Dostal ja Ruotsalainen ilmeisesti pelaavat toistaiseksi voimassa olevalla lainasopimuksella Ilveksessä tulevalla kaudella.
Dostal ja Ruotsalainen ilmeisesti pelaavat toistaiseksi voimassa olevalla lainasopimuksella Ilveksessä tulevalla kaudella.
Myttynen (ja Harala) asuvat Tampereella jo ennestään.Kyllähän tää vaikuttaa siltä, että se Myttynen on meille tulossa. Dostalilla lienee kämppä ainakin jo olemassa kun on kuitenkin kesän Tampereella asunut.
Myttynen (ja Harala) asuvat Tampereella jo ennestään.
Itse uskaltaisin lyödä rahat sen puolesta, että ainakin jouluun asti pelaavat täällä. Ensi vuoteen kuitenkin viisi kuukautta, joten voi olla mahdollista, että AHL saadaan käyntiin ensi vuoden puolella.Olen melko varma, että yksikään euroopassa kautensa aloittava pelaaja ei liiku Atlantin yli tulevan kauden aikana. Sen verran huono koronatilanne on nyt Amerikassa eikä se siitä ole muuttumassa.
Ruotsalaiselle vahvaa peukkua. Dostal vielä..
Itse uskaltaisin lyödä rahat sen puolesta, että ainakin jouluun asti pelaavat täällä. Ensi vuoteen kuitenkin viisi kuukautta, joten voi olla mahdollista, että AHL saadaan käyntiin ensi vuoden puolella.
Varmaan aloittavatkin, mutta vaikea nähdä, että sinne alettaisiin euroopassa pelaavia roudaamaan. Voin toki olla väärässä, ei näissä järki edellä ole ennenkään menty.AHL on tiedottanut aloittavansa tämän vuoden joulukuussa pelaamisen. Ainakin lähtökohtaisesti.
Olen melko varma, että yksikään euroopassa kautensa aloittava pelaaja ei liiku Atlantin yli tulevan kauden aikana. Sen verran huono koronatilanne on nyt Amerikassa eikä se siitä ole muuttumassa.
Ruotsalaiselle vahvaa peukkua. Dostal vielä..
Meni. Tämän olisi voinut vain julkaista, eikä pelleillä somessa. Ehkä siellä on joku yläasteikäinen kesäharjoittelija puikoissa. Hyvä kiinnitys sentteriosastolle tietysti, niin kauan kun on mukana.Alustavasti kuukauden laina. Meniköhän sometiimillä nyt vähän yli...
Varmaan aloittavatkin, mutta vaikea nähdä, että sinne alettaisiin euroopassa pelaavia roudaamaan. Voin toki olla väärässä, ei näissä järki edellä ole ennenkään menty.
Varmaan aloittavatkin, mutta vaikea nähdä, että sinne alettaisiin euroopassa pelaavia roudaamaan. Voin toki olla väärässä, ei näissä järki edellä ole ennenkään menty.