta Hagalla 0,5ppg on täysi floppi. Ja pelaavat vielä samaa sarjaa, samassa joukkueessa, samalla pelipaikalla ja oletuksena on, että molemmat ovat 2-3 ketjun senttereitä. Huh huh.Sitten meillä on huippuhankinta käsissä. Tuo 30 pinnaa (0.5 ppg) olisi kyllä todella kova näyttö, jos toteutuu. Itse olen tyytyväinen hieman pienempäänkin pistemäärään.
Suosittelen vilkaisemaan lähtökohdat, mistä miehet Lukkoon ovat tulleet. Haga oli kärkihankinta nimenomaan kärkikenttien sentteriksi, mutta on valahtanut neloskentän laitaan, niin kyllä silloin on oikeutettua puhua miehen flopanneen odotuksiin nähden. Näillä näytöillä pitäisi ensi kauden sopimus repiä.On se kumma, että 0.5ppg Svanenbergsille olisi käsittämättömän utopinen saavutus, mutta Hagalla 0,5ppg on täysi floppi. Ja pelaavat vielä samaa sarjaa, samassa joukkueessa, samalla pelipaikalla ja oletuksena on, että molemmat ovat 2-3 ketjun senttereitä. Huh huh.
Menee varmaan ruotsin kolmostasoon lopulta.Kovasti nyt näyttää kestävän sen kansainvälisen siirron vahvistuksen saaminen.
Kauden alusta asti on etsitty kärkihyökkääjää. Sen jälkeen vielä luovuttiin yhdestä kärkihyökkääjästä eli Pospisilista. Minun laskujen mukaan tarve on silloin kaksi kärkipään hyökkääjää. Tähän kun lisätään vielä se, että yksi etukäteen kärkipään hyökkääjäksi ajateltu eli Haga ei ole onnistunut täyttämään odotuksia, niin jos nyt saadaan vain yksi kärkipään hyökkääjä, niin silloin ainakin paperilla Lukon hyökkäys on jopa heikompi kuin elokuussa. Ja korostetaan nyt tähänkin vielä se, että kyseessä on minun henkilökohtainen mielipiteeni ja niitä täällä kai edelleen saa esittää.Kahdelle hyökkääjälle oli tarve. Ja se toinen on selkeästi ykköskorin pelaaja joka vielä odottaa julkistamista. Sen sijaan sillä toisella alempien kenttien "täydennyspelaajalla" on hyvä tilaisuus hakea riskiä. Jos Janis tuottaa hedelmää ensi kaudelle niin me ollaan voittajia. Ellei niin sitten me ei vaan jatketa sen sopparia ja kiitetään visiitistä. Vaikka sitä rahaa olisikin niin kyllä sitä rahankäyttöä voi silti tehdä järkevästi. Tuo tuleva ykköskorin jätkä maksaa kuitenkin jonkin verran. Itse siis uskon, että se kova loppukauden hankinta tulee vielä.