Ilvesfoorumilla kerrottu mullistavana tietona, että on Manngardille on tehty tarjous, ja siihen vastatarjous. Onko olemassa joku muukin tapa neuvotella kaupoista, kun tämä on niin hienoa?
Voihan sitä aina nähdä kaiken negatiivisesti, jos haluaa, mutta aika naurettavaksi alkaa osa kritiikistä täällä mennä. Toimin itse nykyään myyntiroolissa, ja voin kertoa, että aika usein sitä tarjousta ja vastatarjousta/neuvottelua edeltää pitkä vaihe, jossa tunnustellaan ostajan tarpeita ja myyjän kyvykkyyksiä/hintaa.
Yllä on esitetty yksi huhu muiden joukossa, joten itse en laske yhtään mitään tuon varaan, mutta jos tuo paikkansa pitää, on se osoitus siitä, että neuvotteluissa ollaan jo aika konkreettisella tasolla.
Olen viime aikoina aina hämmästellen seurannut tätä keskustelua ja etenkin sitä kritiikkiä, jota Share ja Hege on täällä saanut. En voi ymmärtää, miten joku haluaa väkisin väärinymmärtää kaiken, mitä esim. Hege sanoo, kun kyseessä kuitenkin on kaveri, joka oikeasti yrittää tehdä asioille jotain keskustelupalstalla urputtamisen sijaan.
Itsellä jää taas tänään kausikorttipaikka käyttämättä. Mistään päättämästäni protestista ei ole kyse, mutta ei vaan huvita. Uusi omistus ja sen tuoma positiivinen viba todennäköisesti saisi uutta intoa tännekin.