Aika huvittavaa on, kuinka palkinnot / tittelit kiersivät Ketterää / Ketteräläisiä kuin kissa kuumaa puuroa.
Ota tämä positiivisesti. Joukkue voitti mestaruuden, ei muutamat yksilöt.
Aika huvittavaa on, kuinka palkinnot / tittelit kiersivät Ketterää / Ketteräläisiä kuin kissa kuumaa puuroa.
En tiedä, miten nuo menevät, enkä jaksa tarkistaa, mutta tuli pari juttua mieleen:
- Oliko niin, että All Starsit valitsee yleisö?
Ripatille kaipailisin jatkoa myös ja tietysti Mesikouralle.
Luulen että Joona katselee taas lävitse liigatarjoukset ja ehkä jopa ulkomaatkin voivat olla mielessä - mutta eiköhän Spa Areenan ysikopissa ole paikka valmiina, jos niikseen tulee!
Ja Mäntykivi varmaan pelannee valtaosan tulevasta kaudesta Ketterässä - vahva mutu. (tuskin vielä liigaan ihan riittää)
Mielenkiinnolla seurataan myös #80:n siirtoa, vieläkö yksi kausi täällä???
Jos ei suunnitelmat Liiga/Ulkomaat onnistu niin en kyllä näe mitään syytä Mestiksessä seuran vaihtoon.Vahva huhu Etelä-Suomesta kertoilee että Jääskeläinen ja Mesikämmen tähyilevät ilmeisesti liigaan tai vaihtoehtoisesti ulkomaille.
Jos ei suunnitelmat Liiga/Ulkomaat onnistu niin en kyllä näe mitään syytä Mestiksessä seuran vaihtoon.
Mikäs tuolta olisi pitänyt Ketterälle tai Ketterän pelaajille? Käsittääkseni nuo palkinnot tulevat runkosarjan perusteella. Itse pidän Ketterää vuoden Mestis-seurana, mutta vain siksi, että kausi päättyi mestaruuteen. Sameli Ventelän olisin voinut All starsiin nostaa, mutta runkosarjan perusteella on myös helppo sivuutta hänet. Jukuri ja Pohjanoksa oli myös mun mielestä parempia runkosarjassa.Aika huvittavaa on, kuinka palkinnot / tittelit kiersivät Ketterää / Ketteräläisiä kuin kissa kuumaa puuroa.
Mikäs tuolta olisi pitänyt Ketterälle tai Ketterän pelaajille? Käsittääkseni nuo palkinnot tulevat runkosarjan perusteella. Itse pidän Ketterää vuoden Mestis-seurana, mutta vain siksi, että kausi päättyi mestaruuteen. Sameli Ventelän olisin voinut All starsiin nostaa, mutta runkosarjan perusteella on myös helppo sivuutta hänet. Jukuri ja Pohjanoksa oli myös mun mielestä parempia runkosarjassa.
Mitä väliä sillä on, ketä kauden jälkeen palkitaan, kun kannustahan sitä pelataan!
Erittäin hyvältä kuullostaa kyllä.— Nousiainen on hyvä aloittaja ja hyvä erikoistilanteissa. Hän tekee töitä moneen suuntaan ja on fyysisestikin hyvä jätkä. Forsblom on erinomaisella liikkeellä työskentelevä nuori puolustaja. Hallikas on oman kylän poika ja haluamme tarjota hänelle mahdollisuuden päästä huipulle meidän kautta, Lehtonen kertoo.
Mitä mitä, luisteluvoimaa ja kamppailuvoimaa. Eli suomeksi jalkoja ja hartioita. Mestaruusjuhlien kuvista päätellen osuu jalkojen osalta shortseissa liikkuneeseen mieheen. Pärjääkö kontaktitilanteissa, sitähän minä en tiedä, mutta sen verran tapausta tunnen että en lähde kokeilemaankaan.Etelä-Saimaa lehden jutussa Maso kertoi joukkueen rakennukse kriteereistä kamppailuvalmiita ja luisteluvoimaisia pelureita haetaan. Eli samalla sapluunalla mennään kuin aiemminkin. Ens talvenakin luvassa vauhtikiekkoa, hyvä hyvä I like it.
Noita jerkkureisiä tarvitaan, toivottavasti tarttuu tarjoukseen. No tarttuuhan se kun oikeen nätisti pyydetään.Mestaruusjuhlien kuvista päätellen osuu jalkojen osalta shortseissa liikkuneeseen mieheen.
Etelä-Saimaa lehden jutussa Maso kertoi joukkueen rakennukse kriteereistä kamppailuvalmiita ja luisteluvoimaisia pelureita haetaan. Eli samalla sapluunalla mennään kuin aiemminkin. Ens talvenakin luvassa vauhtikiekkoa, hyvä hyvä I like it.
Itse uskon kyllä, Karjalainen alkoi vakiinnuttaa tuota hyvän tekemisen tasoa tuossa ennen joulua ja jatkoi kauden loppuun asti. Eiköhän tuota kunnianhimoa löydy sen verran et haluaa yhdeksi ns. johtavaksi pelaajaksi. Varmaan sen eteen valmis tekemään töitä.Olisiko ensi kaudella odotettavissa Karjalaisen lopullinen läpimurto Mestikseen?
Höpö ja höpö.Samaa mieltä, ja minunkin mielestä runkosarjan painoarvo on isoin. All starit kyllä on melkolailla niinkuin kuuluu. Palkinnot on kyllä mennyt ihan perustellusti.
Höpö ja höpö.
Kyllähän vuoden mestis-seura on ihan jokin muu kuin RoKi.(vaikka hyvän suorituksen tekikin) Nämä on kuitenkin makuasioita, joilla edetään.