SaatananJäätävä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
@Analyytikko_ vuoden kulttuuriteko tämän ketjun nostamisesta! Olin jo kerennyt unohtamaan tän.
Kaasu pohjaan!
Kaasu pohjaan!
Aina vaikeita vastustajia ja paikkakuntia on vähintäänkin joka toinen Liiga-joukkueista, joten työhaalarit vaan tiukasti päälle ja rohkeasti suorittamaan.
Se Järventien niitti oli jotain niin kaunista!!!!Eilistä peliä katsoessani minut valtasi erikoinen tunne. Viimeksi koin saman tunteen keväällä 2011, kun Järventie taklasi viidennessä välieräpelissä Lukon puolustajan pystyyn hyökkäyspäässä ja HIFK niittasi jatkotilanteesta kiekon Lukon maaliin.
Ajattelin eilen samaa kuin tuolloin keväällä 2011, tässä jengissä on nyt sitä jotakin.
Tuut tuut!
Niin oli. Kova, puhdas ja muutti pelin kulun täysin. Siitä niitistä heräsi sekä HIFK että HIFK:n kannattajat.Se Järventien niitti oli jotain niin kaunista!!!!
Jengin röyhkein lapateippi on kuitenkin Pihlströmin Antilla. Siitä ei tule edes debattia.Vesalaisen lavassa olla valkoista vai mustaa erkkaria.
Hieno skenaario. Harmi, että luotto tuohon on todella vähissä. Jotain tästä puuttuu. On puuttunut koko kauden.Nostetaan tätä! Tämähän on ihan selvää pässinlihaa, homma etenee kuin 2011. Pappi byyriin Riksmaniksi ja tästä noustaan. Tyrväinen pääsee game 6 läpiajoon jatkoajalla mutta Pappi nollaa viileästi. Game seiska on läpihuutojuttu, Åsten teke hattutempun ja Jäky toisen. Lahessa revitään mamiksia kuin IFK vie sarjan 4-3.
Ei olla Peltosen aikana kertaakaan voitettu neljää matsia putkeen, joten tottakai se tapahtuu nyt juuri.Toisaalta olisi mautonta matkia 2011 mestaruuskevättä, joten 3-0 tappiotilanteests nousu on upeampaa.
Ei olla Peltosen aikana kertaakaan voitettu neljää matsia putkeen, joten tottakai se tapahtuu nyt juuri.
Tällaista täällä puhutaan. Itse en muista mitään pitkiä voittoputkia, saati osaa laskea noin moneen..Mitä? Onko tämä oikeasti totta?
Muistan itse vain sen yhden pitkän pisteputken, mutta oliko siinäkään neljää voittoa peräkkäin? Ei sillä, että se Peltosen persettä jotenkin pelastaisi.Tällaista täällä puhutaan. Itse en muista mitään pitkiä voittoputkia, saati osaa laskea noin moneen..
Ja taas voitetaan. Nyt on homma saletti. Pelsut on sillassa ja paskovat housuunsa. Nyt kundit ja Gimmat nakkikaupoille, mestaruud on meidän…Ei olla Peltosen aikana kertaakaan voitettu neljää matsia putkeen, joten tottakai se tapahtuu nyt juuri.