Ilveksen juniorit

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelaajisto on kolmen kauden aikana vaihtunut, valmentaja ei. Pelaajisto on kuitenkin ollut sen verran nimekästä, että tulosta olisi pitänyt tulla. Johtopäätös on se, että tuloksesta vastaa päävamentaja.
Olen kyllä eri miestä nimekkäästä pelaajistosta, jos et tarkoita esimerkiksi reilusti alaikäisinä pelaajina pelanneita Thomsonia ja Laaksosta.

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Flyers, Chelsea
Olen kyllä eri miestä nimekkäästä pelaajistosta, jos et tarkoita esimerkiksi reilusti alaikäisinä pelaajina pelanneita Thomsonia ja Laaksosta.
On siellä muitakin puolustuksesta, mm. nämä kaksos-Troshinit ja hyökkäyksessä on ollut aihiota, mistä ammentaa. Nimet näkee vaikka tästä:

Ei noilla jengeillä pitäisi taistella putoamista vastaan.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On siellä muitakin puolustuksesta, mm. nämä kaksos-Troshinit ja hyökkäyksessä on ollut aihiota, mistä ammentaa. Nimet näkee vaikka tästä:

Ei noilla jengeillä pitäisi taistella putoamista vastaan.
Olen samaa mieltä, että parempaan pitäisi pystyä ja osasin eliten kokoonpanojen lisäksi käydä myös pelejä katsomassa. Ei nuo Troshinit esimerkiksi mitään kummoisia lupauksia ole. Nuoremmissa junnuissa toki fyysisesti vahvoja, mutta eivät itse pysyneet kasassa. Nythän siellä pelaa B-junnut Mestikseen tiputtaneita pelaajia paljonkin, joten ei tuo nyt mikään ihme sinänsä ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy