No niin. Ratinasta on kotiuduttu, ja kyllähän oli mahtava keikka!
Tosin oli ensimmäinen IM-keikka meikäläisellä, joten referensseinä toimi lähinnä Youtubesta ja omasta levyhyllystä löytyvät livetaltioinnit. Todellista vertailupohjaa ei siis ole, mutta joka tapauksessa keikka ylitti odotukset. Reilusti.
Yleisö oli kyllä mielestäni hiukan vaisu. Itse sijoituin ehkä n. parikymmentä metriä miksaustornista eteenpäin ja tuntui hullulta että minä, yli kolmekymppinen kauluspaitaan sonnustautunut insinöörinörtti, lauloin, huusin, hypin, taputin ja heilutin nyrkkiä enemmän kuin ympärillä seisoneet Iron Maiden -paitaan sonnistautuneet pitkäkukat! Ja vielä selvin päin.
Ihan ok meininki oli silti, ja keikasta nautin ihan täysillä. Esiintyjä oli kuitenkin pääasia, ja ei voi sanoa muuta kuin että ammattimiehiä ovat. Mahtavan keikan vetivät!
Can I play with madnesistä samaa mieltä, mutta 2 minutes to midnight on loistava biisi ja toimi eilenkin ns. kympillä. Livenä nimenomaan täydellinen kappale. Mielipideasioita tietenkin.
Omasta mielestäni taas Can I Play with Madness toimii ihan helvetin hyvin, myös livenä. Toki on sanottava että olihan tuossakin setissä varmasti ainakin kymmenen parempaa biisiä, mutta settilistaan Can I Play with Madness mahtuu silti aivan kirkkaasti.
Mutta kuten sanottu, makuasioita. Itse ainakin tykkään biisistä ihan vitusti.
2 minutes to midnightista ei sen sijaan ole kahta sanaa. Se kuuluu settiin! Onko olemassa keikkaa ilman tätä biisiä?