Ilveksen taaperrus

  • 6 980
  • 62

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Mane, Vesku ym.

Millainen hintalappu siinä kirjassa on? Nimittäin noin paksu kirja voi olla aika kallis, eikä kukaan ole valmis sijoittamaan ihan hirveitä näin vanhan äijän joululahjaan.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
36euroa on mielestäni todella halpa hinta tuosta kokonaisuudesta.
Mielenkiintoista luettavaa kaikenkaikkiaan. Paljon taustakuvioita ja haastatteluja, kuviakin kolmattasataa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Vesku


Akateemiset kirjakaupat ympäri maan

Tampereen suunnalta löytyy ainakin, muualta Suomesta tosiaan Akateemisista.

Hiukan off-topic, mutta Akateemisia Kirjakauppoja on nykyään vain pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella. Ei siis kovin laajasti saatavilla noista kaupoista..
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: On se Tapparan hyvyyttä että Kärpät voittaa

Viestin lähetti The G


Ilveksen sivuille tullaan onnettomuuden hetkelläkin vielä vittuilemaan vaikka itse olitte voittaneet. teille.

Mitä ihmettä sinä nyt täällä Jatkoajassa raivoat siitä mitä Ilves.comissa tapahtuu. Omasta puolestani voin sanoa että en ikinä ole rekisteröitynyt Ilves.comin keskustelupalstalle enkä ikinä tule rekisteröitymäänkään. Arvaa huviksesi että onko Tapparan keskustelupalstan olemassa olon aikana siellä käynyt ipalaisia idiootteja enemmän kuin tarpeeksi. Muutenkin kyseinen raivon vallassa kirjoitettu kommenttisi oli yksi Jatkoajan kaikkien aikojen pohjanoteerauksia mutta kun vähän rauhoituit niin itsekin jo heiman kaduit kirjoitustasi kuten myöhemmästä viestistä tässä viestiketjussa huomasin.

Olen sitä mieltä että Jatkoajassa ei ole kovinkaan tärkeätä siitä keskustella, millaisia kirjoituksia eri kirjoittajat kirjoittavat Tapparan tai Ilveksen palstalla. Ne keitä kyseiset palstat kiinnostavat niin voivat osallistua keskusteluun suoraan siellä.
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti DAF


Hiukan off-topic, mutta Akateemisia Kirjakauppoja on nykyään vain pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella. Ei siis kovin laajasti saatavilla noista kaupoista..

Vai niin, no siinä tapauksessa... on paras ostaa Ilveksen sivujen Ilves-Shopin kautta: http://ilves.info/ilves-shop

Tällaisia kirjoja saadaan odottaa muista joukkueista vielä kauan, jos silloinkaan vielä sellaisia "ihan kivaa oli" -linjasta poikkeavia todella on.

Todetkaa itse. Upeita kuviakin on, mutta ennen kaikkea lähes 500 sivun tekstinlukemisurakan jälkeen ikään kuin kiitoksena lukijalla on tarkka tietämys Ilveksen toiminnasta 80-luvun alusta aina tälle syksylle.

Pari 'living on the edge' -tilannetta on koettu 93 ja 99, karsintakauden kabinettitapahtumat, 80-luvun lopun megasuperjoukkueiden (v. 87-90) enemmän tai vähemmän käsittämätön epäonnistuminen kevään peleissä jne.

Eipä paljon löydy 500 sivun huipputasoista kirjaa kahteensataan markkaan, eihän? Hinnasta se ei ole mielestäni kiinni.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Re: Re: On se Tapparan hyvyyttä että Kärpät voittaa

Viestin lähetti TM


Mitä ihmettä sinä nyt täällä Jatkoajassa raivoat siitä mitä Ilves.comissa tapahtuu.

Kimpaannuin täällä olevista Tapparalaisten teksteistä lopullisesti, vaikka olin jo tarpeeksi harmissani Ilves.comin ja Tappara.fi:n jutuista.
Toisekseen valitsin jatkoajan siksi foorumiksi tälle kirjoitukselle että tätä lukevat niin Ilveksen kuin Tapparan kannattajat.
Kaikki haudalle kuseminen raivostuttaa, vaikka pieni naljailu on aina poikaa. Silti että, NYT täysin joukkueista riippumatta, jos vastustajan fanien ainoa kirjoittelun motiivi on nännätellä ja vittuilla ja heitä näkyy vain silloin palstoilla (niin täällä kuin hävinneen joukkueen forumeilla) kun toisella on hätä, niin silloin on jotain pahasti pielessä.

Otit aika henkilökohtaisesti, mutta en pyydä anteeksi. Ei se ollut harkitsematon kirje... nyt se vaan vihdoin tuli ulos. Ja se oli tarkoitettu vähän kaikille muillekkin kuin meille Tamperelaisille.
 

Chelly#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa & Blackhawks
Re: Re: On se Tapparan hyvyyttä että Kärpät voittaa

Viestin lähetti TM


Mitä ihmettä sinä nyt täällä Jatkoajassa raivoat siitä mitä Ilves.comissa tapahtuu. Omasta puolestani voin sanoa että en ikinä ole rekisteröitynyt Ilves.comin keskustelupalstalle enkä ikinä tule rekisteröitymäänkään. Arvaa huviksesi että onko Tapparan keskustelupalstan olemassa olon aikana siellä käynyt ipalaisia idiootteja enemmän kuin tarpeeksi. Muutenkin kyseinen raivon vallassa kirjoitettu kommenttisi oli yksi Jatkoajan kaikkien aikojen pohjanoteerauksia mutta kun vähän rauhoituit niin itsekin jo heiman kaduit kirjoitustasi kuten myöhemmästä viestistä tässä viestiketjussa huomasin.

Olen sitä mieltä että Jatkoajassa ei ole kovinkaan tärkeätä siitä keskustella, millaisia kirjoituksia eri kirjoittajat kirjoittavat Tapparan tai Ilveksen palstalla. Ne keitä kyseiset palstat kiinnostavat niin voivat osallistua keskusteluun suoraan siellä.


Kadutko TM/Tsemppari koskaan kirjoituksiasi? Vaikuttaa siltä että et. Ihmettelen kaltaisiasi jotka eivät kykene temmoltaan rauhalliseen ja asialliseen keskusteluun suosikkijoukkeestaan ilman vittuilua, rähjäämistä ja toisten haukkumista. Olin taannoin eräällä yrittäjien laatusertifikaatti kurssilla ja kun kurssilaisilta kysyttiin että mikä antaa voimia jaksaa ja uskoa parempaan, eräs kurssilaisista möläytti että "naapurin epäonni". Tämä herra TM harrastaa vähän liiankin kanssa. Mieti iso(?) mies(?) mitä kirjoitat edes hetkisen. Huom. Tämä EI ole vittuilua vaan toivomus.

-Kiitän-
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: On se Tapparan hyvyyttä että Kärpät voittaa

Viestin lähetti The G


Kimpaannuin täällä olevista Tapparalaisten teksteistä lopullisesti, vaikka olin jo tarpeeksi harmissani Ilves.comin ja Tappara.fi:n jutuista.

Varsin ontuva selitys. Ei se ole mikään syy kimpaantua täällä, jos jossakin toisessa foorumissa esiintyy sellaisia viestejä jotka eivät sinua miellytä. Minä en voi ottaa kantaa siihen että minkälaisia viestejä Ilves.comissa on esiintynyt jotka sinua eivät mahdollisesti miellytä. En katsos lue kyseistä palstaa yleensä ainakaan tarkoituksella, tosin joskus Tapparan sivuille joku laittaa linkin mistä avautuu Ilves.comissa esiintyvä viestiketju.

On se vaan käsittämätöntä että yrität hakea lohdutusta Ilves-Kärpät 0-9 tulokselle siitä että kuinka ilkeät yksittäiset Tapparan kannattajat olivatkin ne suurimmat syypäät mielestäsi jotka pilasivat eilisen päiväsi. Myönnä ihan rehellisesti vaan että Ilves itse omilla toilailuillaan Hakametsässä sen päiväsi pilasi. Hyökkäyksesi ja räyhäämisesi Tapparan kannattajia kohtaan eivät millään tavalla voi muuttaa sitä tosiasiaa, mitä pelissä tapahtui.

Kun vielä annat ymmärtää että sinulla jopa on muutamia tuttuja jotka ovat tapparalaisia niin miksi et sitten heidän kanssaan analysoinut eilistä peliä? Toivottavasti ne tuttusi eivät ikinä saa tietää, millä nimimerkillä kirjoitat Jatkoaikaan sillä he häpeäisivät sinua kyllä varmaan aika pitkään.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: On se Tapparan hyvyyttä että Kärpät voittaa

Viestin lähetti Chelly#7



Kadutko TM/Tsemppari koskaan kirjoituksiasi? Vaikuttaa siltä että et. Ihmettelen kaltaisiasi jotka eivät kykene temmoltaan rauhalliseen ja asialliseen keskusteluun suosikkijoukkeestaan ilman vittuilua, rähjäämistä ja toisten haukkumista. Olin taannoin eräällä yrittäjien laatusertifikaatti kurssilla ja kun kurssilaisilta kysyttiin että mikä antaa voimia jaksaa ja uskoa parempaan, eräs kurssilaisista möläytti että "naapurin epäonni". Tämä herra TM harrastaa vähän liiankin kanssa. Mieti iso(?) mies(?) mitä kirjoitat edes hetkisen. Huom. Tämä EI ole vittuilua vaan toivomus.

-Kiitän-

Huoh! Mikäs sulle nyt tuli Chelly#7? Muistaakseni en ole sinun kanssasi vähään aikaan mielipiteitä vaihtanut mutta ilmeisesti siihen ei ole tarvettakaan. PS. lentääkö sinulla mielikuvitus jos mielestäsi tässäkin viestiketjussa minä muka olen kaiken pahan alku ja juuri? :D Ettet vaan ole Tapparan palstalla nimimerkki Juhnu tai Raparperi25 tai vastaava. Hyvin mahdollista.
 

JiiGeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo & Raha
On se sentään hyvä, että tamperelaisistakin edes puolet keskustelevat aina asialliseen ja asiantuntevaan sävyyn:D
Siinä kun meidän leirissä epäasiallisesti ollaan sitä mieltä, että raipen maagiset kädet ovat ehkä parhaat temppunsa tehneet jo 15 vuotta sitten, esittävät ojasjannet, raparperit & co ainoastaan pitkälti harkittuja ja taustatiedoiltaan aukottomia kommentteja Tapparan jälkipeleissä esim."Ojanen on perseestä, Raipe rulez!"

NoJoo! Tämmöstä...
 

Lynx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
...*nauraa* Huh on tämä vaan niin lystiä....

....TM luitko tätä ketjua kunnolla? :D Geemieshän juuri hieman pahoitteli viestiään. Onko pakko välttämättä kääntää puukkoa haavassa? Tiedät hyvin ketkä siellä Tapparan palstalla sekoilevat....älä pliis viitsi yleistää jooko?
Tämä oli sovinnon hieromista by minä.
Mikset voi kertakaikkiaan sivuuttaa idioottimaisia kirjoituksia?(sama pätee myös monille muille helposti provosoituville lukijoille).
Tokihan löytyy niitä tyyppejäkin, jotka eivät saa kiksejä naapurin rämpimisestä....joten voitko olla joskus yleistämättä? Tiedän, että se on kamalan vaikeata myös Ilvesfaneista.On niin kivaa sanoa monikossa jos joku on kirjoittanut typerästi.

-Lynx-

P.S Eka peli tauon jälkeen menee Ilvekselle ja Suomen johtava puollustavasentteri tekee selää jälkeä ;)
 

Chelly#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa & Blackhawks
Re: Re: Re: Re: On se Tapparan hyvyyttä että Kärpät voittaa

Viestin lähetti TM


Huoh! Mikäs sulle nyt tuli Chelly#7? Muistaakseni en ole sinun kanssasi vähään aikaan mielipiteitä vaihtanut mutta ilmeisesti siihen ei ole tarvettakaan. PS. lentääkö sinulla mielikuvitus jos mielestäsi tässäkin viestiketjussa minä muka olen kaiken pahan alku ja juuri? :D Ettet vaan ole Tapparan palstalla nimimerkki Juhnu tai Raparperi25 tai vastaava. Hyvin mahdollista.



En ole koskaan kirjoittanut tapparan palstalle. Lukenut joskus olen, sanotaanko että kerran per 1-2 kuukautta. En muutenkaan kerkiä seuraamaan palstoja yhtä aktiivisesti kuin muut enkä lue itseäni kategoriaan "kiihkoilijat/fanaatikot". Olen ainoastaan kannattaja. En ole jatkoaikaankaan kirjoittanut muistaakseni kuin kesällä joskus, joka päivä tulee osa luettua(mutta esim.nämä yli 1000 viestin ifk-ketjut jäävät väliin). En sano että olisit erityisesti pahan alku ja juuri vaan ainoa mikä ärsyttää on että olet hieman turhan fanaattinen, se heijastuu jo agressioina muita kohtaan. Ainakin netissä, toivottavasti ei muualla. Toivotaan parasta suolajärvelle, koskaanhan valinnat eivät kaikkia miellytä mutta valmentajan tehtävä ei ole muutenkaan miellyttää. Riittää kun tulos tulee. Ja toivottavasti tulee.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Kuules TM

Sinähän nyt hilpeä veikko olet. Haastatkos sinä pohjanmaan malliin riitaa, vai mikä siellä kengässä puristaa?

Ensinnäkin;
Minullakin on sananvapaus, vaikka olen Ilves.

Toisekseen;
Ei minun sinulle tarvi selitellä mitään. Kun sanoit "selitystäni" ontuvaksi. Hoh hoo poikaseni.

Kolmanneksi;
Joko sinulla on paha luetun ymmärtämisen ongelma tai sitten lue liian kiireellä kirjoituksia. Sanoin nimen omaan että kimpaannuin täällä olevista viesteistä, vaikka oin jo alkanut harmistua muilla sivuilla olleista. Tai mitä ihmettä minäkin sinulle joudun mitään selittelemään?

Neljänneksi;
Väitit että olen syyttänyt Tapparaa, meidän omasta Kärpät tappiosta. Hoh hoo taas... ja morjesta pöytään.
Tietenkin tappio harmittaa, mutta en missään vaiheessa ole syyttänyt yhtään ketään häviöstämme. Ja toisekseen, olen itse pelannut sen verran ja kannattunut Ilvestä luultavasti 6 kertaa kauemmin kuin olet edes elänyt, että enköhän minä kestä tappiot. IKINÄ ei tappio kivalta tunnu, mutta enköhän selviä? ;)

Kirjoittamisessa on se ikävä puoli ettei näe toisen kasvoja. Ei näe kuinka huumorilla toinen kirjoittaa. En kadu yhtään mitään mitä olen kirjoittanut (kuten jo olen monesti sanonut) ja toivon että niin Ilveksen kuin Tapparan kannattajat riemuitsevat omasta menestyksestään ja antavat kaverin kylpeä mudassa. Turha siihen on tulla viereen pissimään päälle. Kiitos.

Jälkikirjoitus:
TM
Kun vielä annat ymmärtää että sinulla jopa on muutamia tuttuja jotka ovat tapparalaisia niin miksi et sitten heidän kanssaan analysoinut eilistä peliä? Toivottavasti ne tuttusi eivät ikinä saa tietää, millä nimimerkillä kirjoitat Jatkoaikaan sillä he häpeäisivät sinua kyllä varmaan aika pitkään.
Mistäs sä tällaista tietoa olet saanut? Itseasiassa olen "analysoinut" juuri Tapparan kannattajien kanssa asioita, KUTEN myös hyvän ystäväni kanssa tänään joka on Kärppä.
Tuttuni tietävät hyvin tarkkaan millä nimimerkillä kirjoitan ja he ovat hyvin ylpeitä minusta ja kirjoitukstani. Sinulle ne hieman naureskelivat ja pesivät kätensä sinun puheista. Anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Kuules TM

Viestin lähetti The G

Tietenkin tappio harmittaa, mutta en missään vaiheessa ole syyttänyt yhtään ketään häviöstämme. Ja toisekseen, olen itse pelannut sen verran ja kannattunut Ilvestä luultavasti 6 kertaa kauemmin kuin olet edes elänyt, että enköhän minä kestä tappiot.

Hoh hoh hoo! :D Kyllä on tekstisi aikamoista luettavaa. Suosittelen että seuraavan kerran kun Ilves ottaa turpaan niin purat paineesi siellä Ilves.comin puolella. Toivottavasti tajuat lopettaa vähitellen ja aloittaa Joulun viettoon valmistautumisen. Ehkä ennen Joulua jo Ipa ilmoittaa uuden päävalmentajansa ja saat sinäkin lohdutusta ainakin hetkeksi. ;)
 
Viimeksi muokattu:

#69

Jäsen
Jos tästäkin ketjusta aletaan hauskimpia viestejä etsimään niin ne ovat lähteneet TM:n näppäimistöltä. Et taida hirveesti ajatella mitä kirjoittelet täällä ja muillakin palstoilla tai sitten sisälukutaidossasi on vikaa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti #69
Et taida hirveesti ajatella mitä kirjoittelet täällä ja muillakin palstoilla tai sitten sisälukutaidossasi on vikaa.

Minä kirjoittelen Jatkoajan lisäksi Tapparan ja Kärppien palstalla, en muilla palstoilla. Tässä viestiketjussa tuli sellainen viesti johon en voinut olla vastaamatta. Ehkä olen ainoa jota ärsyttää että Jatkoajan keskusteluun sotketaan G miehen tyyliin se, mitä joku Ilves.comiin rekisteröitynyt kirjoittaja kirjoittaa sen palstan sivuille. Voi tosin olla että joku muukin on samaa mieltä. Ja vaikka tiesinkin että G mies korjaili jälkeenpäin sitä raivon vallassa kirjoittamaansa viestiä niin siitä huolimatta katsoin tarpeelliseksi kommentoida niin kuin ensimmäisessä viestissäni kommentoin. Sinun viestisi ovatkin varmaan sitten palstan ehdottomia helmiä joka kerta kun sinulla on varaa alkaa arvostelemaan sitä, mitä minä kirjoittelen täällä tai noilla mainitsemillani kahdella muulla palstalla. Sinun mielestäsi ilmeisesti The G:n viestit ovat tosi tasokkaita ja niitä pitäisi pelkästään kehua? Hurjan vahvat ovat Ipa lasisi. :D
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti #69
Jos tästäkin ketjusta aletaan hauskimpia viestejä etsimään niin ne ovat lähteneet TM:n näppäimistöltä. Et taida hirveesti ajatella mitä kirjoittelet täällä ja muillakin palstoilla tai sitten sisälukutaidossasi on vikaa.

Noh, eipä kohta tarvi enää katsella tälläistä, mikäli se jotain ärsyttää. Jatkoaikaan tulee uudet säännöt jotka kieltää just tälläisen toiminnan. Onneksi.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti B1


Noh, eipä kohta tarvi enää katsella tälläistä, mikäli se jotain ärsyttää. Jatkoaikaan tulee uudet säännöt jotka kieltää just tälläisen toiminnan. Onneksi.

Siis voisitko hieman tarkentaa? Syyllistätkö minut jollakin tavalla siitä mitä olen tässä viestiketjussa kommentoinut?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti TM


Siis voisitko hieman tarkentaa? Syyllistätkö minut jollakin tavalla siitä mitä olen tässä viestiketjussa kommentoinut?
Luepa uudet keskustelupalstan säännöt hyvin tarkasti, niin löydät sieltä erään maininnan. Mietipä sitten, oletko toiminut sen mukaisesti vai et.
En syyllistä kommenttejasi, vaan toimintaasi.
Tosin G:kin kirjoitti ehkä liiallisen kiihkon vallassa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti B1

Luepa uudet keskustelupalstan säännöt hyvin tarkasti, niin löydät sieltä erään maininnan. Mietipä sitten, oletko toiminut sen mukaisesti vai et.
En syyllistä kommenttejasi, vaan toimintaasi.
Tosin G:kin kirjoitti ehkä liiallisen kiihkon vallassa.

Sinä loukkaat nyt minua törkeästi jos alat väittää että minä muka olen tällä palstalla vain liiallinen kiihkoilija. Katso sitä viestien määrää ja niiden kaikkien kirjoittamieni viestien sisältöä ennen kuin noin kovasti alat hyökätä minua vastaan! Tällä hetkellä en ainakaan löytänyt muuta kuin sen tutun FaQ:n ja siellä edelleenkin mainitaan ne moderaattorit jotka palstalla tarkkailevat sitä, miten eri kirjoittajat viestejänsä kirjoittavat. Sinä et sieltä moderaattoreiden joukosta löydy. En ole viime aikoina kiireideni takia ehtinyt lukea kaikkia palstan viestiketjuja joten jos tuo mainitsemasi palstan uudistus ja siihen liittyvät säännöt löytyy jostakin niin siinä tapauksessa haluan ne heti lukea.

Miten ihmeessä vielä kehtaat muka väittää että "EHKÄ" G kirjoitti mukanaan liiallista kiihkoa kun kaikki jotka vähänkin ymmärtävät, tietävät kyllä että millaisessa mielentilassa G kyseisen viestinsä kirjoitti.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Minulla on oma tyylini kirjoittaa

Koska olen tunnepitoinen kirjoittaja, kirjoitan omalla tyylilläni. Kirjoitin kirjeen jota olen pitänyt sisällä liian kauan ja se purskahti.
Ei kai tänne nyt pelkkää factapitoista tieteismateriaali olekkaan tarkoitus kirjoittaa. Forum on mielipide ja keskustelupalsta. Ilmaisin mielipiteeni josta nyt TM veti herneet nenään.

Olisi kiva väitellä kanssasi, mutta minulla on niin paljon muutakin tekemistä että en enään vastaile tähän ketjuun. Keskityn mielummin jääkiekkoon, mutta pidätän oikeudet mielipiteisiini ja aion niitä varmasti jatkossakin sanoa. Kaikista mielipiteistä ei tarvitse suuttua (ellei se näköjään kolisi sieluun) ja edelleen kehotan että kannattaa miettiä että ryhtyykö palstapoliisiksi vaiko ei? Mielipide sekin on että kritisoi toisen kirjoituksia, mutta rajansa kaikella.

Pyydän anteeksi että kirjoitin tuohtuneena, johon vaikuttaa joulustressi, Ilveksen rämpiminen, tajuttoman Ilveksen päälle paskantaminen ja Raimo Helmisen naurettava lokaan veto ja törkeä solvaaminen. Pientä kunniotusta Suomen ennätysmiehelle ja Suomen omalle Wayne Gretzkylle.

Kuten sanoin jo moneen moneen otteeseen; (lueppa nyt tarkkaan TM) että suutuin www.jatkoaika.com:ssa olleista viesteistä, vaikka myönnän että olin jo tuohtunut aiemmin myös Ilveksen ja Tapparan sivujen viesteistä. Niitä en nyt tässä käsittele, mutta mainitsin. Sehän ei ole kiellettyä?

Tappara on mun kakkosseura, koska se on Tamperelainen joten mitä ihmeen sotaa täällä oikein juonitaan. Jos joku on saanut minusta provosoivan kuvan, pyydän anteeksi etten ole ilmaissut itseäni riittävän tarkasti. Lopetan tähän tämän naurettavuuksiin menneen "eipäs-juupas" väittelyn ja pistän viime yön NHL-matsin pyörimään. Kiekko se on joka kiinnostaa.


ps. Vaimoni luki juuri tämän "kohu-tunnetila-kirjeeni" ja ihmetteli suuresti että mitä siinä oli epäasiallista ja muka "tunnetiloissa" kirjoitettua. Hän tuntee minut ihmisenä ja siten tietää että olen suht tyyni ja en todellakaan pahat mielessäni. Sitähän ei ne voi tietää, jotka eivät minua tunne. Ennen kuin solvaat ja kirjoittelet nimimerkkiäni lisää forumeille, niin lue vielä kerran viestini. Lue ne rauhallisesti ja hymyssä suin. Leiki että ne on kirjoittanut oman joukkueesi kannattaja. Ja katso - nehän ovat täynnä valoa ;)
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti TM


Sinä loukkaat nyt minua törkeästi jos alat väittää että minä muka olen tällä palstalla vain liiallinen kiihkoilija. Katso sitä viestien määrää ja niiden kaikkien kirjoittamieni viestien sisältöä ennen kuin noin kovasti alat hyökätä minua vastaan! Tällä hetkellä en ainakaan löytänyt muuta kuin sen tutun FaQ:n ja siellä edelleenkin mainitaan ne moderaattorit jotka palstalla tarkkailevat sitä, miten eri kirjoittajat viestejänsä kirjoittavat. Sinä et sieltä moderaattoreiden joukosta löydy. En ole viime aikoina kiireideni takia ehtinyt lukea kaikkia palstan viestiketjuja joten jos tuo mainitsemasi palstan uudistus ja siihen liittyvät säännöt löytyy jostakin niin siinä tapauksessa haluan ne heti lukea.

Miten ihmeessä vielä kehtaat muka väittää että "EHKÄ" G kirjoitti mukanaan liiallista kiihkoa kun kaikki jotka vähänkin ymmärtävät, tietävät kyllä että millaisessa mielentilassa G kyseisen viestinsä kirjoitti.

Okei. Otetaan se kuuluisa rauta käyttöön.
Elikkäs tässä aluksi säännöt: Uudet keskustelun säännöt

Väitän, että olet liiallinen kiihkoilija?En ole sitä kertaakaan tehnyt. Se, mitä tekstiä luet ja kuinka se itse sisäistät, on sinusta kiinni. Ei minusta. En pysty ajatuksiisi vaikuttamaan.

Säännöissä lukee näin: "Muiden joukkueiden kannattajien provokatiivinen sekaantuminen yhden joukkueen asioita käsitteleviin ketjuihin on jatkossa ankarasti kiellettyä, riippumatta siitä miten asiallisesti viestit on muotoiltu."
Okei, G kirjoitti liiallisella kiihkolla sitä tekstiä. Hän myönsi sen itsekin sanoin:" tuli kirjoitettua hieman tavallista kärkkäämmin".Mutta hän kirjoitti Ilvestä käsittelevään ketjuun, mitä hänellä oli mielessä.
Etkö sinä ole ikinä kirjoittanut Jatkoaikaan mitään kiihkon vallassa?Myönnätkö sen? Jos myönnät, niin et voi tuomita G:tä, koska olet silloin syyllistynyt siihen itsekin. Sellaisia ihmisiä kutsutaan tekopyhiksi. Itse pystyn myöntämään, että en ole ikinä kirjoittanut Jatkoaikaan mitään kiihkon vallassa, vaan olen miettinyt asiaa hetken, ennenkuin olen painanut lähetä vastaus-nappia.

G nukkui yön yli ja sen jälkeen huomasi mitä on tehnyt. Häntä kirjoituksensa mukaan häiritsi "kuolleen potkiminen". Ja tässä tapauksessa se kuolleen potkiminen tuli toisen tamperelaisjoukkueen kannattajilta. Mutta Tapparaa hän ei ole syyttänyt siitä, että Ilves hävisi. Ainoastaan tiettyjä kannattajia, jotka ilkkuvat vielä jälkeenkinpäin. Ja kyllä, myös Ilveksen kannattajissa on näitä ilkkujia.

Mutta kuten niin monta kertaa aikaisemminkin, aina yleistetään ja syyllistetään muutaman tapauksen takia koko joukkueen fanit. Ainakin Tampereella.

Ja voitko määritellä tuon yleistyksen "ipalaisista idiooteista", jotka ovat käyneet Tapparan keskustelupalstalla?
Tosta kirjoituksesta minä saan selvän, että myös minä kuulun tähän porukkaan sinun mielestäsi?
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yks pikkuinen juttu poijaat: taitaa noi jutut mennä _hieman_ otsikon viereen.

Esimerkkinä vois ottaa, että miten Ilveksen taaperrukseen liittyvät Jatkoajan säännöt.

Joten ois kiva lukea hieman kommenttia tosta otsikon mukaisesta aiheestakin eikä vaan keskittyä pläräilemään Ilves-Tappara -väitteilyä (tai itseasiassa Ilves vs TM -kinaa).
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Aamen B1

Kirjoitin Ilves ketjuun, koska otti päähän jopa tähän ketjuun provokatiiviset "Ilveshän on ylempänä kuin kuuluisi" (9) ja "Teillähän on maailman paras puolustava sentteri".

Jos noi ei ollut vieraan joukkueen ketjuun provokatiivisia viestejä, niin mitkäs?

Siihen puutin ja jouduin itse kovaan painiin. Hm.

Tunteella kirjoittaminen on nyt sitten kloppi-akateemikko aikana kiellettyä? Merkillistä. Silti jatkan rehellistä itseni ilmaisua ja pyrin olemaan rehellinen ja toisia loukkaamatta. Aina se ei onnistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös