Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Juu, kyllähän tuo luettelemasi matsku kuulostaa ihan joltain pomminrakennus aineistolta.Jotenkin koin tilanteen humoristisena.
MacGyver ainakin olisi noista taatusti rakentanut toimivan räjähteen.
Juu, kyllähän tuo luettelemasi matsku kuulostaa ihan joltain pomminrakennus aineistolta.Jotenkin koin tilanteen humoristisena.
MacGyver olisi tarvittaessa väsännyt noista vaikka paalikoneen tai käkikellon.Juu, kyllähän tuo luettelemasi matsku kuulostaa ihan joltain pomminrakennus aineistolta.
MacGyver ainakin olisi noista taatusti rakentanut toimivan räjähteen.
Jotenkin koin tilanteen humoristisena.
-Hei, toivottavasti ne ei kato mun reppua enää kovin tarkkaan, täällä on meinaan pommi. BUAAHHHAAH!
Sehän se oli. Mietin ihan samaa, että vastaava ketju oli olemassa. En vain millään muistanut sen otsikkoa. Muisti on hyvä, mutta pirun lyhyt.
...tai kylmä kahvi! Vaikka vanha kansa sanoo, jotta kylmä kahvi kaunistaa mutta minun tapauksessa sekään ei ihmeisiin pysty.
Jos jossain menee esim. poliisiauto tai ambulanssi vilkut päällä, niin silloin pitää aina todeta, että "voi helvetti, taasko ne ettii mua" tai jotain muuta yhtä nasevaa.
Nimimerkki vlad heittää ilmoille kuivahkon ikiklassikon:
Aamulla juna-asemalla jaettiin Tiedonantaja-lehteä. Jostain unisten aivojeni sopukoista tuli signaali, että lehden nimi on Taudinkantaja (sillä nimellä se ainakin takavuosina yleisesti tunnettiin).
Aamulla juna-asemalla jaettiin Tiedonantaja-lehteä. Jostain unisten aivojeni sopukoista tuli signaali, että lehden nimi on Taudinkantaja (sillä nimellä se ainakin takavuosina yleisesti tunnettiin).
Nähdään - jos ei tulla sokeiks. Ehheehhhh!!