Ilokaasuketju – mestaruus on meidän!

  • 67 145
  • 255

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
IFK on rakennettu selkeästi pudotuspelejä ajatellen! Sitkeästi taisteleva jengi. Hyvältä näyttää! Vähän ajattelinkin että keväällä heräävät.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tappion karvas kalkki maistuu Pelsuilla jo suussa. Mikään ei pidättele kun IFK porhaltaa taktikkonero Ville Peltosen johdolla finaaliin asti. Ensin kolme eteen ja sitten vastustaja siltaan, niin maistuu mestaruus makealta… ka keitetyiltä nakeilta.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Tappion karvas kalkki maistuu Pelsuilla jo suussa. Mikään ei pidättele kun IFK porhaltaa taktikkonero Ville Peltosen johdolla finaaliin asti. Ensin kolme eteen ja sitten vastustaja siltaan, niin maistuu mestaruus makealta… ka keitetyiltä nakeilta.
Kahdellakin pelsuvoitolla oltais saatu maksimituotot kotipeleistä. Varsinkin, tiistaina saatiin kolme extraerätaukoa. Mutta seiskapeli Lahteen on ihan ajattelevaista, kun niillä oli jotain talousvaikeuksia. Jeesataan vähän kaveria. TUUT, TUUT!

Okei, mä meen nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tuut tuut !!! Juna kulkee ja pelikaani on niskalaukausta vaille valmis kynittäväksi, tie finaaliin KalPaa vastaan on päällystetty pelikaanin höyhenillä ja kärpännahkoilla. Mestaruusjuhlissa pytyn tuo Jorkin käsiin itse BULI!

E: korjattu typo
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tuut tuut !!! Juna kulkee ja pelikaani on niskalaukausta vaille valmis kynittäväksi, tie finaaliin KalPaa vastaan on päällystetty pelikaanin höyhenillä ja kärpännahkoilla. Mestaruusjuhlissa pytyn tuo Jotkin käsiin itse BULI!
Ja maalin tuuletus hoituu parhaiten maalipurkin ja ikkunoiden avaamisella. Eikä nyt keväällä tule edes kylmä sisälle, jos ikkunat ovat avoinna. Kunhan maalilaulu ei ole Tikkurilan eikä RTV:n.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös