Ismo Lehkonen KooKoon uusi päävalmentaja

  • 75 696
  • 235

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuulostavat nuo vaatimukset hankittavien pelaajien suhteen jokseenkin kovilta. Vapaasti lainaten edellisiä ja tiivistäen...
Ilmeisesti tarkoitat minun viestiäni, mutta en saanut tuosta tiivistyksestä mitään otetta siihen, mistä kirjoitin. Siinä, missä kärkiketjuihin saadaan Laukkasta, Bakeria, Keinästä, Ahoa jne., niin ilman hirveää haihattelua voi väittää, että sinne olisi hankittavissa Piitulainen, Malinen, Poukkula, Lähteenmäki tai Memonen. Kaikki esimerkit Jukuri-hyökkäyksestä ja kaikilla potentiaalia ja hyvä tulevaisuus edessään.

Nyt voidaan tietysti vääntää siitä, kuka noista ei ainakaan Kouvolaan tulisi, mutta pointti on siis se, että tuon tyylisiin tulevaisuuden liigapelaajiin pitäisi panostaa enemmän ja jättää ne uraa laskusuuntaan ratsastavat pääsääntöisesti rauhaan.

Lehkonen oli tai ainakin hänen oletettiin olevan vahva nuorten kasvattaja ja siihen nähden yllättävän hiljaista on ollut näiden urallaan liigaportteja kolkuttelevien pelaajien kanssa. Kärjistettynä voisi edelleen sanoa, että pappoja ja tusinajunnuja tulee, mutta potentiaalinen aines menee muualle (Jukureihin). Miksi näin on, jos meillä on hyvänä nuorten kehittäjänä tunnettu valmentaja?

Jos liigajoukkuetta meittaisiin todellisuudessa haastaa, niin joukkueen ja pelaajien pitäisi pystyä kehittymään pitkin harppauksin kauden aikana. Sport pystyi kehittymään, vaikka lähti kauteen nuorella joukkueella ja pienillä odotuksilla. Jotain sellaista kauden aikaista ja usean kauden aikana tapahtuvaa kehitystä odotti Lehkosen KooKooltakin, mutta toistaiseksi kaukalossa ei ole juurikaan menty eteenpäin. Vai onko yhtään?
 

Fordél

Jäsen
Jos liigajoukkuetta meittaisiin todellisuudessa haastaa, niin joukkueen ja pelaajien pitäisi pystyä kehittymään pitkin harppauksin kauden aikana. Sport pystyi kehittymään, vaikka lähti kauteen nuorella joukkueella ja pienillä odotuksilla. Jotain sellaista kauden aikaista ja usean kauden aikana tapahtuvaa kehitystä odotti Lehkosen KooKooltakin, mutta toistaiseksi kaukalossa ei ole juurikaan menty eteenpäin. Vai onko yhtään?

Tässä on erittäin tiukkaa asiaa. Mainioita ajatuksia Isaskarilla, jotka allekirjoitan täysin.

Omasta mielestäni pointti on juuri tuossa, että pitäisi pystyä, ei vain joukkueen pelaamisen kehittymiseen, vaan myös pelaajien selkeään kehittymiseen jos meinataan voittaa mestaruus ja haastaa liigajoukkue. Mielestäni Ika on onnistunut joukkueen pelaamisen kehittämisessä, mutta yksilöiden kehitys on jäänyt aika vaisuksi. Toki muutamia poikkeustapauksia on kuten Niemi. Pelaaminen on mielestäni kehittynyt hyvin Ikan aikana kun muistetaan millaista kiekkoa pelattiin Kolekin aikana. Toki pelaajamateriaalikin on laadukkaampi kuin Kolekin aikana. Kuitenkin nyt KooKoolla on selkeä peli-identiteetti kiekkokontrolliin vahvasti nojaavassa pelitavassa. Vielä kun tuohon pakettiin olisi saatu nälkäisiä nuorehkoja ja lahjakkaita kiekkoilijoita, jotka olisivat kehittyneet pelin mukana, olisimme kenties voittaneet jo yhden mestaruuden. Nyt sitä kehitystä ei tapahtunut yksilöiden osalta vaan olemme junnanneet paikallaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Parempaa koutsia ei Kouvolaan olisi saatu, toivottavasti sen ihmiset ymmärtäis tänä viimeisenä kautena. Tietty vastaväitteitä voi esittää jos on jotain nimiä esittää.. Itse olen ylpeä KooKoosta, että saatiin näinkin vetovoimainen kaveri penkin taakse.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Parempaa koutsia ei Kouvolaan olisi saatu, toivottavasti sen ihmiset ymmärtäis tänä viimeisenä kautena. Tietty vastaväitteitä voi esittää jos on jotain nimiä esittää.. Itse olen ylpeä KooKoosta, että saatiin näinkin vetovoimainen kaveri penkin taakse.

Varmaan ihmiset ymmärtää sen sitten, jos Ika vaikka sattuisikin voittamaan jotain vihdoinkin. Niinkuin muutakin kuin SaPKon kauden avauspelissä.

Muutenhan Ika on lähinnä vetänyt jenginsä alisuorittamisen alhoon pari viime kautta.

Tietysti jos asia on niin, että parempaa koutsia ei olisi saatu niin silloin pitää riemuita siitä mitä on.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Varmaan ihmiset ymmärtää sen sitten, jos Ika vaikka sattuisikin voittamaan jotain vihdoinkin. Niinkuin muutakin kuin SaPKon kauden avauspelissä.

Muutenhan Ika on lähinnä vetänyt jenginsä alisuorittamisen alhoon pari viime kautta.

Tietysti jos asia on niin, että parempaa koutsia ei olisi saatu niin silloin pitää riemuita siitä mitä on.

Ikan pelisysteemi alkaa toimia tällä kaudella, siitä olen varma. SM-liigakarsintoja pelataan ensi keväänä Kouvolassa KooKoon ja SaiPan kesken täysille lehtereille (5000 katsojaa Kouvolassa). Mielenkiintoista on nähdä KooKoo Vaasan Kuparisaaressa, kun kaksi Jukka Jalosen Meidän pelin valmentajaa iskevät joukkoineen yhteen. Jokipojat sentään oppivat jotain Tiki-seikkailustaan, kun palkkasivat KooKoon tapaan täysverisen ammattilaisen. Mikko Haapakosken, valmentajakseen.
 
Suosikkijoukkue
KK
Parempaa koutsia ei Kouvolaan olisi saatu, toivottavasti sen ihmiset ymmärtäis tänä viimeisenä kautena. Tietty vastaväitteitä voi esittää jos on jotain nimiä esittää.. Itse olen ylpeä KooKoosta, että saatiin näinkin vetovoimainen kaveri penkin taakse.

No mitään nimiä en ala esittämään vaan eihän tuo mikään viimeinen kausi ole ;) Eikös Ika ole sanonut, että jos menestys on toivottu, niin saattaa jatkaa sama valmentaja jatkaa SM-Liiga koutsina Kouvolassa?
 

Fordél

Jäsen
Parempaa koutsia ei Kouvolaan olisi saatu, toivottavasti sen ihmiset ymmärtäis tänä viimeisenä kautena. Tietty vastaväitteitä voi esittää jos on jotain nimiä esittää.. Itse olen ylpeä KooKoosta, että saatiin näinkin vetovoimainen kaveri penkin taakse.

Ei varmastikaan olisi saatu. Olin itsekin erittäin tyytyväinen aikanaan kun saimme Ikan KooKoon luotsiksi. Sen jälkeen on tapahtunut paljon hyvää kuten se, että KooKoon pelaaminen on kehittynyt todella paljon. KooKoolla on selkeä kiekollinen pelitapa, jolla on täydet mahdollisuudet menestysä vaikka liigaseuroja vastaan. Näen tämän Ikan suurimpana saavutuksena, sillä ero Kolekin aikaan on selkeä.

Menestystä ei ole vielä tullut kuin yhden mitallin verran, joka on tietysti pienoinen pettymys. Toisaalta aika pienestä nuo on ollut kiinni (esim. viime kauden Sport-välieräsarja). Kuitenkin runkosarjan voitto osoittaa, että oikealla tiellä ollaan ja nyt tämä Ikan projekti huipentuu tähän kauteen. Olen varma, että KooKoo on tällä kaudella finaaleissa (niin varma kuin siitä voi olla). Jos mestaruus tulisi, on Ika ehdottomasti onnistunut tehtävässään ja saavuttanut tavoitteen. Ongelmallista on vain se, että juuri kun menestystä saataisiin, vaihtuisi valmentaja. Tällöin on tärkeää saada pelitavaltaan hyvin samantyylinen valmentaja KooKoon ruoriin, jotta sama pelillinen kehitys jatkuu.
 
Kerta tämä on onneksi Ikan viiminen kausi Kouvolassa niin, minun papereissani Jukka Ahvenjärvi olisi hyvä korvaaja päävalmentajaksi. Joka vuosi repii kaikki irti Jyväskylän kakkosjoukkueesta, täytyy nostaa hattua kaverille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kerta tämä on onneksi Ikan viiminen kausi Kouvolassa niin, minun papereissani Jukka Ahvenjärvi olisi hyvä korvaaja päävalmentajaksi. Joka vuosi repii kaikki irti Jyväskylän kakkosjoukkueesta, täytyy nostaa hattua kaverille.

Ei taida tämä Ahvenjärvi olla tarpeeksi mediaseksikäs nimi SM-liigaan pyrkivän joukkueen peräsimeen? Veikkaan että sieltä tulee joku yleisesti tunnettu nimi, toivottavasti ei kuitenkaan Tami Tamminen tai Matikaisen Pena! :)
 

Fordél

Jäsen
Kerta tämä on onneksi Ikan viiminen kausi Kouvolassa niin, minun papereissani Jukka Ahvenjärvi olisi hyvä korvaaja päävalmentajaksi. Joka vuosi repii kaikki irti Jyväskylän kakkosjoukkueesta, täytyy nostaa hattua kaverille.

Varmasti hyvä valmentaja ja tehnyt hienoa työtä Jyväskylässä, mutta jotenkin en vain innostu tästä tapauksesta KooKoon yhteydessä. Toki pitäisi paremmin tutustua häneen, mutta jotenkin en näe häntä optimaalisena tapauksena tämän seuraavan projektin valmentajaksi. Itse liputtaisin jonkun nuoremman ja eteenpäin pyrkivän valmentajan puolesta, joka kasaisi myös samanlaisen joukkueen itselleen. Kun tuo yhdistelmä kasvaisi parissa vuodessa yhteen, voisi tulos olla hedelmällinen. Taas kerran joudun liputtamaan Juujärven nimeen (johtuu paljolti siitä kuin vapaita koutseja ei juuri ole). Hän ei ole mikään helpoin tapaus vaan varmasti vaativa, mutta tietää millaista kiekkoa hänen joukkueensa tulee pelata.

Summa summarum, tarvitaan siis liigaan haluavat yksilöt ja liigaan haluava valmentaja enkä näe Ahvenjärveä tällaisena. Hän olisi ehkä jonkinlainen uusi Mansikka enkä usko, että homma menisi radikaalisti eteenpäin. KooKoo tarvitsee nyt sen lisäboostin, joka nostaa KooKoon sille seuraavalle tasolle.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Varmasti hyvä valmentaja ja tehnyt hienoa työtä Jyväskylässä, mutta jotenkin en vain innostu tästä tapauksesta KooKoon yhteydessä. Toki pitäisi paremmin tutustua häneen, mutta jotenkin en näe häntä optimaalisena tapauksena tämän seuraavan projektin valmentajaksi. Itse liputtaisin jonkun nuoremman ja eteenpäin pyrkivän valmentajan puolesta, joka kasaisi myös samanlaisen joukkueen itselleen. Kun tuo yhdistelmä kasvaisi parissa vuodessa yhteen, voisi tulos olla hedelmällinen. Taas kerran joudun liputtamaan Juujärven nimeen (johtuu paljolti siitä kuin vapaita koutseja ei juuri ole). Hän ei ole mikään helpoin tapaus vaan varmasti vaativa, mutta tietää millaista kiekkoa hänen joukkueensa tulee pelata.

Minun täytyy taas sanoa, että Ahvenjärvestä on tullut ykkössuosikkini KooKoon seuraavaksi valmentajaksi. Näytöt ovat vain niin hyvät pelaajien kehittämisessä ja vienyt joka vuosi joukkueensa käytönnössä niin pitkälle kuin mahdollista.

Juujärvellä oli mestis-tasolla LeKin kanssa hyvä runkosarja ja lyhyet playoffit (3-0 takkiin KooKoolle ja 16 päästettyä maalia kolmeen peliin). Tuntui, että valmensi pelitapa edellä, ei menestystä maksimoiden. Mielestäni KooKoo tarvitsee valmentajan, jolla on menestymisestä näyttöä ja mieluusti pitkällä aikavälillä.
 

Fordél

Jäsen
Minun täytyy taas sanoa, että Ahvenjärvestä on tullut ykkössuosikkini KooKoon seuraavaksi valmentajaksi. Näytöt ovat vain niin hyvät pelaajien kehittämisessä ja vienyt joka vuosi joukkueensa käytönnössä niin pitkälle kuin mahdollista.

Ahvenjärvessä korostuu jotenkin juuri tämä pelaajien kehittäminen, jonka vuoksi itse kategorisoin ehkä liian helposti hänet junnujen/nuorten pelaajien valmentajaksi ja kehittäjäksi. Sellaisiakin ominaisuuksia tarvitaan tulevalta valmentajalta, mutta en tiedä kuinka vallitseva elementti sen pitäisi olla.

Toiseksi mua kiinnotaisi tietää, että mikä on Ahvenjärven pelifilosofia ja millaisella pelitavalla hänen joukkueensa pelaavat? En ole nähnyt ilmeisesti tarpeeksi D Teamin tai nyt Akatemian pelejä, jotta osaisin tähän vastata. Mieluusti kuulisin asiasta paremmin perillä olevien näkemyksiä.

Mielestäni Ikan työn jatkaja ei voi olla täysin eri leiristä kuin Ika.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toiseksi mua kiinnotaisi tietää, että mikä on Ahvenjärven pelifilosofia ja millaisella pelitavalla hänen joukkueensa pelaavat? En ole nähnyt ilmeisesti tarpeeksi D Teamin tai nyt Akatemian pelejä, jotta osaisin tähän vastata.

Niin ainahan on puhuttu, että Ahvenjärven kiekko on samanlaista kuin Dufvan. Tästä kaudesta en tiedä.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Mielestäni Ikan työn jatkaja ei voi olla täysin eri leiristä kuin Ika.

Jos Joensuussa olisi ajateltu näin Jami Kaupin aikoihin niin olisipa saattanut jäädä mestaruudet tulemati. Ihan kaikella ystävyydellä: mitä "työtä" Ikan seuraaja oikein jatkaa?

Ihan älyttömästi en ole D Teamia/JYP-akatemiaa seurannut, mutta se vähä, mitä olen niin mielestäni Ahvenjärven pelitapa on kurinalainen, hyökkäyksiin lähdetään hieman tilanteesta riippuen joko rintamana tai sitten paikoilla (ns. Stiga-kiekko). Karvaus on 1/1½ ja nopea. Joukkue pyrkii kääntämään omassa päässä nopeasti. Tukkii sinisen, mutta pelaa sinisen alla lähinnä kiekkoa. Perustehokasta peliä, ei juurikaan niitä trendikkäitä viiveitä ja palautuksia. Systeemi on lopulta aika yksinkertainen ja helppo omaksua.

Nythän olisi jännittävää nähdä se, mitä Ahvenjärvi saisi Kookoon resursseilla aikaiseksi. Ainakin tähän asti mies on tehnyt hyvää työtä sillä, mitä on.
 

Fordél

Jäsen
Jos Joensuussa olisi ajateltu näin Jami Kaupin aikoihin niin olisipa saattanut jäädä mestaruudet tulemati. Ihan kaikella ystävyydellä: mitä "työtä" Ikan seuraaja oikein jatkaa?

Pelitavan kehittämistä. En näe, että Ikan työn jatkaja voi olla pelifilosofialtaan täysin eri genren kaveri kuin Ika.

Ihan älyttömästi en ole D Teamia/JYP-akatemiaa seurannut, mutta se vähä, mitä olen niin mielestäni Ahvenjärven pelitapa on kurinalainen, hyökkäyksiin lähdetään hieman tilanteesta riippuen joko rintamana tai sitten paikoilla (ns. Stiga-kiekko). Karvaus on 1/1½ ja nopea. Joukkue pyrkii kääntämään omassa päässä nopeasti. Tukkii sinisen, mutta pelaa sinisen alla lähinnä kiekkoa. Perustehokasta peliä, ei juurikaan niitä trendikkäitä viiveitä ja palautuksia. Systeemi on lopulta aika yksinkertainen ja helppo omaksua.

Ok, kiitos valaisusta. Täytyy seurata Akatemian pelaamista jatkossa tarkemmin.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Alkanut tässä mietityttämään, että kauankohan me vielä joudutaan katselemaan näitä Ikan projekteja ja peluutus järjettömyyksiä? Julkunen pakiksi, Gärdström sentteriksi. Mitähän seuraavaksi, Mikko Rämö GoGoGirlsiin tanssimaan ja Hokkanen maalille?

Ikan mielestä KooKoon kausi lähtenyt hyvin liikkeelle, yksi 3 pojon voitto 4 pelissä on hyvin? Sitä se kai tarkoitti, ei se ainakaan peliesityksistä voinut puhua, koska sehän on täyttä kuraa tällä hetkellä.

Poimintoja tuosta Peliitat ottelun jääajoista: Siren 24:15, Hokkanen 25:15, Syväsalmi 28:14 ja sitten Forsbacka 9:34, Lehtonen 7:33 ja Appelgren 5:04. Siis oikeesti, tällä menolla saadaan sitten taas kaikki kärkipelaajat peluutettua joko sairastuvalle tai piippuun pleijjareihin mennessä. Lehtonen pelaa hyvin, mutta minuutteja ei silti tipu. Inkkaria ei sitten peluuteta ollenkaan omilla vahvuuksilla, eli ei käytetä esim yv:llä maskina ja muutenkin tuntuu olevan käsijarru päällä (ei saa rymistellä, kielto?). Appelgrenin näyttömahkut tuolla jääajalla on lähes nolla ja Syväsalmi sitten kuutamoi kaikki pelit ja kiitokseksi pelaa puolet matsista?

Herätys, alkaa tuntua, että Ika on nähty. Mutta kun ei taida parempiakaan olla tähän hätään tarjolla, niin jatketaan nyt sitten tätä sirkusta kauden loppuun, ...tu.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Eikös teidän kakkoskoutsi ollu todennu että KooKoo ei oo liigaorganisaatio lähimmän kolmen vuoden aikana. Että sinälllään lienee se ja sama mitä se Ika siellä testailee - liekkö omaks huviksi ja urheilun kannalta :)

Vakavasti ottaen kuinka hyvin se kauden pitäs alkaa ja onko ekat neljä ottelua ees mikään järkevä tarkastelu väli? Jos nyt rauhassa katotte ekan 11 matsia ...
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös teidän kakkoskoutsi ollu todennu että KooKoo ei oo liigaorganisaatio lähimmän kolmen vuoden aikana.

Eikös Kultanen todennut, että ensin pitäisi onnistua voittamaan mestis ennen kuin voidaan puhua mitään liigakarsinnoista tai liigasta? No oli miten oli niin ei KooKoon kakkoskoutsi varmasti ole paras henkilö arvioimaan sitä, milloin KooKoo mahdollisesti voisi olla kypsä tavoittelemaan liiganousua. KooKoon johtoporras varmasti näistä asioista parhaiten on perillä. Jokatapauksessa KooKoo on myynyt kausikortteja tälle kaudelle enemmän kuin koskaan, pitkälti toistatuhatta kausikorttia sekä kuulemma myös sponsoreita ja yhteistyökumppaneita on KooKoon takana enemmän kuin koskaan. En kyllä usko itsekään, että KooKoo tulee nousemaan liigaan kuin aikaisintaan kolmen vuoden päästä, mutta eihän tuo missään tapauksessa ihan sama ole mitä Ika KooKoossa puuhailee. Jos homma menee puuhasteluksi niin sponsorit ja yleisö katoavat ja voidaankin siirtää liigatavoitetta saman tien kymmenellä vuodella eteenpäin.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
No ei, mutta jos on otettu 3 vuoden projekti ja huomataan että homma menee perseelleen niin mitä tehdä? Pistää projekti uudelleen arviointiin ja tehdä tarvittavat korjausliikkeet? Tai sitten voidaan olla tekemättä mitään.

Sinällään Kultasen lausuma on sisältää hyvin vähän informaatiota:
- Karsimaan ei pääse jos Mestistä ei voita, joten SM-Liiga paikkaa ei voi edes tavoitella ilman Mestiksen voittoa.
- Mikäli KooKoo sen tempun tekee, niin todennäköisesti paikka iskeä on juurikin tämä kausi. Muutoin menee hieman hankalaksi koska en usko että seuraavalla kaudella Liigassa on niin vahvaa ehdokasta karsijaksi. Tämä toki pätee samalla lailla ihan mihin tahansa joukkueeseen joka nyt sattuu karsintoihin saakka pääsemään.

Vaasassa oli kohtuullisen hyvät mahdollisuudet repästä potti kotiin aikanaan mutta kuinkas kävikään, seuraavalla kerralla kun mahdollisuus kolkutteli oveen tulikin käkeen aika selvin numeroin.

Mutta kyse siitä onko sama mitä Ika puuhailee KooKoossa lienee selviö että se ei ole sama välttämättä KooKoon kannattajille/johtoryhmälle, mutta onko asia nyt iha tasan tarkkaan selvä myös Ikalle itselleen? Nuo pakki yms kokeilut kertovat vähän siitä että ei ole. Mutta koska seurajohto ei taida olla hirmusesti reagoinut asiaa lienee niin että asialla on hiljainen hyväksyntä?
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Vakavasti ottaen kuinka hyvin se kauden pitäs alkaa ja onko ekat neljä ottelua ees mikään järkevä tarkastelu väli? Jos nyt rauhassa katotte ekan 11 matsia ...

No onhan tota Ikaa katottu jo kahden kauden ajan ja molemmilla kausilla on jäädytty pleijjareissa ihan täysin. Ehkä vain tämä alkukauden perseily sitten pisti minut avaamaan suuni kritiikille, tämä kun on selkeää jatkumoa aiemmalle. Joo, voidaan katsoa 11 matsia tai vaikka koko kausi, en vain usko enään Ikan systeemeihin. Toki niin kauan kuin Ika on KooKoon koutsi niin pakko sitä on yrittää uskoa, että hyvä tästä tulee. Enään vain se usko ei ole aitoa.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Mutta koska seurajohto ei taida olla hirmusesti reagoinut asiaa lienee niin että asialla on hiljainen hyväksyntä?

Tiedän, että mitään hiljaista hyväksyntää seurajohdon osalta ei ole olemassa nykyisen menestyksen ja ylipäätään Ikan toiminnan osalta. Tiedän, että seurajohto seuraa tilannetta tällä hetkellä erittäin tarkasti ja on ymmärtääkseni valmis myös reagoimaan nopeastikin mikäli Ika ei saa tuohon hommaan yhtään enemmän ryhtiä. Mitään paniikkinappulaa ei nyt tietenkään vielä tarvitse painaa, joten katsellaan nyt ainakin pari viikkoa eteenpäin...
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Eikös seurajohto ollut keväällä antamassa Ikalle potkuja? Tuskin Ika mitään luottamusta nauttii seurajohdon keskuudessa. Olisi tullut potkut ilmeisesti sen verran kalliiksi, että mies sai vielä yhden mahdollisuuden.

Peliitat pelin minuutit sulaa järjettömyyttä.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
No ei, mutta jos on otettu 3 vuoden projekti ja huomataan että homma menee perseelleen niin mitä tehdä? Pistää projekti uudelleen arviointiin ja tehdä tarvittavat korjausliikkeet? Tai sitten voidaan olla tekemättä mitään.

Tämmöiset kolmen vuoden projektit on ihan täyttä utopiaa nykypäivän Mestiksessä. Kyllä efektiivisen liiganousuprojektin maksimaalinen aikaikkuna on 2 kautta, tätä olen sanonut jo muuallakin ja vaikka kuinka kauan.

Ja kun tähän "mitä olen sanonut" -osastoon päästiin niin jokainen voi kaivaa kirjoitushistoriastani sen, miten jo aikapäivää sitten totesin, että Ika Lehkonen ei tässä sarjassa voita yhtään mitään. Toivotaan, että Kouvolassa riittää vielä fyrkka ja hinku ensi kaudellakin, silloin voidaan mestaruutta tavoitella ihan tosissaan jonkun oikean valmentajan johdolla.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ika Lehkonen ei tässä sarjassa voita yhtään mitään.

On jo voittanut. Muutenkin mennään taas ihan väärään ääripäähän kun Lehkosesta tehdään jotain ehdotonta menestyksen estettä. Voisi yhtä hyvin sanoa niin, että riittävällä seurajohdon tuella menestys voisi olla ihan toista. Kouvolassa ei taida työilmapiiri olla ihan parhainta mahdollista ja sen voi lukea vaikka Hokkiin siirtyneen Petri Mattilan kommenteista:

"Olen iloinen siitä missä nyt olen. Tuntuu taas, että olen löytänyt taas hyvän työympäristön."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös