Ratista on jostain syystä helppo haukkua, mutta tuntuu että kaveri oppii joka päivä käyttämään vauhtiaan ja taitojaan paremmin.
Itse olin toiveikas Könösen suhteen tälle kaudelle, mutta ei vaan lähde. Onneksi nyt kuitenkin täyteroolissa menee joukon jatkona. Isona plussana kuitenkin se, että on pääsääntöisesti terveenä! (Kop kop kop)viä ku se Könönen astelis kans etiäppäin vaikka sinne maalinedustalle...
On kyllä melkoisen kovalla prosentilla Tillun tämän kauden hankinnat viettäneet aikaa lasaretissa.
Ei muuta ku clairvoyantti scouttaamaan jatkossa hankinnat ;-)On kyllä melkoisen kovalla prosentilla Tillun tämän kauden hankinnat viettäneet aikaa lasaretissa.
Missään ei ole näin tiedotettu. No Ilves ei tiedota muutenkaan, melkoinen pyllistys kannattajille. Jos huhuja uskoo, on sieltä jotain liikennettä kuitenkin takaisin rosteriin tulossa jo tammikuussa.Kun nelikko Suomi, Svejkovsky, Parikka ja Utunen ovat vielä Tammikuunkin telakalla, niin jos Nybergin lisäks pätkätyöläisistä myös O. Kangasniemi jatkaa vielä kuukauden, niin nuorten kisojen jälkeen rosterissa on pelikykyisiä siis 8 pakkia ja 14 hyökkääjää, edellyttäen, että Nättinen toipuisi pelikuntoon.
Kun nelikko Suomi, Svejkovsky, Parikka ja Utunen ovat vielä Tammikuunkin telakalla, niin jos Nybergin lisäks pätkätyöläisistä myös O. Kangasniemi jatkaa vielä kuukauden, niin nuorten kisojen jälkeen rosterissa on pelikykyisiä siis 8 pakkia ja 14 hyökkääjää, edellyttäen, että Nättinen toipuisi pelikuntoon.
Tuolla pitäis juuri pystyä tuo kuukausi kitkuttelemaan läpi kohtuullisessa pistetahdissa, JOS uusilta poissaoloilta vältytään.
Juu kyllähän sen minä jo tiesinkin (puhdas arvaus ilmasillan Kometa Brno-Ilves perusteella).Tsekkipelaaja, eli tämä oli ennakoitavissa.
IL: Ilves hankki puolustajan Ässistä ensi kaudeksi
Tšekkipuolustaja vaihtaa Ässät Ilvekseen.www.aamulehti.fi