Itsestäänselvyyshuumoria

• 191 334
  • 686
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Juu, kyllähän tuo luettelemasi matsku kuulostaa ihan joltain pomminrakennus aineistolta.

MacGyver ainakin olisi noista taatusti rakentanut toimivan räjähteen.
MacGyver olisi tarvittaessa väsännyt noista vaikka paalikoneen tai käkikellon.

Oma tapaukseni taisi muuten sattua elokuussa 2001 jos muistan oikein. Siis noin kuukautta ennen kuin lentoliikenteestä ja matkatavaratarkastuksista loppui tyystin sekin niukka huumorintaju mitä tuohon saakka oli ehkä ollut.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
-Hei, toivottavasti ne ei kato mun reppua enää kovin tarkkaan, täällä on meinaan pommi. BUAAHHHAAH!

Jumalauta! 18-kesäisenä tuli käytyä Virossa ja mukaan tarttui viisi litraa kirkasta menojuomaksi ja mukana olleella kaverilla sama homma. Eikös joku vanhempi huumormies terminaalissa Suomen päässä haistanut tilanteen ja alkoi takanamme puhumaan niistä uusista läpivalaisulaitteista, johon kaikki laukut pitää laittaa. Meinasihan siinä tulla jännäkakka housuun.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Pakko mahtua, kun vihittykin on"-heitto lastattaessa esim. muuttokuormaa tjsp.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hervottomilla letkautuksilla seurapiirisuosioon

Ajatuksena on koota hervottomia ja kuolemattomia letkautuksia ja huulia, joilla pääsee sulkeutumaan seurapiirien suosioon. Ei sillä väliä, että useimmat ovat kuulleet letkautuksen jo kauan sitten, eikä se enää naurata, silti jokainen yrittää nyökytellä ja naurahdella, jotta kaikki ymmärtäisivät että letkautus on tajuttu. Kuolemattomia letkautuksia ovat ainakin:

- Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. Tämän letkautuksen heittäjä on yleensä ylipainoinen mies. Röhönaurua on luvassa vähintään letkauttajalta.
- Olen lukenut minäkin Kallea, sitä käsityölehteä kylläkin. Tai muuta sellaista. Jos tulee puhe Kalle Päätalosta, niin tämän letkautuksen todennäköisyydelle tarjoaa Veikkaus kerrointa 1,3.
- Sanopa palvelleesi tykistössä. Tyhmä saa olla muttei tykkimies. Suosio on taattua, mutta harva uskaltaa myöntää palvelleensa myös itse tykistössä.
- Opiskelen suomen kieltä. Jaa, minä osaan puhua sujuvasti ilmankin. Ähhihi.
- Suomi on vaikea kieli. Kuinka niin, ainakin meillä lapset puhuvat sitä sujuvasti. No ähhihi.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Serkkuni kyllä hallitsee vieraat kielet, puhui alle kahden vanhana sujuvaa espanjaa.

No, syntyi Malagassa, isänsä aito spanjalainen, tätinikin puhui joustavasti ennen Iberian niemimaalle muuttoa silloin 70 -luvun alussa. Jotain hotellibisnestä siellä hoitelevat, osin myös Mallorcalla ja Kanarialla.

Anonymous

Jäsen
Miksi Virtasia on niin paljon puhelinluettelossa?

Koska Virtasilla on paljon puhelimia

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nimimerkki vlad heittää ilmoille kuivahkon ikiklassikon:

...tai kylmä kahvi! Vaikka vanha kansa sanoo, jotta kylmä kahvi kaunistaa mutta minun tapauksessa sekään ei ihmeisiin pysty.

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Jos jossain menee esim. poliisiauto tai ambulanssi vilkut päällä, niin silloin pitää aina todeta, että "voi helvetti, taasko ne ettii mua" tai jotain muuta yhtä nasevaa.

Tai kuten eräs opettaja sanoi minulle ja parille kaverilleni alakoulussa kun olimme luokkaretkellä ja taivaalla pörräsi helikopteri: "Siellä ne poliisit etsii teitä"

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä oliko täällä jo, mutta tuli juuri mieleen:

"Mis kaukosäädin on?"
"Miss kaukosäädintä ei oo viel valittu *tirsk*"

"Voi Jeesus"
"Sano ihan (vastaajan nimi) vaan"

Jof

Jäsen
Aamulla juna-asemalla jaettiin Tiedonantaja-lehteä. Jostain unisten aivojeni sopukoista tuli signaali, että lehden nimi on Taudinkantaja (sillä nimellä se ainakin takavuosina yleisesti tunnettiin).

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Aamulla juna-asemalla jaettiin Tiedonantaja-lehteä. Jostain unisten aivojeni sopukoista tuli signaali, että lehden nimi on Taudinkantaja (sillä nimellä se ainakin takavuosina yleisesti tunnettiin).

Kyllä. Ja sanottiin että lehteä kuuluu lukea asbestihanskat kädessä.

Toinen tapaus lehdistä:
Hyvät Herrat ohjelmassa kerran Tyyne tarjosi Timolle iltapäivälehtiä ja kysyi: "kumman otat ensin, tämän mistä tulee kädet mustaksi vai tämän mistä tulee mieli mustaksi?"

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

Minulle taas on tästä lehdestä tutumpi ilmaus "Ilmiantaja". Tätä käytetään suht yleisesti ainakin täällä päin. Toki Taudinkantajakin on hyvä nimi.

Minua ovat aina naurattaneet myös varsinaisten hc-kommarien lehdet Kansan Tahto ja Kansan Voima. Kansan Tahto = noin 20 äänestäjää kunnallisvaaleissa ja sata äänestäjää eduskuntavaaleissa. Aika heikko on tämän kansanosan tahto ja kannatus.

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaimon kiusaamista, kun hän kysyy: "Laitatko herätyskellon soimaan seitsemältä?" Vastaan: "Eikö tuon voi jo laittaa nyt soimaan, ettei sitten tarvitse, unohtuu vielä."

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En jaksa kahlata läpi ketjua, mutta melkeinpä aina kun soitan mutsille, jos ovat tulossa Stadiin, ja kysyn missä ne on niin vastaus kuuluu: Autossa. IHIHIIHHIHIHIh.

Rasittavaa. Erittäin rasittavaa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää, sanoi mustapartainen mies, päivää.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nähdään - jos ei tulla sokeiks. Ehheehhhh!!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset eivät pidä pyhänä kuin kauppoja auki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy