Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 655
  • 685

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Matkailu avartaa... Siksipä vaimoa ei saa päästää yksin reissuun kehehehe...
 

Jotva

Jäsen
Ruokailun jälkeen kuuluu sanoa:

"Jaaha, oisko se aika palata takas sorvin ääreen"

Vittu että vituttaa. Kukaan täällä ei tee työtä sorvilla. Ei ole sorvia missään minkä ääreen palata. Miksi pitää silti aina sanoa että nyt menen sorvin ääreen kun kuitenkin meet näpyttelee näppäimistöä ja kattelee Iltalehden sivuja? Sorvaa vittu ittes olemattomiin saatanan sorvihomo!

Tämä on päivitetty myös nykyaikaan, kun sorvit ovat työpaikoilta kadonneet:

"Jaaha, oisko se aika palata takas kustannuspaikalle"
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Työ:

"Palkka on pieni korvaus menetetystä vapaa-ajasta.."
"Työ tuolla, minä täällä.."
"Kunnan hommissa ja tuntitöissä ei hiki saa tulla.."

Kaupan kassalla:

-haluatko kuitin?

- "ei kiitos, mutta raha kelpais"..
- "ei turhaa todisteaineistoa.."

Ja jokaikinen kerta naurattaa..
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Grillillä toki se iänikuinen "Hampurilainen munalla ja kokis rahalla hohohohohhoo"

ja kaupassa:

"Täällä on vapaa kassa"

"Harmi, ite olen naimisissa"
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Työ:

"Palkka on pieni korvaus menetetystä vapaa-ajasta.."
"Työ tuolla, minä täällä.."
"Kunnan hommissa ja tuntitöissä ei hiki saa tulla.."

Ja jokaikinen kerta naurattaa..
"Parempi kuusi/kahdeksan/muu luku tuntia töissä, kuin kokonaan ilman unta"
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Töissä WC:sta tullessaan voi vielä huikata "Siellä sitä taas kaksi paskaa erosi toisistaan!"
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä WC:sta tullessaan voi vielä huikata "Siellä sitä taas kaksi paskaa erosi toisistaan!"

"Sinne se ruskea poika syntyi.."

Ei halvattu, jos itse joskus näihin sorrun niin toivottavasti lähimmällä lähimmäisellä olisi tarpeeksi tolkkua, että läimäyttäisi tyhmyyden pois päästä.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, se ois maanantai. Ylihuomenna keskiviikko ja siitä ei oo kuin paripäivää ja on taas viikonloppu! Kylläpäs nää viikot menee nopeesti!

VOI JUMALAUTA.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Työ:

"Palkka on pieni korvaus menetetystä vapaa-ajasta.."
"Työ tuolla, minä täällä.."
"Kunnan hommissa ja tuntitöissä ei hiki saa tulla.."

Tästä puuttuu vielä perinteinen: "Palkka juoksee, minä en."
 
Soitat kaverille kännykkään ja sieltä vastataan hauskasti:"mistä tiesit tänne soittaa".
Lisäksi olen kuullut jo tarpeeksi monta kertaa: "Näin hauskaa oli viimeksi anopin hautajaisissa" ja "Ei yksi kerta homoksi tee".
 

Pekkis

Jäsen
Ikävä ikävä uutinen "Seitsemän ammuttiin ohiajavasta autosta Kaliforniassa" päättyy lauseeseen "Viranomaisten mukaan tapausta tutkitaan." Vois kuvitella.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei kuppa kuppaan tartu.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
MTV:n MM-uutisista tuttu "elämää on myös jääkiekon ulkopuolella". Hehe, jaksaa naurattaa joka kerta...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Erään kaverin kanssa urheilun katsominen on yleensä täynnä näitä. Selostaja kun mainitsee kerrankin "kädettömyydestä, jäätymistä tms." niin sieltä on aina pakko heittää se helvetin hauska juttu.
Esimerkkinä viimeksi jossain pelissä selostaja sanoi "-Ja sitten x jäätyy totaalisesti", johon luonnollisesti piti kuitata huikealla huumorilla "-No ei se kovin pahasti jäätynyt, kun edelleen luistelee". Hehehe! Sitten tyyppi vielä katselee aina muiden reaktioita ja ei kiusallisesta hiljaisuudesta huolimatta tajua juttujensa paskuutta.

Toinen on naispuolinen hiukan alkoholisoituneen oloinen työkaveri, joka kääntää jokaisen sanomisen aina hauskaan kaksimielisyyteen. Yleensä riittää kun tämä henkilö huomaa, että joku syö jotain kananmunaan liittyvää. Sieltä tulee ne "X ottaa munaa heti aamusta!". Ja koko päivä tulee.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Kahvipöydässä jos joku sattuu yskäisemään, niin pitää muistaa heti mainitsemaan: "Älä nyt kahviin tukehdu, on meillä pullaakin." Toisaalta kahvipöydässä pitää myös aina sanoa: "Ei meillä lasketa, ota nyt vielä toinenkin."

Aina kun näen vaimoni soittavan, muistan sanoa: "Jaahas, siellä soittaakin vaimoni hustru ensimmäisestä avioliitosta."
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Töissä WC:sta tullessaan voi vielä huikata "Siellä sitä taas kaksi paskaa erosi toisistaan!"

Kuselta tultaessa kannattaa aina mainita että "Kävimpä kättelemässä työtöntä/johtajaa" tms.
 

Jotva

Jäsen
Kahvipöydässä jos joku sattuu yskäisemään, niin pitää muistaa heti mainitsemaan: "Älä nyt kahviin tukehdu, on meillä pullaakin." Toisaalta kahvipöydässä pitää myös aina sanoa: "Ei meillä lasketa, ota nyt vielä toinenkin."

Ja jos kahvipöydässä yskäisee pullaa syödessä, pitää todeta: "Älä nyt pullaan tukehdu, pikkuleivät on vielä syömättä."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös