Olisikohan tuolla rangaistuksella kenties jotain tekemistä teon tahallisuuden kanssa?
Itse näen kyllä paljon pahempana nämä landepaukkujen harrastamat polvitaklaukset, joissa sitten käy todella huonosti aina välillä.
Kulkeeko nuo muka käsi kädessä? Jos olet pelle toisen joukkueen fanin mielestä, et voi olla arvokas pelaaja omalle joukkueellesi?Miten joku voi olla arvokas pelaaja joukkueelle, mutta kuitenkin pelle?
Niin....ja Tuppurainen ei varmasti tehnyt yhtään mitään.
Polvitaklauksesta jossa vedettiin äsken äijä puoleksi vuodeksi lasaretiiin tuli 1 ottelu pelikieltoa. Tästä Pikkaraisen tempusta pitäisi kait sitten antaa joku 0,1 ottelua pelikieltoa.
Ps. Kylläpäs oli törkeä keihästäminen..... Ihmettelen miten Tuppurainen pääsi edes ylös jäästä tuon TÖRKEÄN keihästämisen jälkeen. Herätkää!
Niin....ja Tuppurainen ei varmasti tehnyt yhtään mitään. Pikkarainen on niin seko, että se ihan syyttä suotta Tuppuraista leipoo naamaan. Tuppurainen varmasti ansaitsi mitä sai. Olisi kiva kuulla mitä sanoi tai teki Pikkaraiselle, että sai miehen noin vihaiseksi....
Polvitaklauksesta jossa vedettiin äsken äijä puoleksi vuodeksi lasaretiiin tuli 1 ottelu pelikieltoa. Tästä Pikkaraisen tempusta pitäisi kait sitten antaa joku 0,1 ottelua pelikieltoa.
Hyvä Pikkarainen! Olisi tällaista saanut olla tällä kaudella enemmän, kotipeleissä ja useammalta HIFK:n pelaajalta.
Jo pelkän otsikon nähtyäni arvasin, että täällä on heti kaikki Spedet ja Uunot huutelemassa kuinka sika ja rotta ja inhottava ihminen I.Pikkarainen on. Ilmestyskirjan peto!
Näemmä ei tehnyt, kyllähän siinä verbaalista löylytystä molemmin puolin oli mutta oikeuttaako se tuollaiseen sucker punchiin? Jos minä sanon sinua kentällä takatuuppariksi niin oikeuttaako se lyömään minua?
Laittelin tonne jo toiseen osioon tapahtuneesta, harmi kun Sonkajärven lahjasta ei ole ollut haastajaksi Heleniukselle tai Jonne Virtaselle. Pitää valita tollaisia taitopelaajia. Nyt Ilkka kaapista ulos ja seuraavaksi kohde johonkin gooniin...
Tuppurainen nyt ihan nimen perusteella on jo niin säälittävä, että enpä tiedä miksi viitsi edes vaivautua.
Noh, kait se Pikkaraisen!
Voi vittu IFK, toivottavasti ette pärjää tälläkään kaudella.
Kyllä se mun mielestä oikeuttaa lyömään jos tietoisesti kaivat verta nenästäsi haukkumalla minua tai ehkä sanomalla jotain jonka tiedät hermostuttavan minua. Esim. jotain vaimosta, lapsesta tai äidistä....
Jos soitat suutasi, niin varaudu siihen että joku vastaa huutoosi. Oma vika.
Noh penalttiahan tästä varmaan tulee mutta, mikä oikein nimenä erottaa Pikkaraisen Tuppuraisesta? Häh?
Ja tämä JYPin mieheltä, jolla on varaa seuransa mahtavan historian ja monien mestaruuksien varjolla kuittailla ;)
Kyllä se mun mielestä oikeuttaa lyömään jos tietoisesti kaivat verta nenästäsi haukkumalla minua tai ehkä sanomalla jotain jonka tiedät hermostuttavan minua. Esim. jotain vaimosta, lapsesta tai äidistä....
Jos soitat suutasi, niin varaudu siihen että joku vastaa huutoosi. Oma vika.
Noh penalttiahan tästä varmaan tulee mutta, mikä oikein nimenä erottaa Pikkaraisen Tuppuraisesta? Häh?
Tämä mies ei kuittaile historian varjolla vaan toivoo että tällä kaudella mentäisiin mahdollisimman pitkälle =)
Mitään Pikkaraiselta pois ottamatta, onhan toki pelienkin määrässä pieni ero, onhan ?Aika monta maalia tältäkin kaudelta. Ja samoin myös rotat Pikkaraisen ja Valtosen erottaa huomattava maaliero tältä kaudelta. Valtonen itse huitoi samanlaisia iskuja Tappara pelissä. Että kyllä sielläkin osataan!
Kylläpä on varmaan Tuppurainen kauhuissaan. Eikös tämä ole juuri se sama Pikkarainen joka ei uskaltanut tapella Lost-Edin kanssa vaan polvistui nöyrästi ja otti osansa? No joo. Näin vastataan typerästi typerään kirjoitukseen. Olen pahoillani.Kaveri vetää eka hirveet "nyt sattui niin vitusti"-filmit tosta mailalla tökkäsemisestä ja sitten tulee vittuilemaan korvan juureen. - Ihan oikein että löi. Enpä usko, että Tappurainen soittaa poskeaan seuraavassa pelissä Pikulle.
Kun Topo tyrmäsi Lennun cheap-shotilla alkoi valtava itku mutta kun Piku tekee saman ei tapauksessa ole mitään vikaa.