iPhone

  • 378 705
  • 1 786

turiantsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, TUTO
Ongelmia päivityksen kanssa

Tuleepas hieno ensimmäinen viesti.

Eli yritin juuri äsken päivittää iphoneen uuden käyttiksen ja kaikki meni alkuun ihan mukavasti mutta yhtäkkiä itunesiin pamahtaa viesti jossa luki kutakuinkin näin: "Iphonea (XXXX) ei voitu päivittää, tuntematon virhe"

Nyt puhelin on jumissa ja näytöllä näkyy vain applen logo ja latauspalkki.

Löytyisikö täältä kokemusta vastaavasta ja kenties JOTAIN vinkkiä miten edetä?

Yritin siis jo sammuttaa kännykkää mutta se ei reagoi ja yritin myös kytkeä sen uudelleen koneeseen kiinni jos käyttiksen lataus olisi alkanut vaikka alusta.

Muuta en itse osannut tähän hätään tehdä kun olen erittäin huono kaikkien vempeleiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Löytyisikö täältä kokemusta vastaavasta ja kenties jtn vinkkiä miten edetä?
Ei löydy. Ei ainakaan sellaiselle, joka käyttää maailman ärsyttävintä sanalyhennettä. Se on jotain. Sen kirjoittaminen on ihan yhtä helppoa vokaalienkin kanssa.

Olin juuri oman iPhoneni kanssa reissussa. Valveutuneena kuluttajana kytkin cellular datan pois päältä, kun kerran ulkomailla tulee helposti ylläreitä. Niin tuli nytkin. Kaikki mahdolliset virransäästökikat käytössä, ja tuo datan kytkeminen pois päältä aiheutti sen, että akku tyhjeni alle vuorokaudessa. Ongelma on vissiin yleisesti tiedossa, mutta en löytänyt siihen ainakaan mitään fixiä mistään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olin juuri oman iPhoneni kanssa reissussa. Valveutuneena kuluttajana kytkin cellular datan pois päältä, kun kerran ulkomailla tulee helposti ylläreitä. Niin tuli nytkin. Kaikki mahdolliset virransäästökikat käytössä, ja tuo datan kytkeminen pois päältä aiheutti sen, että akku tyhjeni alle vuorokaudessa. Ongelma on vissiin yleisesti tiedossa, mutta en löytänyt siihen ainakaan mitään fixiä mistään.

Oletko päivittänyt iOS 5.0.1? Siinä oli ainakin joku akun tyhjenemiseen liittyvä fiksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oletko päivittänyt iOS 5.0.1? Siinä oli ainakin joku akun tyhjenemiseen liittyvä fiksi.
Ei tää ihan niin tuore vielä ole. Firman luuri ja ylläpito puskee päivityksiä, kun ne on toimiviksi todettu. En lähde mielelläni sooloilemaan. Teenpäs piruuttani vielä testin kotiympäristössä tuolle featurelle.
 
Ei löydy. Ei ainakaan sellaiselle, joka käyttää maailman ärsyttävintä sanalyhennettä. Se on jotain. Sen kirjoittaminen on ihan yhtä helppoa vokaalienkin kanssa.

Tätäkin ärsyttävämpää on sinunlaistesi "muodikas" sanakikkailu, eli tunkea englanniin kielen sanoja lauseiden keskelle.
Fixaa mun feature?

Omaa iphone 4s:ää joutuu odottelemaan vielä viikon verran, jotta sonera toimittaa meidän toimistolle puhelimet.
Alkaa vanha nokia olemaan niin jumissa että hyvä kun pystyy soittelee.
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Luultavasti jo kyselty täällä, mutta ei riitä aikaa koluamaan 46 sivua läpi. Eli onko iPhone 4:lle sm-liigajoukkueiden kuoria? Itse en ole mistään löytänyt googlettamalla.

Ja onko antaa vinkkiä, että mistä saisi edullisesti tilattua Nhl joukkueiden suojakuoria?

Kiitos etukäteen jos joku jaksaa vaivautua vastaamaan.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Luultavasti jo kyselty täällä, mutta ei riitä aikaa koluamaan 46 sivua läpi. Eli onko iPhone 4:lle sm-liigajoukkueiden kuoria? Itse en ole mistään löytänyt googlettamalla.

Ja onko antaa vinkkiä, että mistä saisi edullisesti tilattua Nhl joukkueiden suojakuoria?

Kiitos etukäteen jos joku jaksaa vaivautua vastaamaan.


Täällä näyttäisi olevan NHL-kuoria:

http://www.footballfanatics.com/NHL_iPhone
 

ShowStopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
iPhone 4 näytön lasi rikki

Meni omasta iPhone 4:sta näytön lasi rikki,mutta itse näyttö on ehjä.Mitäköhän mahtaa maksaa iPhone 4:seen uusi näytönlasi/näyttö? Elisa shopitissa sanoivat,että maksaa aina n.300e kun iPhone lähtee huoltoon,ilmeisesti vaihtuu takuukorjattuun luuriin huollossa.? Soneralta pyydettiin ottamaan yhteyttä SCF huoltoon.

Mikä mahtaa olla fiksuin paikka laittaa puhelin kuntoon?Vai kannattaako ostaa suoraan uusi puhelin,jos korjaus tulee todellakin maksamaan tuon n.300e.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meni omasta iPhone 4:sta näytön lasi rikki,mutta itse näyttö on ehjä.Mitäköhän mahtaa maksaa iPhone 4:seen uusi näytön lasi? Elisa Shopitissa sanoi,että maksaa aina n.300e kun iPhone lähtee huoltoon.Ilmeisesti vaihtuu takuukorjattuun luuriin huollossa.? Soneralta pyydettiin ottamaan yhteyttä SCF huoltoon.

Mikä mahtaa olla fiksuin paikka laittaa puhelin kuntoon?
Vai kannattaako ostaa suoraan uusi puhelin,jos korjaus tulee todellakin maksamaan tuon n.300e
Korjaus kotivakuutukseen?
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Meni omasta iPhone 4:sta näytön lasi rikki,mutta itse näyttö on ehjä.Mitäköhän mahtaa maksaa iPhone 4:seen uusi näytönlasi/näyttö?

Turussa maksoi 60 euroa. Ei, en mennyt itse Turkuun. Lähetin puhelimen kuplakuoressa ja se tuli takaisin korjattuna kotiin muutaman päivän päästä. En mainosta, mutta googleta "iphone lasin vaihto turku" niin ratkaisu löytyy.
 

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ens viikolla tulee meikäläiselle S4 postissa, joten kertokaahan mitkä ovat "pakolliset" ohjelmat ja pelit + mistä nämä saa hankittua.
 
Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ens viikolla tulee meikäläiselle S4 postissa, joten kertokaahan mitkä ovat "pakolliset" ohjelmat ja pelit + mistä nämä saa hankittua.

Käy nyt ainakin heti hakemassa Tapatalk, loistava ohjelma Jatkoajan lukemiseen. Alla joitakin ohjelmia, joita itse käytän enemmän tai vähemmän aktiivisesti:

-Facebook
-Tapatalk
-Radio Finland (Hyvä appi lätkän kuunteluun, jos ei pääse katsomaan tai oikean radion ääreen)
-A-Breaker
-HBR
-Livescore
-Iltasanomat
-Pankkiohjelmat (Nordea ja Sampo)
-Doodlekart (hauska pikkupeli)

En tiedä mitkä näistä on pakollisia, mutta kaikkia tulee käytettyä.

Se mikä on surullista, niin SM-liigalta ei löydy vieläkään minkäänlaista appia. Juuri tosin löysin Veikkauksen SM-liiga apin, mutta en osaa vielä sanoa miten tuo toimii.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Se mikä on surullista, niin SM-liigalta ei löydy vieläkään minkäänlaista appia. Juuri tosin löysin Veikkauksen SM-liiga apin, mutta en osaa vielä sanoa miten tuo toimii.

Ipadissani pyörii sm-liigan "hokkari"-niminen app, että kyllä löytyy sm-liigalle oma ohjelma, jota ilmeisesti viestissäsi tarkoitit. Camera+ on ihan ehdoton valokuvaamisen ohjelma. BooxTV-ohjelmalla voi seurata langattomassa verkossa esim. ulkomailla suomalaisia vapaita TV-kanavia livenä.
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ens viikolla tulee meikäläiselle S4 postissa, joten kertokaahan mitkä ovat "pakolliset" ohjelmat ja pelit + mistä nämä saa hankittua.

Shazam on ihan mahtava ohjelma musiikin ystävälle. Apps tunnistaa lähes kaikki musiikkikappaleet jotka kuuluu esim. radiossa tai baarissa.

TriAdvisor on mukava matkustelevalle.

Sunrise sunset näyttää aurinlaskut ja nousut sekä porvarilliset hämärät minuutin tarkkuudella.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Shazam on ihan mahtava ohjelma musiikin ystävälle. Apps tunnistaa lähes kaikki musiikkikappaleet jotka kuuluu esim. radiossa tai baarissa.

Boldaus oma. Onko Suomen kielen taso tosiaankin vajonnut näin alas, että ohjelman tai edes 'softan' sijasta käytetään 'apps'-sanaa? Huohhoijaa.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ipadissani pyörii sm-liigan "hokkari"-niminen app, että kyllä löytyy sm-liigalle oma ohjelma, jota ilmeisesti viestissäsi tarkoitit. Camera+ on ihan ehdoton valokuvaamisen ohjelma. BooxTV-ohjelmalla voi seurata langattomassa verkossa esim. ulkomailla suomalaisia vapaita TV-kanavia livenä.

Tottakai löytyy.

Pohjola-pankin sovellus on myös kätevä.

Juuri tähän ohjelmaan törmäsin eilen viestiä kirjoittaessani. Mutta tuo on Veikkauksen ohjelma, eli edelleen SM-liiga ei ole tehnyt omaa appia. Itselläni on iPod Touch 2g, jossa tuo Hokkari toimii valitettavan raskaasti, joten tuskin tulen tuota hirveästi käyttämään. Tämä toki ei ole Veikkauksen vika ollenkaan.

Kiitos Johannekselle tuosta BooxTV:stä, menee testiin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
BooxTV pirun hyvä appi, näkee salkkarit, leffat yms pasilajopetshowt, ainoo miinus et tää softa maksaa sen vitosen kuussa, täytyy ite kyl ryhdistäytyy ja vaan ruveta maksamaan kun ei oikeasti ole kovin suolainen ja kun intissä ollaan niin tulee missattua kaikki tv herkut.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaiskohan joku kertoa, että mitä tässä pitäisi tehdä. Puhelimen lasi hajosi, näyttö toimii. Soneran kytkyä vielä vuosi jäljellä. Mulla on laaja kotivakuutus, että sen piikkiinhän tuon saa, mutta onko sillä mitään merkitystä, että on kytkyluuri? Kovin mieluusti en luuriani postittaisi minnekään vaan käppäilisin jonnekin jossa tuo korjataan.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Ens viikolla tulee meikäläiselle S4 postissa, joten kertokaahan mitkä ovat "pakolliset" ohjelmat ja pelit + mistä nämä saa hankittua.
Angry Birds!
Ohjelmathan saa AppStoresta joko lataamalla puhlimella suoraan tai iTunesin kautta tietokoneella. Tili on luotavata Appstoreen. Se taas käy parhaiten iTunesin kautta
Käy nyt ainakin heti hakemassa Tapatalk, loistava ohjelma Jatkoajan lukemiseen. Alla joitakin ohjelmia, joita itse käytän enemmän tai vähemmän aktiivisesti:

-Facebook
-Tapatalk
-Radio Finland (Hyvä appi lätkän kuunteluun, jos ei pääse katsomaan tai oikean radion ääreen)
-A-Breaker
-HBR
-Livescore
-Iltasanomat
-Pankkiohjelmat (Nordea ja Sampo)
-Doodlekart (hauska pikkupeli)

En tiedä mitkä näistä on pakollisia, mutta kaikkia tulee käytettyä.

Se mikä on surullista, niin SM-liigalta ei löydy vieläkään minkäänlaista appia. Juuri tosin löysin Veikkauksen SM-liiga apin, mutta en osaa vielä sanoa miten tuo toimii.
Hokkari on se veikkauksen appi mutta toimivuus on mitä on.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osaiskohan joku kertoa, että mitä tässä pitäisi tehdä. Puhelimen lasi hajosi, näyttö toimii. Soneran kytkyä vielä vuosi jäljellä. Mulla on laaja kotivakuutus, että sen piikkiinhän tuon saa, mutta onko sillä mitään merkitystä, että on kytkyluuri? Kovin mieluusti en luuriani postittaisi minnekään vaan käppäilisin jonnekin jossa tuo korjataan.

Sonerakaupan kautta toimittavat huoltoon, maksaa muistaakseni 293 euroa. Maksat puhelimen korjauksen liikkeeseen, jonka jälkeen saat fyrkat tilillesi. Itse olen rikkonut näitä kaksi, joten kokemusta on. Tuo kauppahan on kaiketi vain välikäsi tuossa, eli toimittavat sen yhteistyökumppanilleen, joka sitten hoitaa itse huoltamisen. En tiedä sitten onko Helsingissä jotain muuta puljua joka noita korjailee, ainakaan Iphonen osalta en usko näin olevan.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sonerakaupan kautta toimittavat huoltoon, maksaa muistaakseni 293 euroa. Maksat puhelimen korjauksen liikkeeseen, jonka jälkeen saat fyrkat tilillesi. Itse olen rikkonut näitä kaksi, joten kokemusta on. Tuo kauppahan on kaiketi vain välikäsi tuossa, eli toimittavat sen yhteistyökumppanilleen, joka sitten hoitaa itse huoltamisen. En tiedä sitten onko Helsingissä jotain muuta puljua joka noita korjailee, ainakaan Iphonen osalta en usko näin olevan.

Hieman halvemmalla: Puhelinklinikka (linkki huoltofirman sivulle)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hieman halvemmalla: Puhelinklinikka (linkki huoltofirman sivulle)

Mä kävin Hämeenlinnassa vaihdattamassa lasin 3GS- luuriin ja maksoi muistaakseni 60 euroa- Akun vaihtoi samalla pariin kymppiin. En saakeli nyt muista kaverin yheystietoja. Homma hoitui puolessa tunnissa odottaen paikan päällä ja tyyppi keitti vielä hyvät kahvit kaupan päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös