Ilkka Pikkaraisen cheap shot, kohteena Jani Tuppurainen. Jyväskylä 26.2.2009

  • 77 653
  • 461
Tila
Viestiketju on suljettu.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kuitenkin, erohan tässä on se että Salak kohdisti koskemattomuuden loukkaamisen suoraan linjuriin, Pikkarainen kohdistaa tekonsa Tuppuraiseen, ei linjuriin
Salakilla oli kohteena vastustajan pelaaja, ei linjuri. Linjuri luisteli Salakin luistelulinjalle kädet ojossa ja Salak painoi kädet alas ja yritti kiertää linjuria. Mitä tuomari tekee tässä? Yrittää tulla väliin, kun Pikkarainen hyökkää kohti pelaajaa. Pikkarainen ei edes yrittänyt kiertää, kuten Salak, vaan päätti jyrätä koko tuomarin. Isku tuomariin on tässä oikeasti kova, kun Salakin tilanteessa tapahtui kirjaimellisesti vain kosketus. Salak sai siis 5 peliä.

Ja edelleenkään mikään normaali maalinedushässäkkä ei kelpaa tähän vertailuksi, koska Pikkarainen oli jo "rauhoittunut" ja lähtenyt pois tilanteesta.

8-10 peliä trollaamatta.

edit. Korjaanpa itseäni kun kävin katsomassa tuon Salakin tilanteen. Salak tönäisi tuomaria välittömästi kuuman tilanteen jälkeen, ei siis vain painanut käsiä alas. Kontakti kuitenkin jotain aivan toista.
 
Viimeksi muokattu:

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toimiiko teillä nelosen sivut? Itse en pääse etusivulta minneekkään, käytän operan selainta

Tämän asian tiimoilta itsekin olen nelosen sivuille menossa ja aivan jumissa ovat. "Mielenkiintoisen" paljon taas tullut puitavaa tässä loppukierroksilla.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
8-10 peliä tosta kuulostaa kohtuulliselta. Polvitaklauksesta joka lopettaa kauden pari peliä. Niitti vastapalloon josta naamaan murtumia, pari peliä. Näähän menee niinku pitääkin.
Joko mennään kunnolla värilasit päässä tai sitten ei ainakaan olla pelattu koskaan peliä nimeltä jääkiekko. On esimerkiksi aivan eri asia tehdä sekunnin kymmenyksissä tai sadasosissa päätäkösiä peliin kuuluvassa taklaustilanteessa, kuin mennä tunti vihellyksen jälkeen ja vieläpä suihkukomennuksen jo saatuaan vetämään heilarilla puun takaa. Tai tämä keihästäminen... Päivän selviä asioita, liekkö tarvii enempää alkaa selittelemään.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kerrotko miten tähän keskusteluun liittyvät nimet Eloranta, Ling, Valtonen tai Aarnio? Voin vastata puolestasi, eivät mitenkään. TPS osiosta löytyy Elorannalle oma ketju jos haluat miehen edesottamuksista keskustella.

Minua eivät kiinnosta tässä ketjussa mitkään muut nimet kuin I. Pikkarainen ja J. Tuppurainen. Ja tuskin ketään muutakaan. Joten relaahan itse.

Ensin ihmettelet miten IFK:lla kuulemma aina näitä sattuu. Ja kun otan esimerkin muista joukkueista niin suutut. Kumminkin useammassa joukkueessa on näitä kundeja joilla silloin tällöin vati menee nurin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tämän asian tiimoilta itsekin olen nelosen sivuille menossa ja aivan jumissa ovat. "Mielenkiintoisen" paljon taas tullut puitavaa tässä loppukierroksilla.

OK, Täytyy kommentoida tätä keissiä ja keissiä espoosta jahka näkee videot.
Nyt on viime kierroksilla sattunut ja tapahtunut sellaisia tapauksia jotka eivät jääkiekkoon kuulu. Ja ei edes pelata vielä playoffeja.
Muukkonen joutuu nyt "tukalaan" asemaan. Nyt katsotaan ja punnitaan mitä mies on oikeasti. Moiset hölmöilyt on ehdottomasti saatava karsittua pois liigasta
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ensin ihmettelet miten IFK:lla kuulemma aina näitä sattuu. Ja kun otan esimerkin muista joukkueista niin suutut. Kumminkin useammassa joukkueessa on näitä kundeja joilla silloin tällöin vati menee nurin.

Minkä joukkueen pelaaja tässä sekoili? Mielestäni se ei ollut TPS:n tai Jokereiden pelaaja. Voit keskustella näistä muista tapauksista niille tarkoitetuissa ketjuissa. Ja en minä suutu, pyrin pitämään keskustelun vain olennaisessa eli HIFK-pelaajan raukkamaisessa cheap-shotissa.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Väitätkö siis, että Pikkarainen löi sen minkä osasi, mutta sai aikaan vain "naisellisen läpsäytyksen"? Vai, että Pikkarainen vain vähän huitaisi, eikä oikeastaan edes yrittänyt lyödä? Kumpikaan vaihtoehto ei minun nähdäkseni toteudu tuossa videokuvan esittämässä tilanteessa. Pikkarainen lyö Tuppuraista päähän, ja nähdäkseni niin kovaa kuin kykenee. Lopulta tällä on itse asian kanssa hyvin vähän tekemistä. Muuten, missä kohtaa se lainaamasi kirjoittaja liioitteli seurauksia?

Oikeassa olet, että lainaamani kirjoittaja ei liioitellut seurauksia, mutta kirjoituksesta sai sen kuvan kuin joku olisi nyt Pikun lyönnin jäljiltä sairaalassa tehohoidossa. Anteeksi, jos tämä vääristely järkytti ilmeisen herkkää mieltäsi. Tämän herkän mielen päättelen sitten täysin kirjoituksestasi, mutta antaa sen puolesta asian olla, koska oikeastaan se ei minua kiinnosta vitun vertaa.

Mitä tulee ensimmäiseen kysymykseesi tai oikeastaan kahteen ensimmäiseen, niin vastaus on: jotain siltä väliltä. Lyönti oli nähdäkseni sellainen puolittaisella teholla isketty kioskiheijari. Ei enempää ei vähempää. Tämä on minun näkemykseni asiasta.

Siis, seuraus ei ollut järkyttävä, mutta teko sellainen, joka voisi toisissa olosuhteissa aiheuttaa myös vakavia seurauksia. Tämä koskee sekä keihästystä että erityisesti tuota päähän kohdistunutta lyöntiä.

Hah. Joo, jos tolla tyylillä ajattelee, niin ehkei kannata ajaa autolla sitten ollenkaan, sillä on vähän helvetin todennäköistä sinunkaltaisella ajattelutavalla, että auton ratissa pääsee hengestään. Nyt tarkoitan nimenomaan tuota lyöntiä/tuuppausta. Miten arvioisit, montako kertaa tuhannesta vastaavanlaisesta tuuppauksesta on vakavia seurauksia? Veikkaa edes. Saa käyttää desimaaleja.

Tässäkin tapauksessa toivoisin rangaistusta teon, en seurauksen mukaan. Tämä on liigassamme harvinaista, mutta silloin tällöin asiallisia poikkeuksiakin on nähty. Eli, mitä pidempi tuomio, sen parempi.

Osittain samaa mieltä, mutta vain osittain. Yhteiskunnassa rangaistus on aina kovempi, jos seuraus on vakava. Mutta kyllä törkeästä teosta saa silti koviakin rangaistuksia, jos seuraukset olisivat oikeasti voineet olla vakavat, ja vakavat seuraukset jäivät toteutumatta lähinnä hyvän onnen vuoksi.

Pidemmässä juoksussa ihan kaikkien kannalta toivottavaa olisi, että Pikkaraista ei tarvitsisi koskaan nähdä tiedotustilaisuudessa tippa linssissä kertomassa, miten paljon hän katuu tekoaan, johon syynä ja ainoana selityksenä oli maltin menettäminen. Olisikohan jollain vihanhallintakurssilla paikka vapaana yhdelle erinomaiselle jääkiekkoilijalle?

Eiköhän tätä toivo ihan jokainen?

Joku täällä totesi, että NHL:ssä olisi tuosta saanut turpaan ja pelikiellon. :D Kyllä. Ja näin sen pitäisikin olla. En tiedä pelikiellosta, mutta turpaan olisi saanut varmasti.
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
En jotenkin yllättynyt, että kyseessä on jälleen kerran HIFK-pelaaja. Tekeekö se punanuttu jotain että päässä naksahtaa? Milloin pitää viskoa roskiksia, milloin harrastaa täydellistä rottailua.. Tämäkö on sitä brändin mukaista kovuutta? Jos on niin hieman huvittaa. Sitä en myöskään ymmärrä miksi HIFK:ssa nämä rottailut osuvat usein sellaisille pelaajille jotka osaavat pelata.

Olisikohan syy tähän, että joka ainut kerta kun HIFK:n pelaaja vaikka aivastaa kentällä asiat saavat aivan liian isot mittasuhteet... Pahan HIFK:n pelaaja sejase teki sitä ja sitä, nyt ainakin 100 ottelua pelikieltoa!!! Näin kun tapahtuu on puolisuomea huutamassa brändiä, idioottia, sikaa ja muuta paskaa.
HIFK kiinnostaa about 100 kertaa enemmän mediaa kun jotkut Jypi, Saipat ja Töpselit. Siinä on iso ero!

Ei tuo Pikun pimeneminen ollut nyt niin järisyttävä, että siitä pitää monta sivua täällä jatkoajassa reuhata. Tuppurainen ei käsittääkseni saanut tilanteesta edes mustelmaa, eikä varmasti menetä tapahtuneesta yöuniaan. Tälläkin viikolla muun muassa erään Jyväskyläläisen joukkueen pelaaja päätti yhden kuopiolaisen puolustajan kauden. Huudettiinko sen jälkeen sivukaupalla sikaa ja idioottia?

Järki käteen nyt, vittu tämä laji josta ainakin joskus olen pitänyt on menemässä aivan kaukalopalloksi. Ei tullaiset pienet hanskalla hieraisut ketään todellakaan satuta. Selkäänajot ja polvitaklaukset saattavat päättää koko uran. Pyritään kitkemään ne ensin pois ja sitten ruvetaan jeesustelemaan noista pienistä naamanhieromisista.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Pikkaraiselle tulee vähintään kolme ottelua pelikieltoa. Kaksi matsia tulee jo kymppitilin täyttymisestä toiseen kertaan tällä kaudella ja yksi tulee ottelurangaistuksesta. Enemmästä tekee päätöksen sitten Mr Muukkonen. Viisi peliä yhteensä voi olla aika lähellä totuutta.

Niin tosiaan en itse ottanut tätä huomioon, että sieltä tulee käytännössä jo vähintään tuo kolme. Veikkaan että Mr Muukkonen lieventää näistä tempuista tulevaa tuomioita, sillä perusteella että: "no kun Pikulle nyt tulee muutenkin jo automaattisesti toi kolme peliä." Tuohon nyt keihästämisestä se yksi päälle. Ja lyönnistä sitten kahdesta ylöspäin. Eli pelikiellon pituus pitäisi olla vähintään kuusi peliä tai Muukkonen saa kyllä haistattaa.... Eipä siinä jos liiga ottaa linjakseen, että tälläisistä cheap shoteista ok on se 0-2 pelin panna. Käy vain jollekkin ennemmin tai myöhemmin kylmät.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Minkä joukkueen pelaaja tässä sekoili? Mielestäni se ei ollut TPS:n tai Jokereiden pelaaja. Voit keskustella näistä muista tapauksista niille tarkoitetuissa ketjuissa. Ja en minä suutu, pyrin pitämään keskustelun vain olennaisessa eli HIFK-pelaajan raukkamaisessa cheap-shotissa.

Mutta samalla ilmoitit miten näitä muka sattuu niinkin usein IFK-pelaajille? Joten otin muutaman esimerkin joilla ilmoitin, että muualla sattuu senkin edestä.Ei ollut sen enempää kyse näistä pelaajista. Ja edelleen Pikkaraiselta tuomittava teko, ja olen useaan otteeseen mielipiteeni kertonut.

Pelkästään ilman lisäsanktioita tulee 3 ottelun huilit Sonkajärven sonnille.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Tosiaa ilman tuota Pikkaraisen tempausta HIFK olisi varmaanki tämän ottelun vienyt.
 

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Ei tuo Pikun pimenenminen ollut nyt niin järisyttävä, että siitä pitää monta sivua täällä jatkoajassa reuhata. Tuppurainen ei käsittääkseni saanut tilanteesta edes mustelmaa, eikä varmasti menetä tapahtuneesta yöuniaan. Tälläkin viikolla muunmuassa erään Jyväskyläläisen joukkueen pelaaja päätti yhden kuopiolaisen puolustajan kauden. Huudettiinko sen jälkeen sivukaupalla sikaa ja idioottia?

Eipä sattunut ei. Siinä on vaan sellainen ero että Hakkaraisen tapaus tuli ihan pelitilanteessa huonon onnen kera. Tällä tapauksella ei taas ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Tässä olikin idiootti asialla tarkoitusperäisesti.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Heh...kiva lukea kun kaikki maalaiset pikku-heijarilla huutelee täällä vaikka näissä joukkueissa harrastetaan erittäin kyseenalaisia polvitaklauksia mm.

Pikkaraiselta meni hermot. En tiedä miksi. Tuppurainen nyt ihan nimen perusteella on jo niin säälittävä, että enpä tiedä miksi viitsi edes vaivautua.

Noh, kait se Pikkaraisen maalaisuus sieltä paistaa läpi.

Lisää polvitaklauksia ja ristisiteitä skeidaksi sanon minä!
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaveri vetää eka hirveet "nyt sattui niin vitusti"-filmit tosta mailalla tökkäsemisestä ja sitten tulee vittuilemaan korvan juureen. - Ihan oikein että löi. Enpä usko, että Tappurainen soittaa poskeaan seuraavassa pelissä Pikulle.
Jotenkin kun tätäkin ketjua nyt lueskellut, niin pakko olla brändiveljen kanssa samaa mieltä. Ketään ei sattunut ja saatiinpahan taas vähän väriä kentälle. Bonuksena saa lukea, kuinka taas maalaiset ja muut onnettomat turakaiset purkaa pahaa oloaan Jatkoajassa. :D

Ei mulla muuta - jatkakaa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Olisikohan syy tähän, että joka ainut kerta kun HIFK:n pelaaja vaikka aivastaa kentällä asiat saavat aivan liian isot mittasuhteet...

Ei tuo Pikun pimeneminen ollut nyt niin järisyttävä, että siitä pitää monta sivua täällä jatkoajassa reuhata. Tuppurainen ei käsittääkseni saanut tilanteesta edes mustelmaa, eikä varmasti menetä tapahtuneesta yöuniaan. Tälläkin viikolla muun muassa erään Jyväskyläläisen joukkueen pelaaja päätti yhden kuopiolaisen puolustajan kauden. Huudettiinko sen jälkeen sivukaupalla sikaa ja idioottia?

Järki käteen nyt, vittu tämä laji josta ainakin joskus olen pitänyt on menemässä aivan kaukalopalloksi. Ei tullaiset pienet hanskalla hieraisut ketään todellakaan satuta. Selkäänajot ja polvitaklaukset saattavat päättää koko uran. Pyritään kitkemään ne ensin pois ja sitten ruvetaan jeesustelemaan noista pienistä naamanhieromisista.
Jaa minä en ainakaan tullut reisille vaikka kyseessä HIFK:n pelaaja olikin. Ei muuten huudeltu tuosta puolustajan kauden päättämisestä onneksi tuon enempää, koska kyseessä oli pelitilanne ja puhdas vahinko. Pikkaraisen tempaus ei sen sijaan ole vahinkoa nähnytkään. Ja nimenomaan järki käteen, ei tuollaisia täysin peliin kuulumattomia v*tun pelleilyjä tunti vihellyksen jälkeen. Selkääntaklauksia ja polvitaklauksia nyt vain on ja tulee aina olemaan pelissä nimeltä jääkiekko, niin kauan kuin äijillä ovat hokkarit jalassa ja niillä luistellaan (joo en tarkoita, etteikö koskaan nämä edeltämainitut olisi tahallisia). Tapaus Pikkaraisia taas löytyy tuolta kaupungilta esim. grillijonoista, mutta niitä ei välttämättä jäälle tarvittaisi. Miekkailukilpailut ovat myös erikseen, mutta uskoisin että Stadista Pikulle joku miekkailuklubi löytyy.

Jotenkin kun tätäkin ketjua nyt lueskellut, niin pakko olla brändiveljen kanssa samaa mieltä. Ketään ei sattunut ja saatiinpahan taas vähän väriä kentälle. Bonuksena saa lukea, kuinka taas maalaiset ja muut onnettomat turakaiset purkaa pahaa oloaan Jatkoajassa. :D

Ei mulla muuta - jatkakaa.
Niin no en tiedä miksi sitten itse vaivaudut tänne edes ylipäänsä kirjoittamaan. Mutta tälläisissa tapauksissa on aina hyvä heittää tuo kortti esiin ja vähätellä tapahtumia (pienen?) egonsa kera.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Tälläkin viikolla muun muassa erään Jyväskyläläisen joukkueen pelaaja päätti yhden kuopiolaisen puolustajan kauden. Huudettiinko sen jälkeen sivukaupalla sikaa ja idioottia?

Ottamatta sen kummemmin kantaa muuten varsin huvittavaan tekstiisi, niin tähän lainaamaani sen verran, että tässä oli kuitenkin vähän erilainen tilanne. Hakkarainen-Jalasvaara-tapaus tapahtui pelin ollessa käynnissä kiekontavoittelutilanteessa. Tuppurainen-Pikkarainen puolestaan pelin ollessa poikki, eikä se liittynyt enää pelitilanteeseen mitenkään. Ei kai tässä mitään erikoista olisikaan, jos Pikkarainen olisi pyyhkäissyt hieman nenää vaikka jossain maalinedushässäkässä. Ne ovat pelin luonteeseen kuuluvia. Pikkaraisen tämän päivän teko meni jo hieman etiketin ulkopuolelle.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jotenkin kun tätäkin ketjua nyt lueskellut, niin pakko olla brändiveljen kanssa samaa mieltä. Ketään ei sattunut ja saatiinpahan taas vähän väriä kentälle. Bonuksena saa lukea, kuinka taas maalaiset ja muut onnettomat turakaiset purkaa pahaa oloaan Jatkoajassa. :D

Ei mulla muuta - jatkakaa.

Tämähän on vasta ensimmäinen kerta kun täällä saadaan oikein kunnolla puheenaihetta HIFKin tekemisistä kentällä. Sen puolesta on ollut aika tylsä kausi meidän osalta.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Heh...kiva lukea kun kaikki maalaiset pikku-heijarilla huutelee täällä vaikka näissä joukkueissa harrastetaan erittäin kyseenalaisia polvitaklauksia mm.

Lisää polvitaklauksia ja ristisiteitä skeidaksi sanon minä!

Ai, vähän kuten Ilari Melart viime marraskuussa (?) pisti Kaijomaan jalan paskaksi polvitaklauksella?
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Olisikohan syy tähän, että joka ainut kerta kun HIFK:n pelaaja vaikka aivastaa kentällä asiat saavat aivan liian isot mittasuhteet... Pahan HIFK:n pelaaja sejase teki sitä ja sitä, nyt ainakin 100 ottelua pelikieltoa!!! Näin kun tapahtuu on puolisuomea huutamassa brändiä, idioottia, sikaa ja muuta paskaa.
HIFK kiinnostaa about 100 kertaa enemmän mediaa kun jotkut Jypi, Saipat ja Töpselit. Siinä on iso ero!

Ei tässä joukkue varmaan sitä pääosaa varasta vaan pelaaja joka tekee sikaimaisen tempun vastustajalle kun täysin yllättäen täräyttää nakki kioski tyylillä turpiin vastustajaa. Eihän se nyt välttämättä satu tai aiheuta loukkaantumista mutta halpa temppu on kyseessä ja tosi törkeää olla huomiomatta toista pelaajaa! Eihän nyt tietysti voi kukaan koskemattomuutta vaatia mutta reilua peliä molemmin puolin ja sitähän tässä ei ollut vaan Pikkarainen tarkoituksen mukaan yritti satuttaa Tuppuraista.. Sitä paitsi Hifk ei ole tällä kaudella juurikaan kiinnostanut mediaa muuta kuin päävalmentaja Kari Jalosen kautta, ja isommat jutut on kirjotettu ihan muista jengeistä kuten Jyppi, Kalpa ja Jokerit esimerkiksi. Ja Ässät tietysti Alpon kautta mutta kyllähän Hifkn media näkyvyys on varmaan vähentynyt ainakin 50% viime kauteen ja sitä edellisiin verrattuna.

Tälläkin viikolla muun muassa erään Jyväskyläläisen joukkueen pelaaja päätti yhden kuopiolaisen puolustajan kauden. Huudettiinko sen jälkeen sivukaupalla sikaa ja idioottia?

Huudettiin kun onhan siitä kymmenisen sivua keskustelua täälläkin :)
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Jo pelkän otsikon nähtyäni arvasin, että täällä on heti kaikki Spedet ja Uunot huutelemassa kuinka sika ja rotta ja inhottava ihminen I.Pikkarainen on. Ilmestyskirjan peto! Itse asiassa aluksi, näkemättä itse tilannetta ja tätä ketjua selailtuani, oletin, että kyseessä on suoranainen teloitus Pikkaraisen toimesta tyyliin Bertuzzi / Domi / McSorley jne...

...kunnes katsoin videon. Siis mitä ihmettä? Täällä huudellaan 10 ottelun pelikieltoa varmaan sen takia, koska Ilkan naama ei satu miellyttämään kaikkia ja legendaarinen kirjainyhdistelmä HIFK herättää niin vahvoja tunteita. Huitominen oli mitä oli ja varmaan tuosta nyt ottelurangaistuksen (yksi peli huilia) uskaltaa antaakin, menkööt sitten keihästämisenä tai huitomisena. Sitten tämä naamanhierominenhan nyt on sellaista, jota joskus jääkiekossa tapahtuu kun tunteet kuumenevat. Ilman Tuppuraisen ilmiselvää kuolemaa muistuttavaa kaatumista tuo olisi näyttänyt ihan normaalilta jälkipeliltä, josta olisi saattanut pajahtaa 2min väkivaltaisuudesta.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Hehe. Tää on taas niin hauskaa. HIFK-fanit myöntävät varmasti joka ikinen, että Pikkaraisen temppu oli idioottimainen ja ei tempulle sympatiaa paljoa anneta. Sika, Sika, Sika. Ei Tuppurainenkaan mikään pyhimys ole, muistan useita "pikkaraismaisia" suorituksia Suomi-sarjasta ja Mestiksestä. Tuppurainen tietää koodiston, onhan hän itsekkin joskus puolivillaista harrastanut. Rapatessa roiskuu.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin kun tätäkin ketjua nyt lueskellut, niin pakko olla brändiveljen kanssa samaa mieltä. Ketään ei sattunut ja saatiinpahan taas vähän väriä kentälle. Bonuksena saa lukea, kuinka taas maalaiset ja muut onnettomat turakaiset purkaa pahaa oloaan Jatkoajassa. :D

Ei mulla muuta - jatkakaa.

Se on ihan sama mitä te "brändiveljet" ajattelette, mutta tuo on mielestäni niin raukka teko tuo lyönti, keihästys menee vielä jotenkin läpi kun se tulee pelitilanteessa spontaanisti. Lyönti on täysin harkittu teko ja kun muistaa Muukkosen perustelut noista edellisten kierrosten tapahtumista tulee aina esiin "ei tahallaan yrittänyt vahingoittaa vastustajaa". Tässä on todellakin kyse vastustajan tahallisesta vahingoittamis yrityksestä ja siitä pitäisi tulla vähintään viisi peliä kymppitilin täyttymisen ja OR lisäksi.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Täällä huudellaan 10 ottelun pelikieltoa varmaan sen takia, koska Ilkan naama ei satu miellyttämään kaikkia ja legendaarinen kirjainyhdistelmä HIFK herättää niin vahvoja tunteita. Huitominen oli mitä oli ja varmaan tuosta nyt ottelurangaistuksen (yksi peli huilia) uskaltaa antaakin, menkööt sitten keihästämisenä tai huitomisena. Sitten tämä naamanhierominenhan nyt on sellaista, jota joskus jääkiekossa tapahtuu kun tunteet kuumenevat. Ilman Tuppuraisen ilmiselvää kuolemaa muistuttavaa kaatumista tuo olisi näyttänyt ihan normaalilta jälkipeliltä, josta olisi saattanut pajahtaa 2min väkivaltaisuudesta.
Ilkan naamaan en ole pahemmin perehtynyt ja HIFK-kirjainyhdistelmä ei minun munaani hetkauta sen enempää kuin oikeastaan mikään muukaan yhdistelmä liigan puolella, mutta ihan hyvä yritys ja yleistys sinänsä.

Niin kuin joku muu HIFK-kannattaja tuossa jo mainitsikin, niin sieltä on ilmeisesti automaattisesti tulossa jo vähintään kolme. Niin noita grilliheilareita puuntakaa kun peli on vihelletty aikaa sitten poikki ja kaveri komennettu suihkuun tapahtuu "aina" jääkiekossa, ei kai tähän voi sanoa muuta kuin OK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös