Pelistä!
Tuli sitten ensimmäistä kertaa lähdettyä oikein hakametsään katsomaan "kiekko viihdettä"... Ensimmäiseksi täytyy kyllä sanoa, että aika p...a tunnelma siellä oli. J.....ta Raumalla on kirkossa ennemmän ääntä kuin hakametsässä. No se pääty katsomo kyllä vähän väliä huusi ooh huutoja, kun lukkolainenj koski ilves pelaajaan. Mutta aikas harras tunnelma oli. Ja jos itse menit jotain huutamaan, niin kaikki katso sua kuin jotain riivattua. Tosin siellä E-parvella sai kyllä aika rauhassa huudella...
Pelistä, niin ei kannata Ilves pelaajien paljoa kahvasta haukkua Lukko pelaajia. Aivan samanlaisesti ne Ilves-pelaajien mailat siellä Lukkoliasten kainaloissa olivat kuten Lukkolaisilla. Itse en ehtinyt näkemään Ilveksen kahta ekaa maalia, kun tuli ensin jonotettua parkkipaikalla ja sitten tuli ajettua ympyrää siellä paikkaa etsiessä. Yhtäkään maalia ei voi sanoa kauniiksi, sillä tehtyjä maaleja näin korkeintaan yhden (Tähtinen voitti aloituksen syöttö Torkille ja jatkaa Saarelalle), mutta ei tuokaan mikään tehty ollut.
Peli ei tarjonnut mitään hienouksia. Ilves hallitse ensi erää, ainakin sen osan mitä itse näin. Lukko vei toista ja Ilves pääsi vain harvoin edes yrittämään maalia. Peltomaa tosin pääsi alivoimalla yksin läpi. Kolmannessa Lukko lopetti liikkeen tai sitten Ilves ryhdistäytyi, niin Ilves oli hallitsevampi osapuoli. Jotenkin tuntui että lukkolaisten selkäranka napsahti siinä toisen maalin jälkeen. Niin mu**tonta oli peli sen jälkeen. Ja tietenkin se pakollinen väärä vaihto vielä siihen loppuun, joten ei saumaakaan takaa-ajoon.
Ei voi muuta sanoa kuin että, jos kumpikaan ei pysty parempaan, niin ei kannata toivoa suuria play offeissa!