Tim Callahan
Jäsen
Noni, ei mitään hengen hätää ja raajatkin toimivat Mäntymaalla. Todennäköisesti niskan retkahdusvamma ja aivotärähdys nyt on ainakin menulla, mutta ei mitään niin vakavaa, joten voidaan helpottua.
Hyvä homma. Nyt voidaan siis aloittaa (kaksinais)moralisointi ja Pikkaraisen demonisointi.HYVIÄ UUTISIA!!!
Kärppien utj. Aho Lahdesta: "Mäntymaa on tajuiissaan, raajat liikkuvat. Menossa kuvaukseen. Tuli tajuihinsa ambulanssissa."
Tämä siis Twitteristä.
Eipä Seppänen nyt väärässäkään ole. Harmittavasti taklaus tulee vaan vähän puun takaa. En tiedä onko SM-liigan sääntökirjassa blindside-hit sääntöä? Sen perusteella ansaittu pelirankku.
Aika moni tuntuu nyt menevän henkilökohtaisuuksiin taas täällä. Eihän siinä mitään, kun ei pysty mitään vasta-argumenttia tarjoilemaan. Hirveätä mouhoamista monelta kirjoittajalta ilman punaista lankaa viesteissä.
Aceman81 kirjoitti:Mikä osa tuosta ei ole aika lähellä totuutta? Mielipide SM-liigan ja erityisesti Lahden betoniseinistä myös selkeesti esille. Katsos, vakaviakin tapahtumia voi lähestyä asiallisesti ja analyyttisesti, HUUTAMISEN! ja hysterian sijaan.
Osoitan ilmeisesti tässä taas "tyypillistä mestisfanimaista kauhistelua", mutta en näe tuossa taklauksessa mitään hyväksyttävää. Enkä näe kyllä mitään kovin hienoa kaikenmaailman eskoseppäsissä yms väkivaltafantasioista kicksinsä saavista kenen mielestä tällaiset teloitukset kuuluvat lajiin.
Atlantin toisella puolella vastaavan tempun jälkeen Pikkarainen tuskin uskaltaisi enää jäälle mennä. Aivan sikamainen temppu. Saatana mikä idiootti.
Joo, edelleenkään tässä ei kukaan ole huutamassa, vaikka se on toki lätkäjätkien luonnollinen reaktio meitä "kukkahattuja" kohtaan. Kovaa sen pitää saatana olla.
Minusta tätä nyt ei voi ohittaa sillä, että Pikkarainen pelasi "lätkää". Minä, joka olen kentällä itse rauhallisuus olisin polttanut päreeni saman tien, jos moiseen olisin kaukalossa törmännyt.
Toki, jos se nyt on sitä "oikeaa" lätkää, että vedellään joka tilanteessa niitit läpi, niin sitten en jälleen vain ymmärrä jääkiekkoa, kuten sinä näytät tekevän.
Hyvä homma. Nyt voidaan siis aloittaa (kaksinais)moralisointi ja Pikkaraisen demonisointi.
HYVIÄ UUTISIA!!!
Kärppien utj. Aho Lahdesta: "Mäntymaa on tajuiissaan, raajat liikkuvat. Menossa kuvaukseen. Tuli tajuihinsa ambulanssissa."
Tämä siis Twitteristä.
Aika moni tuntuu nyt menevän henkilökohtaisuuksiin taas täällä. Eihän siinä mitään, kun ei pysty mitään vasta-argumenttia tarjoilemaan.
Minä esitin vasta-argumentin ja kysymyksen siinä sivussa. Oliko mielestäsi aiheellista taklata kun näki aivan vuoren varmasti että taklattavan katse on aivan muualle??
Olet oikeassa. Lähe menee.
Lukekaa Seppäsen kirjoitus, niin aikalailla tulee minunkin mielipiteeni esille siitä.