Hyvä, että olet löytänyt itselle mielekästä tekemistä! Meinasin jo säikähtää tuossa alussa, kun aloit puhua naisten kunnioituksesta, mutta onneksi tarkensit heti seuraavassa lauseessa. :) Jatka vain samaan malliin!
Aika nopeasti tuo sitten haihtuikin, eli eipä siitä perjantaina kukaan enää kysynyt, ja vaikka Facebookissakin siitä mainitsin, niin eipä varmaankaan kukaan enää edes muista, että siellä avannossa olin.
Pelkällä juttelulla naisille ei voita vielä yhtään mitään. Ei se tarkoita, että kun menee juttelemaan naisille, niin automaattisesti he sitten kiinnostuisivat. Eli aika tyhjä arpa tuo juttelu. Pitäisi olla sellaisia ominaisuuksia, joista naiset pitävät. Ja itsellä kun ei ole.
TQoFE tuossa hyvin kysyi, että mitä sitten teen naisella tai naisilla, jos en kerta kykene mihinkään heidän kanssaan? Eli olen hieman itsekkin sitä mieltä, että kannattaisi suosiolla vain lopettaa kaikki naisasiat ja elää sitten sinkkuna ja ilman seksiä koko loppuelämä. Kun selkeästi näkee, että nuo naisasiat eivät ole sitä ominta alaa. Jokaiselle löytyy joku, joo, mutta tuo on sitten niin huono tilanne kuin olla ja voi. Toisilla niitä naisia riittää ja toiselle on joku. Tasan ei mene onnenlahjat, kuten olen sanonutkin.
Itse vain en näe omalla kohdallani järkeä odottaa sitä yhtä "jokua". Tuskin itse siinä vaiheessa olisin edes kiinnostunut sen tyyppisestä naisesta. Kun kuitenkaan fiksu, kaunis ja suosittu nainen ei sitä rumaa, tyhmää ja hyljeksittyä miestä kuitenkaan ota.
Enkä näe omalla kohdallani järkeä saada niitä muutamaa naista kiinnostumaan, se on kaikki tai ei mitään. Jos nyt tilanne on tämä, niin yhtäkkiä sitten naisia olisi ihan jonoksi asti? Siihen ei usko kukaan. En vain näe järkeä muutaman naisen takia yrittää. Kun kerran toisilla miehillä riittää vientiä vaikka muille jakaisi, niin sitten itsenikin pitää olla sellainen. Mikään muu ei yksinkertaisesti käy.
Joka päivä vain enemmän ja enemmän vituttaa se, että itsellä ei ole niitä lahjoja ja luontaisia kykyjä tehdä niitä asioita, mitä haluan. Naisasiat, punttisali, lätkä, rauhanturvaamisjutut, jne. Kaikki tarvitsevat harjoittelua, mutta toisilla vain on niitä luontaisia lahjoja ja kykyjä.
En ikinä ole tuntenut mitään hienoa fiilistä esim. salilla käydessä tai futista pelatessa. Kun tietää, että lahjoja ei ole, niin vaikka kuinka harjoittelisi, niin tulokset jäisivät täysin puolitiehen. Kaikki vaatii harjoittelua, mutta lahjakkuus määrittelee aina sen lopullisen tuloksen. Kaksi tyyppiä harjoittelee tasan yhtä kauan, vaikka 10 vuotta jotain, niin se kummalla on enemmän lahjakkuutta, on parempi.
Samalla tavalla voin käydä salilla 10 vuotta, mutta karu totuus on, että ne keillä on lahjakkuutta siihen touhuun, nostelee paljonkin enemmän kuin minä. Ja silloin omalla kohdallani ne fiilikset sitten ovat jotain ihan muita kuin hienoja. Moni nostelee tuota 70:ä kiloa parin viikon treenillä, joku nostaa 100 kiloa ilman mitään punttisalitaustaakaan. Todella hienoa itse edes treenata.