Vaikka Saksa onkin hallitseva maailmanmestari, se ei poista sitä faktaa, että Italia on jalkapallon suurmaa.
Mä en tiedä, miten joku toinen arvottaa futiksessa suurmaan, kun en itse tästä alunperin mitään ole maininnut, mutta ei kai siitä tarvitse edes keskustella, onko Italia suurmaa futiksessa vai ei.
Itse otin kantaa tuohon menestykseen, en mihinkään suurmaa höpinään, vaikka siitä tämä kaiketi lähti liikkeelle. Hopea viime skaboista on tietenkin hopea ja menestystä, vaikkei mestaruutta olekaan. Omalta osalta tuo heitto Saksaan oli nyt näiden kahden mainitun futiksen suurmaan vertailua edellisten mahdollisten tulosten valossa. Tällöin Italian hopea edellisissä EM-skaboissa jää hopealle.
No näköjään tuohon suurmaa asiaan tuli juuri edelle vastaus eli kaiketi tässä nyt Italian faneilla on ollut suuri tarve puolustaa tuota suurmaa asiaa, jos siitä ei lähtökohtaisesti ole edes ollut kyse.
Ja jokuhan on jossain sanonut, että olet juuri niin hyvä kuin edellisessä pelissä. Eli silloin kai Italialla on kaikki hyvin, vai?