Viestin lähetti Aksu
Edit: Siellähän onkin lisäyksenä, että siirretty 9.9. ilmestyväksi.
Viestin lähetti lintu
olen syvästi pettynyt ellei Karalahti ole top-5.
Viestin lähetti lejon
9. Teemu Lassila
10. Teemu Elomo
31. Tony Virta
48. Ville Snellman
50. Petri Pakaslahti
Mielenkiintoinen rankingi kyllä. Itse odotan että Kohn tekee noin kaksi kertaa enemmän maaleja kuin Elomo. Muutenkin hiukan outoja sijoituksia...Viestin lähetti Bauer
10. Teemu Elomo
23. Ladislav Kohn
Viestin lähetti lejon
Jääkiekkolehti kertoo seuraavaa:
...
9. Teemu Lassila
....
44. Jesse Niinimäki
...
Viestin lähetti lejon
10. Teemu Elomo
23. Ladislav Kohn
Viestin lähetti lejon
Jääkiekkolehti kertoo seuraavaa:
1. Vladimir Vujtek
.
.
.
50. Petri Pakaslahti
Viestin lähetti tiikeri
Miten joku jaksaa enää tosissaan ihmetellä noita pelaajien sijoituksia siinä rankingissa? Kyseinen lista ei varmasti tule koskaan olemaan kaikkia miellyttävä / muutenkaan täydellinen.
Tärkein ja kiinnostavin asia lehdessä on joukkueita koskevat arvostelut ja analyysit. Aivan sama monesko joku Helenius, Karalahti tai Leinonen on TOP-50 listalla.
Viestin lähetti lintu
Omat mielipiteet:
22. Janne Laakkonen - Tässä olen eri mieltä, liian korkealla. Ulos koko listalta.
Viestin lähetti Sistis
Tähän heitän kommentin, että aivan oikea sijoitus. Viime kaudella 39 pinnaa, ja rooli on Miettisen lähdön jälkeen huomattavasti suurempi. Veikkaan jopa 50 pinnan lähentelyä.
Tullee tekemään lopullisen läpimurtonsa miesten kentille ja saa ehkä jopa näyttöpaikan maajoukkueessa, riippuen Summasen kokeiluhalukkuuksista.
Viestin lähetti lintu
Minua närkästytti erityisesti se että Teemu Laine on listalla, kuitenkaan listalle ei kelpuutettu yhtään IFK:n junnua.
Viestin lähetti lintu
22. Janne Laakkonen - Tässä olen eri mieltä, liian korkealla. Ulos koko listalta.