Aina jos lätkässä/sählyssä/jalkapalossa joku laukoo pallon/kiekon tolppaan niin varmasti joku sanoo heti "ei ollu edes lähellä".
Tai jos joku vetää avopaikasta ohi/yli, niin kyllä aina joku totetaa, että "Siinä on ne kehikot sitä varten, että niiden väliin kuuluu laukaista"
Mainittiin jo ekalla sivulla, ähähähä! Pääsinpäs sanomaan.Hesburgerilla yleisimmät:
Tuleeko muuta?
"Ilman muuta"
Mitä harvinaisempi, sen paremmin toimii iloisella äänellä heitetty "Juu, löytyy. Minkä värisen/kielisen/suuruisen/tms. sä haluaisit?" Tykkään viljellä tätä, huuliveikko kun olen. Toisinaan vain käy niin, että uhri luulee oikeasti tulevansa autetuksi eikä kaikkien huumori kestä ilotteluani, kun totuus paljastuu.Sitten on tietysti myös ainavalmiudessa vastaus, jos joku kysyy esim. särkylääkettä tai nitojaa: "Ai perkele, unohdin aamulla ottaa ihan sua varten mukaan!" Mitä erikoisemmasta laitteesta kyse, sitä "hauskempi" vitsi.
Aivan järkyttävä määrä jokaisella kokoajan harhasyöttöjä ja kiekonmenetyksiä, tuo kielii mielestäni aivan suoraan siitä että kukaan ei tiedä miten pitäisi toimia.
Meni hetki ennen kuin tajusin :). Ei tässä ketutuksessa oikein luonnistu mikään.Boldaus meikäläisen ja lainaus TPS-osion vitutusketjusta.
"Tee se itse -opas - kokoajan harhasyöttöjä, kolmas painos"
Ihan itse keksin. Tirsk!
Meni hetki ennen kuin tajusin :). Ei tässä ketutuksessa oikein luonnistu mikään.
Cheer up, TPS johtaa vaihteeksi!
Tänään tehtiin töitä kuin viimeistä päivää yms. muut hassutukset.
"En enää ikinä syö mitään", jonkin mättöaterian jälkeen.
Väkivalta lopettaa vittuilun!Jos se vittuilu ei nyt heti lopu niin se jatkuu!