Viestin lähetti TM
Sinä loukkaat nyt minua törkeästi jos alat väittää että minä muka olen tällä palstalla vain liiallinen kiihkoilija. Katso sitä viestien määrää ja niiden kaikkien kirjoittamieni viestien sisältöä ennen kuin noin kovasti alat hyökätä minua vastaan! Tällä hetkellä en ainakaan löytänyt muuta kuin sen tutun FaQ:n ja siellä edelleenkin mainitaan ne moderaattorit jotka palstalla tarkkailevat sitä, miten eri kirjoittajat viestejänsä kirjoittavat. Sinä et sieltä moderaattoreiden joukosta löydy. En ole viime aikoina kiireideni takia ehtinyt lukea kaikkia palstan viestiketjuja joten jos tuo mainitsemasi palstan uudistus ja siihen liittyvät säännöt löytyy jostakin niin siinä tapauksessa haluan ne heti lukea.
Miten ihmeessä vielä kehtaat muka väittää että "EHKÄ" G kirjoitti mukanaan liiallista kiihkoa kun kaikki jotka vähänkin ymmärtävät, tietävät kyllä että millaisessa mielentilassa G kyseisen viestinsä kirjoitti.
Okei. Otetaan se kuuluisa rauta käyttöön.
Elikkäs tässä aluksi säännöt:
Uudet keskustelun säännöt
Väitän, että olet liiallinen kiihkoilija?En ole sitä kertaakaan tehnyt. Se, mitä tekstiä luet ja kuinka se itse sisäistät, on sinusta kiinni. Ei minusta. En pysty ajatuksiisi vaikuttamaan.
Säännöissä lukee näin: "Muiden joukkueiden kannattajien provokatiivinen sekaantuminen yhden joukkueen asioita käsitteleviin ketjuihin on jatkossa ankarasti kiellettyä, riippumatta siitä miten asiallisesti viestit on muotoiltu."
Okei, G kirjoitti liiallisella kiihkolla sitä tekstiä. Hän myönsi sen itsekin sanoin:" tuli kirjoitettua hieman tavallista kärkkäämmin".Mutta hän kirjoitti Ilvestä käsittelevään ketjuun, mitä hänellä oli mielessä.
Etkö sinä ole ikinä kirjoittanut Jatkoaikaan mitään kiihkon vallassa?Myönnätkö sen? Jos myönnät, niin et voi tuomita G:tä, koska olet silloin syyllistynyt siihen itsekin. Sellaisia ihmisiä kutsutaan tekopyhiksi. Itse pystyn myöntämään, että en ole ikinä kirjoittanut Jatkoaikaan mitään kiihkon vallassa, vaan olen miettinyt asiaa hetken, ennenkuin olen painanut lähetä vastaus-nappia.
G nukkui yön yli ja sen jälkeen huomasi mitä on tehnyt. Häntä kirjoituksensa mukaan häiritsi "kuolleen potkiminen". Ja tässä tapauksessa se kuolleen potkiminen tuli toisen tamperelaisjoukkueen kannattajilta. Mutta Tapparaa hän ei ole syyttänyt siitä, että Ilves hävisi. Ainoastaan tiettyjä kannattajia, jotka ilkkuvat vielä jälkeenkinpäin. Ja kyllä, myös Ilveksen kannattajissa on näitä ilkkujia.
Mutta kuten niin monta kertaa aikaisemminkin, aina yleistetään ja syyllistetään muutaman tapauksen takia koko joukkueen fanit. Ainakin Tampereella.
Ja voitko määritellä tuon yleistyksen "ipalaisista idiooteista", jotka ovat käyneet Tapparan keskustelupalstalla?
Tosta kirjoituksesta minä saan selvän, että myös minä kuulun tähän porukkaan sinun mielestäsi?