Peltsi #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Niinpä. Mutta ainakin Liigan sivuille on merkitty loukkaantuneeksi.
Toivottavasti ei mikään. Se kertoisi sitä, että Tuokkola on avannut silmät tämän täsmäaseen osalta.
Tai sitten vaan Tuokkola osaa ajatella asioita järkevästi, eli miksi rikkoa enemmän koostumuksia, kuin on pakko. Toisaalta Riekkinen on kokeneempikin sentteri keltanokkien väliin. Turha tuollaisia pölhöjä ajatelmia on tässä luoda.Eipä tainnut mennä näin. Tänään kolmonen kokoonpanossa Suomi-Riekkinen-Jokinen ja nelonen Välimaa-Savilahti-Veistola. Tuokkola tekee selväksi, että Riekkisellä on edelleen sija koutsin sydämessä Savilahden edellä. Sammelin poissaollessa Byers ottaa paikan ykkösen laidalta ja Riekkinen viime peleissä hyvin pelanneiden Suomen ja Jokisen keskeltä. No toivottavasti toimii.
Nyt meni kolme neljästä ketjusta uusiin puihin.
Siellä on taas tänään Savilahti nelosessa laidoillaan Välimaa ja Veistola.
Minusta Savilahdesta on tehty jonkinlainen kulttihahmo ilman näyttöjä. Tällä kaudella en ole nähnyt hänen esityksissään mitään Riekkisen tasosta parempaan suuntaan poikkeavaa.
Minusta Savilahdesta on tehty jonkinlainen kulttihahmo ilman näyttöjä. Tällä kaudella en ole nähnyt hänen esityksissään mitään Riekkisen tasosta parempaan suuntaan poikkeavaa.
Riekkinen on mielestäni ollut kiekollisesti jopa odotettukin heikompi, ja kyllähän hän tuntuu olevan jonkinmoinen musta aukko kolmosketjussa, jossa muutoin on ollut kiekolliseen peliin pystyviä pelaajia (Suomi, Jokinen, nyt Sointu). Vaikea uskoa, että Savilahti ei olisi parempi hyökkäyssuuntaan. Nelosessahan laiturikaksikko V&V pelaa sellaista peliä, ettei keskushyökkääjän tarvitse, eikä olisi hyötyäkään, esittää kiekollisesti mitään sen kummempia. Antaa vain laitahyökkääjien "ryskätä", ja keskittyy itse varmistamaan. Tähän Riekkinen sopisi hyvin. Kuten @HeGe41 edellä kirjoitti, nykyketjuilla meillä on kahden ketjun kiekollinen peli lamautettuna. Vaihdoksen myötä kolmonen saisi paremman mahdollisuuden herätä tehoilemaan. Ei siitä tietenkään mitään takuita olisi, mutta vaikea uskoa, että menisi huonompaankaan.Minusta Savilahdesta on tehty jonkinlainen kulttihahmo ilman näyttöjä. Tällä kaudella en ole nähnyt hänen esityksissään mitään Riekkisen tasosta parempaan suuntaan poikkeavaa.
Riekkinen ei ole minua mitenkään sytyttänyt, mutta kun olen tämän kauden pelejä katsellut Savilahdelta, niin en ole nähnyt yhtään mitään kiekollista, tai pelisilmällistä seikkaa, miksi hänen pitäisi olla ylempänä kuin on. On aivan sama, kumpi noista pelaa kolmosessa ja kumpi nelosessa.Riekkinen on mielestäni ollut kiekollisesti jopa odotettukin heikompi, ja kyllähän hän tuntuu olevan jonkinmoinen musta aukko kolmosketjussa, jossa muutoin on ollut kiekolliseen peliin pystyviä pelaajia (Suomi, Jokinen, nyt Sointu). Vaikea uskoa, että Savilahti ei olisi parempi hyökkäyssuuntaan. Nelosessahan laiturikaksikko V&V pelaa sellaista peliä, ettei keskushyökkääjän tarvitse, eikä olisi hyötyäkään, esittää kiekollisesti mitään sen kummempia. Antaa vain laitahyökkääjien "ryskätä", ja keskittyy itse varmistamaan. Tähän Riekkinen sopisi hyvin. Kuten @HeGe41 edellä kirjoitti, nykyketjuilla meillä on kahden ketjun kiekollinen peli lamautettuna. Vaihdoksen myötä kolmonen saisi paremman mahdollisuuden herätä tehoilemaan. Ei siitä tietenkään mitään takuita olisi, mutta vaikea uskoa, että menisi huonompaankaan.
Riekkinen ei ole minua mitenkään sytyttänyt, mutta kun olen tämän kauden pelejä katsellut Savilahdelta, niin en ole nähnyt yhtään mitään kiekollista, tai pelisilmällistä seikkaa, miksi hänen pitäisi olla ylempänä kuin on. On aivan sama, kumpi noista pelaa kolmosessa ja kumpi nelosessa.
Riekkinen ei ole minua mitenkään sytyttänyt, mutta kun olen tämän kauden pelejä katsellut Savilahdelta, niin en ole nähnyt yhtään mitään kiekollista, tai pelisilmällistä seikkaa, miksi hänen pitäisi olla ylempänä kuin on. On aivan sama, kumpi noista pelaa kolmosessa ja kumpi nelosessa.
Tämän päivän peliä olen katsonut joorikin sillä silmällä, että kumpi paremmin ruokkii laitureitaan ja Riekkinen on vienyt sitä kisaa selvästi.Tämmöseen viestiin on perinteisesti vastattu "kävisit peleissä"...
Tämän päivän peliä olen katsonut joorikin sillä silmällä, että kumpi paremmin ruokkii laitureitaan ja Riekkinen on vienyt sitä kisaa selvästi.
Tämän päivän peliä olen katsonut joorikin sillä silmällä, että kumpi paremmin ruokkii laitureitaan ja Riekkinen on vienyt sitä kisaa selvästi.