Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Itse kättelisin presidenttiparin ja painuisin saman tien takaovesta ulos ja kotiin.
Tohmajärvelle heittämään keihästä
Itse kättelisin presidenttiparin ja painuisin saman tien takaovesta ulos ja kotiin.
Repesin. Oot nimimerkkisi mukainen kirjoittaja.Stubb voisi vetää koko jengille kuntopiirin! Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat polvet varpaat.
Näino.Kuullut eräältä linnan juhlien entiseltä vakikävijältä, että tämä ei ole kovin tavatonta.
Boldattuun, ei nyt liiotella, kamu siel teki hommia ja ei todellakaan ole tuolla tai kukaan siitä firmasta. Siellä siis oli tosi paljon porukkaa hommissa.En kyllä muista, että aiemmin olisi presidentit pyytäneet noin paljoa omia kavereita. Toisena omituisuutena Kultarannan rempparyhmä kokonaisuudessaan?
Suzanne Innes-Stubb kyllä todella elegantti ja mukavan oloinen nainen. Harvinaisen tyylikäs pukukin.
Marko Ahtisaari on tuolla ollut ainakin melkein joka vuosi, myös tänään.
Vuoden 2026 juhliin pääsee vain jos maraton menee alle 3.09.Ja Fröbelin palikat ens vuoden house bändiksi
Rodeon on muuten paskin tyttöbändi mitä olen hetkeen kuullut. Levymogulit lyöneet tekoälylle ohjeet ja sieltä tuutataan yksinkertaista "musiikkia".
Boldattuun, ei nyt liiotella, kamu siel teki hommia ja ei todellakaan ole tuolla tai kukaan siitä firmasta. Siellä siis oli tosi paljon porukkaa hommissa.
Varmaan Vesku.Olisko jatkoille saatu joku muu kuin Lenni-Kalle ja Marzi?
Mikäs bändi se tämä?
Alexin suosikkibändi.
SleijeriMikäs bändi se tämä?