Tätä olen muuten ihmetellyt ennenkin että miksei bändeillä saisi olla omaa bändipaitaa päällä? Onhan sekin tavallaan markkinointia, jumankauta jengi haluaa heti samanlaisen kun sillä bändin x-soittimia soittavalla oli omalla kotistadionilla päällä. Itsekin ostin samanlaisen Black Label Society-paidan jota koko bändi käytti, tosin nahkaliivin muodossa, mutta kuitenkin. Eihän tuolla bisnesmaailmassakaan ole ihmeellistä jos oma tuote on esillä omissa projekteissaan.Huh. Jampoilla on oman bändin t-paitaa päällä ja tuo rumpali on todella väsyneen näköinen.
Huh. tuo rumpali on todella väsyneen näköinen.
Vertailu maailman parhaaseen rock-rumpaliin on ketä tahansa kohtaan epäreilua - saati sitten Nickoa, ja vieläpä jouluna! NP on ihan omassa kastissaan.
Vanha lyttynokka hoitaa hommansa hienosti omalla persoonallisella tatsillaan. Se, että Nicko on suurimman osan ajasta vähän jäljessä, kompensoi mukavasti sitä, että Harrisin basso kulkee säännönmukaisesti hieman etuajassa. Tuloksenahan on Maidenille ominainen upean ilmava ja täyteläinen soundi.
mielestäni rummut The Number Of The Beast:ssa ovat 100 kertaa paremmat kuin Piece Of Mind:ssa
Aika vähän huomioitu asia Maiden-fanien ulkopuolella. Rummut "Beastissa" ovat todella tiukat ja soitto muutenkin uskomattoman hyvän kuulloista. 100% klassikko.
Juu, saman olen huomannut. Kaverini (ammattirumpali) kuitenkin sanoo että Nico olisi parempi. Paskat sanon minä! Eihän tarvi kun kuunnella edellä mainittuja levyjä niin tietää totuuden, ainakin näin amatöörirumpalin korvin.
For the memory of Philip Parris Lynnot, neljäs tammikuuta tulee kuluneeksi 11 vuotta poismenosta.
Mites muut, mitä mieltä haluisitteko uusia biisejä vieläkin settilistaan?
AMOLAD-kiertue oli aivan loistava ja allekirjoittaneen Helsingin keikka oli yksi parhaista, missä olen ollut. Steve tosin taisi sanoa jossain haastattelussa, että uutta tuotantoa nimenomaan esiteltiin AMOLAD-kiertueella niin nyt tulee tätä 80-luvun tavaraa.
Itselleni AMOLAD-keikka oli luultavasti ylivoimaisesti paskin Maiden-keikka, mitä olen nähnyt. Uusi levy nyt ei kuitenkaan ole mikään varsinainen mestariteos, eikä sen kannesta kanteen livenä soittaminen sitä ainakaan mitenkään paranna.
Mites muut, mitä mieltä haluisitteko uusia biisejä vieläkin settilistaan?
AMOLAD on niin loistava levy, että aina kelpaisi. Mutta tulevalla kiertueella kuunnellaan pääasiassa Powerslave-SIT-7thSon -kamaa. Uusi matsku ei kuulu asiaan tällä kiertueella.
Different World toimisi myös aloitusbiisinä. Mites muut, mitä mieltä haluisitteko uusia biisejä vieläkin settilistaan?
Kristian kirjoitti:Olen seurannut Maidenin uraa aika tarkasti, ja viimeaikaisista levyistä Maidenin Dance of Death myi USA:ssa vaatimattomat 175.000 kappaletta, ja A Matter of Life and Death on myynyt tähän mennessä noin 200.000. Piece of Mind, Number of the Beast, Powerslave ja Number of Ten ovat ainoat Maidenin platinalevyt siellä. USA:n kokonaismyynti on jossain 10 miljoonan tienoilla. Se on todella kova luku... ja se vaikuttaa pieneltä vain sen takia, että oikeita maailmanlaajuisia myyntilukuja liioitellaan nykyään niin poskettomasti, erityisesti ns. MTV-artistien kohdalla.
Iron Maiden
Studio Albums
* Iron Maiden - 205,000
* Killers - 224,000
* The Number of the Beast - 361,000
* Piece of Mind - 382,000
* Powerslave - 323,000
* Somewhere In Time - 304,000
* Seventh Son of a Seventh Son - 256,000
* No Prayer For the Dying - 228,000
Aces High (PS)
2 Minutes to Midnight (PS)
Caught Somewhere in Time (SiT)
Wasted Years (SiT)
Moonchild (SS)
Infinite Dreams (SS)
Tailgunner (NP)
Flash of the Blade (PS)
Powerslave (PS)
The Rime of the Ancient Mariner (PS)
Stranger in a Strange Land (SiT)
The Clairvoyant (SS)
- - - - - - - - - -
Heaven Can Wait (SiT)
The Evil that Men Do (SS)
Alexander the Great (SiT)
Haluan kuulla tällä kiertueella biisejä ainoastaan Powerslavelta, Somewhereltä, Seventh Sonilta ja varauksin No Prayeriltä.