Alexin suosikkibändi.
Minä hakisin juoman ja menisin nurkkaan seisomaan. Katselisin sieltä ihmisiä hämmentyneenä.Jos olisin tuolla vieraana niin menisin suoraan kättelyistä heti keittiön puolelle syömään kaikki ruuat.
Black Sabbath.
Aikamoisia aikoja kieltämättä kellottanut. Taitaa Stubb olla maailmanhistorian nopein istuva pääministeri mm.Vuoden 2026 juhliin pääsee vain jos maraton menee alle 3.09.
Sen verran kameroita Linnassa että saisi juoksusta varoituksen.Aika hitaasti Essayah kävelee nykyään.
Toki hän sai tästä myös moitteita, kun ei ehtinyt treenaamiseltaan nauttimaan kampaviinereitä ja vodkapaukkuja siinä määrin kuin kunnon poliitikon kuuluisi.Aikamoisia aikoja kieltämättä kellottanut. Taitaa Stubb olla maailmanhistorian nopein istuva pääministeri mm.
Luulen että veljet Kim Jong Un, Putin ja Trump laittaa paljon paremmaksi.Aikamoisia aikoja kieltämättä kellottanut. Taitaa Stubb olla maailmanhistorian nopein istuva pääministeri mm.
Olisko Tepsil tarvetta?Siivoaako Auri maalinedustoja?
Stubb tilasi orkesterilta J. Karjalaisen Ankkurinapin.Toivottavasti Alex ilmoitti tuolle Kiinan suurlähettiläälle, että "nyt vittu tarkkana niiden ankkureiden kanssa, tai löydyt itse ankkurin kanssa viereisestä Kolera-altaasta".
"Well, you know, mate, 'Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind' – but Tony’s riffs?! They help everyone’s mind! We just show up and let the music do the talking. That’s the real style, innit?"Ozzy ja Iommi takavasemmalta lauteille. Tyylikästä sanoisin.
Minkä?Ensi vuonna Alex on hankkinut paikalle Judas Preastin. Ihan vaan, koska se yks kova piisi.
Alex ui ensi kesänä Ounasjoen ankkuri kainalossaan ja tekee tästä TikTok-liven.Toivottavasti Alex ilmoitti tuolle Kiinan suurlähettiläälle, että "nyt vittu tarkkana niiden ankkureiden kanssa, tai löydyt itse ankkurin kanssa viereisestä Kolera-altaasta".
Väyrynen palauttaa aikanaan vanhat perinteet takaisin.Sinänsä ei mitään sitä vastaan, että Linnan juhlat uudistuvat ja mukana kevyttä musiikkia myös, mutta vähän "Linnan jatkot"-fiilis tulee jo itse Linnan juhlista.