Onko tiedossa, että kumman optiosta Keräsen sopparissa on kyse; pelaajan vai seuran?
Onko tiedossa, että kumman optiosta Keräsen sopparissa on kyse; pelaajan vai seuran?
Tuskin sellaista sopparia edes on olemassa, jossa pelaaja saisi yksin päättää sen jatkosta. Eiköhän tässä ole tarkoituksena että Keränen voi kauden jälkeen katsella muita vaihtoehtoja ulkomailta ja jos sopivaa ei löydy niin jatkaa Tampereella. Vähän samanlainen kun Sandellilla oli.Onko tiedossa, että kumman optiosta Keräsen sopparissa on kyse; pelaajan vai seuran?
Anteeksi siis mitä että? Meni hieman ohi.
Aiemmin oli puhetta, että sponsoreilla oli iso rooli tässä. Siitä en tiedä pitääkö paikkansa, periaatteessa sekään että Ilves panostaa riskillä joukkueeseen ei yllätäisi; tuon ulkojäätapahtuman on nimittän pakko onnistua. Keränen on aika lailla kovin mahdollinen nimi tähän hätään joka varmasti tuo lisäkatsojia sekä halliin että Sorsapuistoon.Kysymykseni vaan kuuluu: Mistä rahat? Jotain isoja muutoksia tapahtumassa organisaatiossa piakkoin, kenties?
sponsoreilla oli iso rooli tässä.
Ja pienosakkailla. Eli se kuuluisa yhtiökokouksen hattukierros, joka niin kovin täällä huvittuneisuutta aiheutti. Vieläköhän naurattaa?
Vieläköhän naurattaa?
Vai meinaatko jatkaa lällättelyä vielä pitkään?
Voi olla että missaan jonkun nyanssin, mutta eikö tämä ole juuri sitä kyräilyä mistä halutaan eroon?Kaikki hattukierrokselle lällätelleet ansaitsevat samalla mitalla takaisin. Mun mielestä ihan reilua. Jos joku lällättelijä mielensä pahoittaa, voi mennä itseensä. Mitäs läksi.
Voi olla että missaan jonkun nyanssin, mutta eikö tämä ole juuri sitä kyräilyä mistä halutaan eroon?
No pistetään Itsenäisyyspäivän juhlimisen piikkiin. Korkki kiinni, huomenna on työ- ja pelipäivä.
Olkoon niin.
Ilmeisesti sana kyräily ei ole tuttu.
Koska täällä naureskeltiin yhtiökokouksen jälkeen erään pienomistajan pyyteettömästi aloittamalle hattukierrokselle pelaajan hankkimiseksi, on aivan helvetin oikein lätkiä tässä vaiheessa näitä naureskelijoita märällä rätillä naamaan.
Hege on kyllä Ipalaisuuden tiivistymä, huhuilua, takinkääntöä, pyytelyä ja lällättelyä.
Paita kattoon
Voi tosiaan olla, että sana ei ole tarpeeksi hyvin hallussa. Jos nyt kuitenkin unohdetaan verbaaliakrobatia ja otetaan vaikka kiinni tästä.Ilmeisesti sana kyräily ei ole tuttu.
Minä ymmärsin hattukierroksen aiheuttaman negatiivisen reaktion johtuvan siitä, että moni pelkäsi sen olevan vain jatkoa osakeanneille ja muille jallituksille. Tämä oli minusta, aiemmat vuodet ja tavalliselle palstalaiselle (kuten minulle) saatavilla olevat tiedot huomioon ottaen, jokseenkin ymmärettävä pelko. Analyysini voi olla toki täysin pielessä ja myönnän että kaikki eivät ilmaisseet huoltaan kovinkaan tyylikkäästi.Koska täällä naureskeltiin yhtiökokouksen jälkeen erään pienomistajan pyyteettömästi aloittamalle hattukierrokselle pelaajan hankkimiseksi, on aivan helvetin oikein lätkiä tässä vaiheessa näitä naureskelijoita märällä rätillä naamaan.
Minä ymmärsin hattukierroksen aiheuttaman negatiivisen reaktion johtuvan siitä, että moni pelkäsi sen olevan vain jatkoa osakeanneille ja muille jallituksille. Tämä oli minusta, aiemmat vuodet ja tavalliselle palstalaiselle (kuten minulle) saatavilla olevat tiedot huomioon ottaen, jokseenkin ymmärettävä pelko. Analyysini voi olla toki täysin pielessä ja myönnän että kaikki eivät ilmaisseet huoltaan kovinkaan tyylikkäästi.
Minua kuitenkin oikeasti huolettaa, että kärkkäät ja agressiiviset reaktiot, kuten jotkut viestisi tällä palstalla, eivät edistä Ilves-yhteisön yhtenäisyyttä ja Uutta Ilvestä vaan jatkavat jakautuneisuuden ja polarisaation perinnettä. Toivoisin todella paljon, ja yleisemminkin kuin vain tässä tapauksessa, että, jos kärjistys sallitaan, vittuiluun voisi vastata jollain muulla tavalla kuin vittuilemalla takaisin. Voin toki olla tässäkin täysin väärässä ja ehkä olet reagoinut juuri oikein. Arvostan kuitenkin muuten ihan hurjasti sitä työtä, jota te teette Ilveksen eteen.