Olimme NY:ssa...
...kun iPhone julkistettiin ja olihan se rummutus ihan tajutonta. Iso kasaTV -yhtioita ja kasittamaton jono ihmisia puhelimen julkistuksen takia Applen liikkeen luona Central Parkin kulmalla. Silloin oli niin pirun kuuma paivakin viela ja vartijat puvut paalla patsastelemassa siella.
Itse puhelin nayttaa tyylikkaan yksinkertaiselta ja naytto on suuri ja hyvatasoinen(rasvoittuu ja likastuu kylla ihan siina kuin muutkin). Paras osa puhelimesta oli siina. Hypistelin sellaista muutaman minuutin, joten en paljoa voi harvelista sanoa kaytossa. Tai millainen se olisi oikein soittaessa silla jollekin.
Ominaisuuksista puuttuu kylla vaikka mita mihin itse olen jo tottunut ja hinta on ihan ylakanttiin em. puutteet/ongelmat(kts. ominaisuudet/tuoteseloste/arvostelut jne.) huomioon ottaen. Siihen lisattyna sitoutuminen oliko se AT&T:hin kahdeksi vuodeksi ja Applen yhteensopimattomuus kaikkien muiden tuotteiden kuin omien kanssa on erinomaisen vastenmielista, ainakin minulle. Amerikkalaisille se on mannaa taivaasta etenkin nyt kun Motorola rampii ja osalle Apple nyt muuten vain on uskonto.
Mielenkiintoista nahda miten kay iPhonen ja koska tulee parannettu versio nykyisesta ja koska taas halvempi, riisuttu versio nykyisesta.