Viestin lähetti TBK
"Saapui t-mallin Fordilla, inttiin joukko pitkkätukkia.
Pitkä tukista pidä en. Lippaan lataan hymyille.
Viestin lähetti Laudo
Nykyajan armeija ei ole mitään. Toista se oli kun meikäläinen kasvoi siellä mieheksi. Silloin oli kiväärin piiput puuta ja miehet rautaa. Nykyajan poijaat on semmosta koka-kola- ja jugurttisukupolvea. Ja hameväki intissä, PAH sanon minä. FeMALE-sana on kyllä ihan paikallaan. Rautaa (Fe) niillä on kyllä ruumis pullollaan, eikä oo mitään kranaatin siruja.
:)
Viestin lähetti ÄLKOOÄM
Ai juu... meinasi ihan tämäkin unohtua.
Sain joulukuun alussa virallisen näköisen kirjeen, jota luulin kertauslapuksi tms. Kyseessä oli kuitenkin ehta palvelukseenastumismääräys. Nyt sieltä sitten pukkaa kaikennäköistä alokastiedotetta ja ruotuväkilehteä. Upinniemeen silliksi pitäisi lähteä nyt tammikuussa.
Koko hommasta tekee outoakin oudomman se, että olen inttini käynyt jo v. 1999, sissin sotilaspassi löytyy.
Pitäisiköhän tätä selvitellä vai odotanko kunnes tulevat käsirautojen kanssa hakemaan kotiovelta?
Uudestaan en kyllä mene!
Viestin lähetti ÄLKOOÄM
Koko hommasta tekee outoakin oudomman se, että olen inttini käynyt jo v. 1999, sissin sotilaspassi löytyy.
Pitäisiköhän tätä selvitellä vai odotanko kunnes tulevat käsirautojen kanssa hakemaan kotiovelta?
Uudestaan en kyllä mene!
Mitä hajoamista Riihimäellä on? Vai onko ne tehneet siitäkin armeijan? Ei kai sentään...Viestin lähetti Kolmas Johannes
Että tervetuloa vaan hajoamaan Riihimäelle.
Viestin lähetti lejon
Säkylän Huovinrinteelle pitäisi klo 18 mennessä ilmoittautua. Ahdistaa.
Niinpä..Jos haluat armeijaan, älä mene Riihimäelle..;) nimim. viestigona 2/97 ps skappareille terveisiä...:pViestin lähetti Master God
Mitä hajoamista Riihimäellä on? Vai onko ne tehneet siitäkin armeijan? Ei kai sentään...
Viestin lähetti Ukki
huomenna kuorevedelle