Raymond Pearl
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Mutta minne suuntaa Matias Myttynen? Boråsin pudottua 1. divisioonaan, ei Myttynenkään ole enää tämän sopimuspelaaja. Onko haussa uusi seura Ruotsista vai paluu SM-liigaan - ja Ilvekseen?
Itse en peluuttaisi Kantolaa keskellä vaan mun mielestä laiturin tontti toimii paremmin.
Eikös se toinen pohjois-amerikkalainen kaveri pyöri vielä Ilveksen treenivahvuudessa? Kukaan ei ole piirtänyt häntä mukaan noihin ketjukaavailuihin. Vai onko jossain kerrottu sen toisenkin vaihtaneen maisemaa?
osa kannattajista ei ilmeisesti vieläkään ymmärrä tai suostu uskomaan, millainen Ilveksen taloudellinen tilanne tällä hetkellä on.
Itse asiassa kaikki kolme kuulemma antoivat itsestään todella positiivisen kuvan, mutta milläs signailet pelaajia, jos ei ole rahaa.
Mulla ei ole lukuja eikä muutakaan kovaa tietoa tilinpäätöksestä,
Kaikista kirjoituksista huolimatta osa kannattajista ei ilmeisesti vieläkään ymmärrä tai suostu uskomaan, millainen Ilveksen taloudellinen tilanne tällä hetkellä on.
Onhan niitä sisäpiiriläisten haastatteluihin perustuvia arvioita esitetty mm. Veikkaajassa ja Jääkiekkolehdessä. Lisäksi Ilves-foorumilla selvästi kovaa tietoa omistava kirjoittaja heitti varsin kylmäävät luvut tiskiin.
Se on käyttäjän omaa tyhmyyttä. Kaikki näitä viestejäni lukevat kelvollisilla hoksottimilla varustetut ihmiset ymmärtävät, että kirjoittelen talousasioista pelkästään julkisten lähteiden varassa. Sisäpiiritietoakin olisi varmasti ongittavissa esiin, mutta sinne sukeltaminen ei mua nykyisellään kiinnosta.
Olkoon miten vaan, kyllä nykyiselläänkin saadaan kausi käyntiin.
Manngard, astu sivuun. Myy halvalla äläkä tulee enään ikinä suomeen edes käymään.
No, paskaa on koko organisaatio ollut täynnä. Mutta kenen on vastuu?
Tätä keskustelua on täällä käyty jo niin paljon, etä en jaksa siihen enää lähteä eikä mulla ole siihen edes järin suurta kompetenssia. Nyt on jo aika taas katsoa eteenpäin vaikkakaan sitä ei voi tehdä toiveikkain mielin.
En ymmärrä miksi hänestä tehdään syntipukkia kun siellä on todistetusti hommansa hoitanut päin helkkaria niin Meskanen, Rautio, Helminen, Hiitelä kuin moni muu.
Kävikö Jesse remontissa kauden päätyttyä, jotta pääsisi mahdollisimman terveenä kehiin syyskuussa?
Kävikö Jesse remontissa kauden päätyttyä, jotta pääsisi mahdollisimman terveenä kehiin syyskuussa?