Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 371
  • 685

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos joku töissä tulostaa ison nivaskan papereita tai työpöytä on jo täynnä niitä, niin toki siihen joku aina heittää "Eikö sen paperittoman toimiston pitänyt tulla vuonna 2000?" tai jonkin muunnelman tästä.

Paperiton toimisto. Klassikko.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän farkkujen käyttötarkoituksen voisi nostaa tänne, koska tämä tuodaan palstalla aina esiin, kun joku mainitseekin kirjoituksessaan farkut. Itselleni ko. aihe alkaa maistumaan jo melkoiselta toistohuumorilta.

Jatkoajan palstoilla vain todellinen juntti käyttää farkkuja ja juo maitoa.

Farkuille ei ole kenelläkään mitään järkiperäistä käyttötarkoitusta ellei sitten ole jossain kaivoshommissa tai puuvillapelloilla töissä, maidon juomisessa puolestaan ei ole järjen hiventäkään kun muutkaan aikuiset nisäkkäät eivät sitä juo.

Palstan pukeutumis- ja ravintoeliitille olisi melkoista itsestäänselvyyshuumoria nähdä joku urpo farkut jalassaan juomassa maitoa. Siinä yhdistyisi kaksi sellaista asiaa ettei pahemmasta väliä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Palstan pukeutumis- ja ravintoeliitille olisi melkoista itsestäänselvyyshuumoria nähdä joku urpo farkut jalassaan juomassa maitoa. Siinä yhdistyisi kaksi sellaista asiaa ettei pahemmasta väliä.

Ajattelin juuri mennä syömään ja juoda ruokajuomana maitoa. Onpahan farkutkin vielä jalassa.

Voin aukaista säleverhoja sen verran että voi juuri nähdä sisälle mutta tiedä sitten mimmoisia traumoja naapurit saa, jos sattuu näkemään.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Meillä myyntireiska sanoo joka kerta "tussula", kun joku ensin mainitsee menevänsä Tuusulaan. Tussula. Aivan vitun stiletti läppä. Toimii aina, joka kerta!

Tussula.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Meillä myyntireiska sanoo joka kerta "tussula", kun joku ensin mainitsee menevänsä Tuusulaan. Tussula. Aivan vitun stiletti läppä. Toimii aina, joka kerta!

Tussula.

Jaahas, kello onkin jo klockan. Lähdenpä Tussulaan!

Toisaalta jos joku on myöhässä, niin aina pitää muistaa mainita, että "kello on sitten muutakin kuin rippilahja."
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jaahas, kello onkin jo klockan. Lähdenpä Tussulaan!

Toisaalta jos joku on myöhässä, niin aina pitää muistaa mainita, että "kello on sitten muutakin kuin rippilahja."

"Mitä kello on?"

"Jaa, kyllä se näyttää lasia ja metallia olevan ainakin minun ranteessani, ranneke on sentään nahkaa, ehhehehe!"

Tämäntyyppisiä vastauksia ei voi koskaan kuulla liian monta kertaa uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
"Mitä kello on?"

"Jaa, kyllä se näyttää lasia ja metallia olevan ainakin minun ranteessani, ranneke on sentään nahkaa, ehhehehe!"

Tämäntyyppisiä vastauksia ei voi koskaan kuulla liian monta kertaa uudestaan.
Vastausten aatelia, kohottaa hyvänkin tunnelman vielä korkeammalle. Muuan 5-kymppinen tuntemani henkilö vannoo tämän vastaustyypin ja juuri tämän vastauksen nimiin. Tähän vielä yhdistettynä määrätty ilme, joka kertoo henkilön kokevan suurta ylpeyttä asemastaan yhteisönsä huvimestarina ja ylihuumorineuvoksena.

Kauan sitten kaupassa työskennellessäni meillä oli asiakas, jonka bravuuri oli vastakuittaus laushadukseen "ilman muuta", johon asiakas aina vastasi "am am". Tuon perään piti aina kuunnella vitsi lehmästä ja vasikasta. Siis saako täällä ammua, kysyi vasikka, johon äitilehmä vastasi "ilman muuta". Vasikka sitten notta am am. Tämän kuulimme muutamankin kerran myymälässä. Jopa siten, että tyypin piti keskeyttää toisen myyjän ja toisen asiakkaan välinen keskustelu, jotta pääsisi avainsanat kuultuaan kertomaan vasikkavitsinsä. Eikä se paskahousu koskaan ostanut mitään, haaskasi vain myyjien aikaa ja omaansakin siinä ohessa.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
"Mä meen huomenna kahdeksaan kouluun"

"Jaa, minä meen kyllä vaan yhteen kouluun, heh heh."

Klassista huumoria yläasteajoilta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Mitä kello on?"

"Jaa, kyllä se näyttää lasia ja metallia olevan ainakin minun ranteessani, ranneke on sentään nahkaa, ehhehehe!"

Tämäntyyppisiä vastauksia ei voi koskaan kuulla liian monta kertaa uudestaan.

Paljonko kello on?

- 30 euroa hihnan kanssa.

HUUTONAURUA!!!
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
"Mä meen huomenna kahdeksaan kouluun"

"Jaa, minä meen kyllä vaan yhteen kouluun, heh heh."

Klassista huumoria yläasteajoilta.

- Ollaanko me joskus tavattu?

- E-ei kai, miten niin?

- Ollaanhan me kaikki tavattu eka luokalla...

HAAHAA!!
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ja kyyylllä! Perjantai ja kolmastoista päivä! Siitä sitä riemua tuntui taas myyntiedustajalla riittävän.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Jos jossakin tilaisuudessa annetaan puheenvuoro henkilölle, jonka juuret ovat Savossa, niin esittelijä muistaa mainita: "Seuraavaksi sitten siirretään vastuu kuulijalle, kun Benny kertoo yrityksemme ensimmäisen kvartaalin talousluvuista."

Ja kun kyseinen henkilö päättää puheenvuoronsa lopettaa hän sen sanoihin: "Kiitän itseni ja kaatuvan yhtiömme puolesta..."
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Synnytyssalissa tuossa lauantai-iltana kätilö tokaisi kameran unohtumisen perään: "ei se mitään, hän jää teille omaksi."
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Luin koko ketjun ja vaikka lomalla olenkin, niin tuli heti mieleen kuin töissä olisi. Pomo käyttää noita samoja sutkautuksia aivan koko ajan. Ja sitten kun on jo monta vuotta ollut samassa duunissa, niin alkaa hiljalleen tulla korvista ulos. Itse en enää mitään uusia keksinyt, alkaa varmaan olla jo kaikki kerätty ketjuun.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ruokaa laittaessa jos jättää jotain kannen alle hautumaan, voi AINA sanoa "kansi kiinni, omaiset on nähnyt."

Sanoman vitsikkyyttä voi korostaa lyömällä kättä polveen.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
- Saisinko vielä nimesi?
- Miksi ihmeessä? Eikö sinulla ole omaa nimeä?

- Onko tämä tuoli vapaa?
- On, ja niin on tämäkin tuoli jos istut siihen.

Millä musteella ei voi kirjoittaa?
- Pehmusteella

Hehheh...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ruokaa laittaessa jos jättää jotain kannen alle hautumaan, voi AINA sanoa "kansi kiinni, omaiset on nähnyt."

Sanoman vitsikkyyttä voi korostaa lyömällä kättä polveen.

"Kattaisitko pöydän?"
"Onhan siinä jo kansi, ei tarvitse kattaa!"

Tämän sanoman vitsikkyyttä voi korostaa lyömällä kättä otsan ja ohimon väliin koomisen liioitellusti ja naurahdella "ah-ah-ah" kuten Spede ennen vanhaan teki.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"Kattaisitko pöydän?"
"Onhan siinä jo kansi, ei tarvitse kattaa!"

Tämän sanoman vitsikkyyttä voi korostaa lyömällä kättä otsan ja ohimon väliin koomisen liioitellusti ja naurahdella "ah-ah-ah" kuten Spede ennen vanhaan teki.

Että menisi varmasti perille, voi vielä sanoa "voe rähmä!"

Kyllä huumorin kukka on kauhein kukka.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Olen tässä viimeisen vuorokauden aikana ehtinyt kuulla ja lukea ainakin toistakymmentä kertaa saman kekseliään analyysin illan Kolumbia - Uruguay ottelusta: Kolumbia voittaa koska Uruguay on liian hampaaton.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olen tässä viimeisen vuorokauden aikana ehtinyt kuulla ja lukea ainakin toistakymmentä kertaa saman kekseliään analyysin illan Kolumbia - Uruguay ottelusta: Kolumbia voittaa koska Uruguay on liian hampaaton.

Uruguay?

Mä oon lukenut viimeiset päivät ainoastaan Purugyaista.



Public under... vai miten se meni?



Evilin lupaukset.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Kahvilassa:

Myyjä: -Tuleeko maito/jätänkö maitovaran?
Asiakas: -Kiitos ei. Otan aina kahvini [huumoriosuus] ja miehet [/huumoriosuus] mustana.

Petipuuhissa:

-M: Nooh, heruiskos hieman rakkautta...?
-N: No ei millään. On noi menkat.
-M: Mutta eihän se ole este, se on vaan liukaste (vrt. este - hidaste -sanonta).
 

Baldrick

Jäsen
"Lähteeni JYPistä kertovat, että sopimus (nimi tai viittaus tähän) kanssa on allekirjoitusta vaille valmis."
-opelix

No offense.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pieni kahvi ilman viineriä, ja jos ei oo viineriä, niin sitten ilman korvapuustia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös