Foorumilla Frimanin uskotaan huhujen mukaan selvinneen säikähdykselläTässä kun perjantai lähestyy niin kasvaa taas mielenkiinto kohti kokoonpanoa. Svejkovski lienee mukana ja sitä kautta hyökkäys on optimissaan.
Utunen varmasti pois, miten Friman ja Parikka? Soini toisi kiekollista osaamista.
Itse olen ymmärtänyt, että Parikka olisi vielä viikkoja pois. Parikka taitaa olla ollut nyt 3 viikkoa poissa enkä ihmettelisi, jos olisi vielä toiset 3 viikkoa. Toivotaan toki, että paluu tapahtuisi nopeammin.Utunen varmasti pois, miten Friman ja Parikka? Soini toisi kiekollista osaamista.
Itse olen ymmärtänyt, että Parikka olisi vielä viikkoja pois. Parikka taitaa olla ollut nyt 3 viikkoa poissa enkä ihmettelisi, jos olisi vielä toiset 3 viikkoa. Toivotaan toki, että paluu tapahtuisi nopeammin.
Utusen osalta huhut puhuvat jopa loppukaudesta mikäli olisi kyllä ikävä uutinen.
Tuo olisi aivan loistavaa jos jo reilun parin viikon päästä voisi Utunen olla kaukalossa.Aikamoinen käänne Utusen tilanteessa, kun kaveri itse sanoin joulun tienoilla pregamessa, että takaisin helmikuussa.
Tuo olisi aivan loistavaa jos jo reilun parin viikon päästä voisi Utunen olla kaukalossa.
Tässä kun perjantai lähestyy niin kasvaa taas mielenkiinto kohti kokoonpanoa. Svejkovski lienee mukana ja sitä kautta hyökkäys on optimissaan.
Utunen varmasti pois, miten Friman ja Parikka? Soini toisi kiekollista osaamista.
Saa nähdä saadaanko koko rosteria käyttöön missään vaiheessa. Yksi hyökkääjä tuohon yhä mahtuisi samoin laatupuolustaja.
Massaa on tarpeeksi, jopa osin yli tarpeenkin.
Olisiko Kärpistä potkut saanut Melnick hyvä ratkaisu sentteripulaan? Lähtökohtaisesti vaikutti hyvältä hankinnalta joka jäi vähän sivuraiteelle kriisin partaalle ajautuneessa Kärpissä.
Harmin paikka, sentterille olisi tarvetta. Jos potilas-Svejkovsky joskus kuntoutuu, niin hyvän tutkaparin kanssa voisi tehdä kovaa jälkeä.Ei. Ja menikin jo Saksaan.
Nättinen on se kakkossentteri. Borg nimellinen kolmonen. Järjestys makuasia. Nättinen on myös ylivoimalla.Harmin paikka, sentterille olisi tarvetta. Jos potilas-Svejkovsky joskus kuntoutuu, niin hyvän tutkaparin kanssa voisi tehdä kovaa jälkeä.
Nättistä parempi pitäisi saada Svejkovskyn tutkapariksi, niin sitten voisi jo tosissaan alkaa miettiä torijuhlia keväällä 2025.Nättinen on se kakkossentteri. Borg nimellinen kolmonen. Järjestys makuasia. Nättinen on myös ylivoimalla.
Kaksi hyökkääjää ja yksi puolustaja kehiin. Najmania ei tällä kaudella kaukaloissa nähdä.
Nyberg jatkakoon matkaa tammikuun lopussa, kiekollisempi pelaaja tilalle.
Nyt on harvinaisen hyvät menestysmahdollisuudet liigassa, joten olisi idiotismia olla vahvistamatta joukkuetta loppuun saakka (15.2).
Suomi - Mäntykivi - Lööke
Klingberg - Borg - Meskanen
Ratinen - Nättinen - Svejkovsky
Björkqvist - O'Leary - Väisänen
Könönen/Bau/Laurell/Kos
Onkohan Svejkovsky pahastikin rikki, jos tuohon vielä laituria haetaan?
Mutta ihan hyvännäköiset kolme ekaa ketjua tuohon saa, jos kaikki TOP-9:ssä vain on terveenä.
Tästä aikalailla samaa mieltä, mutta eikö tässä vaiheessa kautta ala olla jo vähän myöhäistä alkaa opettaa pelitapaa taas yhdelle uudelle ukolle ja vielä aika marginaalirooliin?Ei pitäisi olla, vaan lähinnä kun Björkqvist, Väisänen, Könönen yms on ihan ”dead weight” tuolla rosterissa. Ei tuota yhtään mitään.
Tästä aikalailla samaa mieltä, mutta eikö tässä vaiheessa kautta ala olla jo vähän myöhäistä alkaa opettaa pelitapaa taas yhdelle uudelle ukolle ja vielä aika marginaalirooliin?