Ei jeesuksen aikana ollu sähköä...
Joten sitä telkkaria piti katsoa kynttilän valossa.
Ei jeesuksen aikana ollu sähköä...
Yks kanssa masentava ja ärsyttävä:
Kaksi ihmistä kohtaa toisensa
"Terve!"
"No ei tässä ihan terveitä olla.."
Jaahas, kohta on lounasaika. Se onkin hieno homma, ei oo läheskään niin kova näläkä kun aina välillä vähän syö.
Kuuluu vieläpä samaan ruokaseurueeseen ja muistaa joka päivä kehua tarjolla olevan ruuan ja sanoa loppuun "hyvä ruoka, parempi mieli" ja "nyt jaksaa taas" tai jotain muuta nihkeää.
Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.
Jaahas, kohta on lounasaika. Se onkin hieno homma, ei oo läheskään niin kova näläkä kun aina välillä vähän syö.
Pitääkin muistaa tokaista työkaverille joka taas tapansa mukaan kehuu ruuan että "kyllä tätä mielummin syö kuin selkäänsä ottaa".
...
"Minulla on janiksen kanssa sopimus. Han ei koske minun ruokiini ja mina en koske hanen ruokiinsa. Hohoho"
...
"Meillä on jänisten kanssa sopimus, etten minä syö niiden ruokia eikä ne juo mun kossuja. Hohohooo..."
Ei saatana. Meinää pää hajota kun omalla työpaikalla on yksi tyyppi joka toistelee joka päivä samoja kliseitä. Kuuluu vieläpä samaan ruokaseurueeseen ja muistaa joka päivä kehua tarjolla olevan ruuan ja sanoa loppuun "hyvä ruoka, parempi mieli" ja "nyt jaksaa taas" tai jotain muuta nihkeää.
Tuo alleviivattu, voi vitun vittu. Entinen työkaverini sanoi JOKA ruokailun jälkeen tuon "kyllä nyt taas jaksaa". Ensin siihen ei kiinnittänyt huomiota, jossain vaiheessa tapa vähän ärsytti mutta lopulta halusin kuristaa miehen. Ja kun reissuhommissa oltiin, niin tuo saatanan fraasi tuli niin aamupalalla, lounaalla ja mahdollisella iltapalalla. KYLLÄ NYT JAKSAA.
Samainen työkaveri oli tumpelo. Vanhempana työntekijänä hän tietty vastasi ja oli ikäänkuin nokkamiehenä (oltiiin työparina hommissa), mikä tarkoitti että hän luki piirustukset yms. ja antoi komentoja mitä tehdä. Äijä luki papereita päin persettä ja tästä johtuen jouduttiin usealla työmaalla purkamaan edellisen päivän työt, kun mies oli kattonut ysin (9) kutoseksi (6) tai muuta vastaavaa. Noh, otin toki opiksi, ja halusin aina jatkossa varmistaa kaikki, ja kun kysyin että "oletko varma", niin joka kerta työkaverini vastasi "En ole, olen *oma nimi*".
Ja hauskaa oli tietty sekin, että kun minä vittuuntuneena totesin että pakkohan tuo on käydä korjaamassa, niin vastaus oli aina että "pakko ei ole kuin kuolla ja maksaa veroja".
Kyllä nyt jaksaa kun sai avautua.
Ja hauskaa oli tietty sekin, että kun minä vittuuntuneena totesin että pakkohan tuo on käydä korjaamassa, niin vastaus oli aina että "pakko ei ole kuin kuolla ja maksaa veroja".