Joo, elikkä meikäläisellä on vajaa puoli vuotta vielä palvelusta jäljellä (tj muistaakseni 178). Itsellä oli tällä viikolla ensimmäinen leiri, pari yötä vain. Tosin siinäkin on ehdottomasti yksi leiri ja kaksi yötä liikaa, vaikka leirillä sattuikin kaikenlaista hauskaa.
Itse olen retkeilijä ja telttailijatyyppi, mutta armeijan tyylinen ei sytytä sitten alkúunkaan. Teet mitä käsketään, palelet ja jäädyt, syöt pakkiruokaa, jne. Aivan perseestä.
Itse sotilaspoliisina ei onneksi noita leirejä ole todellakaan paljoa, ja nekin vain 1-2 yötä kerrallaan.
Kyllähän armeijassa oppii koko ajan uutta, vaikka siellä ei koskaan viihdykkään. Lomat ovat oikeastaan kaikkein hankalimpia, kun yrittää elää normaalia elämää sen pari päivää. Itse saisin c-paperit (olisin saanut jo kutsunnoissa), jos haluaisin, mutta ei vain jotenkin jaksa keskeyttää.
Onko kellään täällä muuten tietoa tuosta Pyryhommasta, tänä talvenahan se on Pyry 209? Onko leirimäinen, onko peseytymismahdollisuuksia, pakkiruokaa kuinka paljon, jne?