Näinhän siinä vähän kävi. Tällä laitasijainnilla haettiin sitä, että olisi sitten ollut vapaampaa toimia, mutta tämä parempi sijainti pelin tiirailuun lopulta vei voiton plus että osa halusi olla lisäksi pelaajien takana vaihtoaition luona. Eli tiedetiin nämä rajaavat seikat logolla osana kokonaisuuden kehitystä, mutta lopulta varmaan sitten valtaosa ajattelee ettei ole tarvetta kehitykselle. Eli näillä mennään.
Se riippuu mitä tarkoitetaan parhaalla lopputuloksella. Itselle paras lopputulos tarkoittaa sitä, että toiminnasta revitään kaikki mahdollinen teho irti, jotta se näyttäisi ja kuulostaisi niin hyvältä kuin mahdollista.
Esim. nämä isoimmat liput tilattu Saksasta ja niissä tarkoitukseen sopivat kevytrakenteiset varret tarkoitukseen soveltuen. Joten välineistö kyllä kunnossa. Jos jerkkua tarvii lisää käsiin, niin kyllä tiedämme mistä sitä saa lisää.. :)
Pointti varpaille astumisessa oli siinä, että mikäli tämmöiset ratkaisut olisi tehty jo ennen sitä ja kyse olisi ollut vain sopivista sektoreista valmiissa seisomakatsomossa, niin ei pitäisi olla siinä vaiheessa ongelmana löytää sopivaa sijaa itselle ottelun seuraamiseen.
Mutta ehkä tässä vaiheessa vielä niin kaukaisia juttuja, ettei kannata lähteä yöuniaan menettämään. Kunhan spekuloidaan eri visioita sille, että miten hallin paikat saadaan optimaaliseen käyttöön.
Ja olen jo moneen kertaan maininnut näistä sektoreista halukkaille, jotta samantyylistä toimintaa haluavat olisivat nipussa eikä muille tulisi häiriötä. Mutta ehkä tästäkin nyt riittävästi jauhettu taas tällä erää. :)
Se laita olisi ollut mielestäni paras paikka näyttävän toiminnan kannalta. Kehitystä tarvitaan, toki kehityksellä voidaan tarkoittaa ihan vanhan vaalimista tai vahvistamista, paikoittain jopa uusien juttujen lisäystä, "taistele ässät"-huuto on ihan paikallaan joskus (senkin perinteet ovat toki jo 1990-luvulla)
Sitten voisi keksiä jotain muutakin provoilua, kuin etu/sukunimen pitkää huutamista.
Paras lopputulos on mielestäni raivoisa kannustus, mieletön patalippumeri, sekä vittuuntunut TukkaJukka, turhautunut VilleNieminen, ja reikäjuusto JuhaMetsola. Se on selvää että kaikissa peleissä tuota ei saada, eikä niin pidäkkään, tässä vaiheessa kuvaan astuu pataljoona, tuovat selkeää lisäarvoa muuten aika hiljaisille arkipeleille. Myös vieraspeleissä on hyvä, että meiltä löytyy myös kuorovoimaa.
Lippuja siis löytyy, monikuvioisia, ongelma on, että lähinnä homehtuvat varastossa, käytöä pitäisi löytyä, suuren maailman malliin (ainaki jossain näin toimitaan käsittääkseni) voisi niitä gustomlippuja laittaa ihan myyntiin, jolloin halukkaat voivat niitä ostaa.
Jos yhtään tuo lohtua, olen muutaman ystäväni kanssa, olemme itse alkaneet käyttämään lippuja peleissä, kannustaneet muita mukaan, ja ehkä tulevaisuudessa vuokrata tai myydä itse lisää patalippuja halukkaille. Ken tietää. Pienin askelin. Ei ihan uutta ja vieroksuttavaa kuitenkaan.
Tuota olisi tosiaan pitänyt suunnitella, mutta kun asioista ei aina ole ollut tapana tällä lailla keskustella, ennen oltiin yksimielisiä siitä, että Porissa on Suomen paras tunnelma *Piste.
Ehkä asioiden edellä, ehkä ensin tarvitaan neljäs mestaruus, ehkä ennen tarvitaan liigan sarjajärjestelmän muuttuminen, tai ehkä vain aikaa. No, sitä minulla on. En pidä lainkaan mahdottomuutena, että vielä 50-vuoden päästä seisoisin samoilla jalansijoilla. Katsotaan mitä sitä ennen nährään, ja miten toimintamallit muuttuu ja kuinka moneen kertaan. Ehkä tämä kuuluisi jo kannattajatoiminta ketjuun, mutta meni jo.