Ilkka Pikkaraisen taklaus Ville Mäntymaahan ottelussa Pelicans - Kärpät

  • 123 483
  • 501

timop

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Aika pitkäänhän Pikkarainen malttoi pysyä kaidalla polulla, edellinen mieleenjäänyt tempaus oli Koskisen kolaaminen poikittaisella ihan vahingossa avoimeen vaihtoaition luukkuun finaaleissa.

Sinäänsä olen pitkälti dana77:n kanssa samalla linjalla siinä, että jos pelaajat itse eivät viitsi ottaa vastuuta keskenäisestä kunnioituksesta ja miettiä tekojensa seurauksia niin edes kuolemantapaus tuskin muuttaa linjaa mihinkään pitkällä tähtäimellä vaan touhu palaa entiseen heti kun pöly laskeentuu tapauksen tiimoilta. Ja kyseessähän ei ole siis se että kaikki pelaajat kollektiivisesti vaan se, että joukossa on ns mätiä hedelmiä jotka eivät ilmeisesti itse ymmärrä tekojensa seurauksia isommassa kuvassa.

Kyllä, vauhdikas peli ja vahinkoja tapahtuu. Jännästi vaan esim Riska pystyi ainakin Jypissä pelaamaan todella aktiivista fyysistä peliä illasta toiseen ilman että läikkyy enempää kuin 2min jäähyjen edestä yli saati että yksittäisestä taklauksesta availtaisiin keskusteluketjuja...
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Mäntymaa on tehnyt jo kevyttä jääharjoittelua, joten mies on menossa parempaan päin. Tämä paikallisradion haastattelusta napattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös