Espoon Siniset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Two Degrees of Mike Sillinger
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että Sprukts pelasi alunperin Lukon A-junnuissa ja oli noiden yhdeksän liigapelin aikaan 18-19-vuotias.
Mitä merkitystä tällä on punasydämen pointtiin?Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että Sprukts pelasi alunperin Lukon A-junnuissa ja oli noiden yhdeksän liigapelin aikaan 18-19-vuotias.
Mitä merkitystä tällä on punasydämen pointtiin?
Ovat. Mutta Jokerit jatkuvasti.
Mä kyllä repesin enemmän Bluesin Rankking pelipaikoittain listalle.Kylläpä tuli naurettua tuolle top-50 listalle!
Minkäs takia pelaajia scoutataan, jos ei sen takia, että halutaan joku kohtuuhinnalla tekemään sitä kovaa jälkeä? Em. pelaajat ovat siis mielestäni Kerholta hyvää scouttausta. Sen sijaan Kariyaa, vaikka takoisi mitkä lukemat ensi kaudella, en pidä erikoisena scouttausnäytteenä.Minä puhuin nimenomaan pelaajien scouttauksesta en niinkään siitä missä joukkueessa tekivät kovaa jälkeä. Sprukts varattiin NHL:n Lukosta, Setzinger Ilveksestä poikien talentti tiedettiin kovaksi jo ennen HPK:ta. Kerho ei näitä pelaajia tuonut Suomeen joten eivät kuulu Kerhon scouttauksen hedelmiin. Tämä oli vastaus edellisellä sivulla olleeseen väitteeseen, että nämä olisivat Kerhon scouttauksia.
Väittäisin, että mikäli Sprukts olisi vetänyt Latvian liigaa Riga:n Dynamossa ei kerho olisi häntä löytänyt, Setzinger pelasi myös useamman kauden Ilveksen junioreissa ennen kuin pääsi pelaamaan liigaa Ipassa. Mikäli Lukko ei olisi tuonut David Schneideria Suomeen en usko, että Kerho olisi häntä löytänyt.
Minä puhuin nimenomaan pelaajien scouttauksesta en niinkään siitä missä joukkueessa tekivät kovaa jälkeä. Sprukts varattiin NHL:n Lukosta, Setzinger Ilveksestä poikien talentti tiedettiin kovaksi jo ennen HPK:ta. Kerho ei näitä pelaajia tuonut Suomeen joten eivät kuulu Kerhon scouttauksen hedelmiin. Tämä oli vastaus edellisellä sivulla olleeseen väitteeseen, että nämä olisivat Kerhon scouttauksia.
Väittäisin, että mikäli Sprukts olisi vetänyt Latvian liigaa Riga:n Dynamossa ei kerho olisi häntä löytänyt...