Ilvesfoorumi

  • 42 265
  • 147

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Tajusin juuri, että meillä ei ole täällä Jatkiksessa, toisin kuin kaikilla muilla joukkueilla, omaa "vituttaa niin, ettei veri kierrä" -ketjua. Meillä on sitä varten koko foorumi.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tajusin juuri, että meillä ei ole täällä Jatkiksessa, toisin kuin kaikilla muilla joukkueilla, omaa "vituttaa niin, ettei veri kierrä" -ketjua. Meillä on sitä varten koko foorumi.

Onhan täällä koko foorumille tuollainen oma joukkuerajat ylittävä yhteinen ketju (ihmeen hiljaista ollut viimeaikoina):

 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tajusin juuri, että meillä ei ole täällä Jatkiksessa, toisin kuin kaikilla muilla joukkueilla, omaa "vituttaa niin, ettei veri kierrä" -ketjua. Meillä on sitä varten koko foorumi.

Onhan täällä tuollainen:
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Onhan täällä tuollainen:

Taisi tuo ketju aikanaan olla huomattavan paljon kovemmassa käytössä kuin nyt vaikka "myönteistä Ilveksestä" -ketju. Nykyään onneksi vähän vähemmän
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Itse kuulun niihin, jotka astuivat kiekkokatsomoihin sinä Herran vitsausten vuotena, kun 80-luvun menestys ja laadukkaat kokoonpanot olivat ensimmäistä kertaa jääneet historiaan. Oliko se nyt 90-91 vai 91-92. Valittaminen pikku asioista on nykyään yleellisyyttä. Hyvä, kun meillä on oma vitutusketju.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Niin ei siellä pakko ole käydä. Jos ei itselle maistu, ei se tarkoita että kaikilta pois.

Eikös koko foorumi ole olemassa juuri siksi, että yhdelle ei maistunut niin otettiin kaikilta pois? Eli Ilvekselle ei maistunut sen foorumilla käyty keskustelu, joten se sulki koko paikan. Sitten tuli tämä nykyinen foorumi.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös koko foorumi ole olemassa juuri siksi, että yhdelle ei maistunut niin otettiin kaikilta pois? Eli Ilvekselle ei maistunut sen foorumilla käyty keskustelu, joten se sulki koko paikan. Sitten tuli tämä nykyinen foorumi.
Sitä mä lähinnä tarkoitin että mitä virkaa ylipäätään koko Ilves-foorumilla on, kun täällä on hyvä keskustelupasta, missä on myös muiden joukkueiden fanit keskustelemassa. En oikeen näe mitään ideaa tuollaisilla yhden joukkueen foorumeilla.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitä mä lähinnä tarkoitin että mitä virkaa ylipäätään koko Ilves-foorumilla on, kun täällä on hyvä keskustelupasta, missä on myös muiden joukkueiden fanit keskustelemassa. En oikeen näe mitään ideaa tuollaisilla yhden joukkueen foorumeilla.
Täällä on välillä aika nihkeää kirjoitusoikeuksien saamisen suhteen. Minulla tärppäsi ensi yrittämällä, mutta tiedän asiallisia kiekkofaneja (niin Ilveksen kuin muidenkin seurojen), jotka on kylmästi torpattu. Sikäli kummallista, että erilaisi trolleja kyllä nousee toistuvasti. Tai ei kai siinä, jos vetää hakemuksessa ja palstalle päästyä ihan eri linjalla. Ilvesfoorumillehan taas taidetaan ottaa suunnilleen kaikki halukkaat, ja toki meno on sen mukaista.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tonne jujmalke laitoinkin... Ensimmäinen Ilvesfoorumi oli jo ysärin lopulla ns "mustafoorumi" by Tommila (jo 95?). Sitten foorumi siirtyi Ilves.com alle, mutta siinä oli vähän ongelmia kun siellä oli myös hokeyoy miehiä ja asioita tulkittiin hokioyn virallisiksi kannoiksi.

Nykynen Arposen perustama alotettiin Share Ilveksen kanssa jo 2010, mutta kun .com palsta suljettiin 2012, siirtyvät Ilves kannattajat sinne. Ilveksen palstoille on ollu kaikki tervettulleita (toki poistettuja aina on ollu) kun JA on pitänyt korkeaa kynnystä tunnusten annossa, varsinkin alkuaikoina, niin omiin palstoihin on totuttu.

Eli Ilveksen kannattajilla on pitkät vuosikymmenten perinteet omilla palstoilla keikkumisessa, ja se selittää tän.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
En muista oliko tänne mitään kriteerejä sillon kun itse rekisteröidyin,
Piti pitkäsanaisesti perustella kirjoitusoikeuksiensa oikeutusta. Ainakin tuolloin 2001 oli todella hankalaa saada tunnuksia. Mulla onnex oli sama nimimerkki commin palstalla, jonka viestihistorian perusteella sain oikeudet. Monet commjnpalstalta tutut ei saanu.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En itsekään kyllä muista, mitä tänne jatkoaikaan pääsyyn vaadittiin. Mut kai ny pitää hyväksyä tänne kun Reaalikokeestakin joskus kirjottanu E:n. :D
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse muistaakseni pääsin tänne sisään ihan vaan parin rivin perusteluilla. Mitään kummempia sepustuksia en alkanut kirjoittamaan, mut mulla onkin äidinkielestä kirjoitettuna L. Osasivat siis päätellä tason parista sanasta:)
No kohta varmaan tällaisen tunnustuksen jälkeen mode ohjaa kohti ulko-ovea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös