Tajusin juuri, että meillä ei ole täällä Jatkiksessa, toisin kuin kaikilla muilla joukkueilla, omaa "vituttaa niin, ettei veri kierrä" -ketjua. Meillä on sitä varten koko foorumi.
Tajusin juuri, että meillä ei ole täällä Jatkiksessa, toisin kuin kaikilla muilla joukkueilla, omaa "vituttaa niin, ettei veri kierrä" -ketjua. Meillä on sitä varten koko foorumi.
Onhan täällä tuollainen:
Vitutusketju
Kompataan Kalpan kannattajia ja tehdään kulttuuriteko. Eli avataan Ilveksen osioon ihan ikioma (Jo pitkään kaivattu?) vitutusketju! Kertokaapa siis arvon palstalaiset, että mikä Ilveksessä vituttaa eniten? Onko se johdon hienoiset heikkoudet, valmennus, puolustuksen ongelmattomuus...keskustelu.jatkoaika.com
Nykyään varmaan kokeneemmat kirjoittajat ymmärtävät vain murista itsekseen ja uudet möyryääkin sitten vissiin toisten jengien osioissa...Taisi tuo ketju aikanaan olla huomattavan paljon kovemmassa käytössä kuin nyt vaikka "myönteistä Ilveksestä" -ketju. Nykyään onneksi vähän vähemmän
Taasko foorumi alhaalla?
Eipä olisi suuri menetys vaikka olisi alhaalla lopullisesti :)
Niin ei siellä pakko ole käydä. Jos ei itselle maistu, ei se tarkoita että kaikilta pois.
Sitä mä lähinnä tarkoitin että mitä virkaa ylipäätään koko Ilves-foorumilla on, kun täällä on hyvä keskustelupasta, missä on myös muiden joukkueiden fanit keskustelemassa. En oikeen näe mitään ideaa tuollaisilla yhden joukkueen foorumeilla.Eikös koko foorumi ole olemassa juuri siksi, että yhdelle ei maistunut niin otettiin kaikilta pois? Eli Ilvekselle ei maistunut sen foorumilla käyty keskustelu, joten se sulki koko paikan. Sitten tuli tämä nykyinen foorumi.
Täällä on välillä aika nihkeää kirjoitusoikeuksien saamisen suhteen. Minulla tärppäsi ensi yrittämällä, mutta tiedän asiallisia kiekkofaneja (niin Ilveksen kuin muidenkin seurojen), jotka on kylmästi torpattu. Sikäli kummallista, että erilaisi trolleja kyllä nousee toistuvasti. Tai ei kai siinä, jos vetää hakemuksessa ja palstalle päästyä ihan eri linjalla. Ilvesfoorumillehan taas taidetaan ottaa suunnilleen kaikki halukkaat, ja toki meno on sen mukaista.Sitä mä lähinnä tarkoitin että mitä virkaa ylipäätään koko Ilves-foorumilla on, kun täällä on hyvä keskustelupasta, missä on myös muiden joukkueiden fanit keskustelemassa. En oikeen näe mitään ideaa tuollaisilla yhden joukkueen foorumeilla.
En muista oliko tänne mitään kriteerejä sillon kun itse rekisteröidyin, mutta välillä kun katsoo noita muutaman viestin jälkeen pihalle lentäneiden suorituksia, niin kyllä hieman ihmetyttää että miten ovat päässeet seulasta läpi.Täällä on välillä aika nihkeää kirjoitusoikeuksien saamisen suhteen.
Piti pitkäsanaisesti perustella kirjoitusoikeuksiensa oikeutusta. Ainakin tuolloin 2001 oli todella hankalaa saada tunnuksia. Mulla onnex oli sama nimimerkki commin palstalla, jonka viestihistorian perusteella sain oikeudet. Monet commjnpalstalta tutut ei saanu.En muista oliko tänne mitään kriteerejä sillon kun itse rekisteröidyin,
Kun minä kirjoitin, ei tuollaista arvosanaa ollut olemassakaan...Mut kai ny pitää hyväksyä tänne kun Reaalikokeestakin joskus kirjottanu E:n. :D
Kun minä kirjoitin, ei tuollaista arvosanaa ollut olemassakaan...
Kyl sillon oli vaan M ja siitä seuraava oli L.Ai Eximia cum laude approbatur ei ollut käytössä silloin?
Kyl sillon oli vaan M ja siitä seuraava oli L.
Ei tämän ketjun asiaa, mutta 97/147 oli päivällä.Tietääkö joku paljon ilmottautuneita Lahden reissulle?