1963 kirjoitti:Heikkinen on ollut erittäin lahjakas puolustaja junnuvuosista lähtien. Menee samaan joukkoon herrojen Hämäläinen, Grönvall, Grönman ja Niskala kanssa. Tulee tekemään hienon uran, jos pää vain kestää. Potentiaali on aivan eri luokkaa kuin esim. Honkaheimolla tai Nordlundilla.
Mies on ollut selkeästi Lukon paras pakki tällä kaudella, mutta tänään oli kyllä täysin pihalla. Uskomaton määrä harhasyöttöjä
Tuon syötön voi kyllä huoletta laskea koko liigan tämän kauden komeimpiin. Yksilösuorituksena hienompi kuin sitä seurannut maali.mig24 kirjoitti:Heikkinen heitti ässiä vastaan ehkä kauden komeimman (mielipideasia) syötön, mitä olen lukolta tällä kaudella nähnyt.
Joo, ei noita ihan joka päivä näe. Loistava syöttö, joka harvoin onnistuu tuolla tavalla. Kauden yksi komeimmista tosiaan.mig24 kirjoitti:Heikkinen heitti ässiä vastaan ehkä kauden komeimman (mielipideasia) syötön, mitä olen lukolta tällä kaudella nähnyt. Roikkulätty omalta b-pisteeltä hyökkäyspään siniselle suoraan saarenheimon lapaan. Se ohitti pari ässäpakkia ilmassa ja laskeutui juuri oikeaan aikaan. Itse ainakin arvostan tällaisia syöttöjä korkealle.
mig24 kirjoitti:Heikkinen heitti ässiä vastaan ehkä kauden komeimman (mielipideasia) syötön, mitä olen lukolta tällä kaudella nähnyt. Roikkulätty omalta b-pisteeltä hyökkäyspään siniselle suoraan saarenheimon lapaan. Se ohitti pari ässäpakkia ilmassa ja laskeutui juuri oikeaan aikaan. Itse ainakin arvostan tällaisia syöttöjä korkealle.
mig24 kirjoitti:Heikkinen heitti ässiä vastaan ehkä kauden komeimman (mielipideasia) syötön, mitä olen lukolta tällä kaudella nähnyt. Roikkulätty omalta b-pisteeltä hyökkäyspään siniselle suoraan saarenheimon lapaan.
L4E kirjoitti:Tuon jäätävän syötön lisäksi Heikkinen antoi komian perstaklauksen mavelle. Noin komioita ei sitten maukan jälkeen ole pahemmin näkynytkään. Muutenkin Ilkka oli varsinkin 1-1 tilanteissa erittäin hyvä.
Wrister kirjoitti:Maveen kohdistuneen perstaklauksen suoritti Martikainen.
Ja tänään heti perään toinen, sikälimikäli paikalla olleita on uskominen ja miksipä ei olisi. Melkein omalta maaliviivalta syöttö ja Topo läpiajoon. Porissa Heimomies käytti hyväkseen, nyt ei sitten palkittu syöttöpisteellä, kun Topo ei pikkumustaa saanut reppuun veivattua.Nick kirjoitti:Täytyy myöntää, että oli upea syöttö.
Niin, väkisin kyllä tulee mieleen se ajatus, että jokin seuranvaihto syy jutulla saattaisi olla. Toivottavasti pelko ei osoittaudu todeksi ja Heikkinen jatkaa Lukossa.Roku kirjoitti:Minua nyt häiritsee se ettei Heikkisellä ole sopimusta jatkosta. Mistä mahtaa kiikastaa?
Number 87 kirjoitti:Lukko raahaa Euroopasta, Amerikasta ja pitkin Suomea isolla rahalla pelaajia puolustajia, joilta kokemusta löytyy kaikennäköisistä sarjoista mutta puolustuksen ehdoton liideri on vähän reilu parikymppinen oma poika.
Pientä kotiinpäin vetoa ehkä havaittavissa, mutta erittäin pientä.
1963 kirjoitti:
Heikkinen on tällä hetkellä joukkueen ehdotonta eliittiä. Ainoastaan Eepi pystyy haastaamaan miehen puolustuspäässä. Ikävä kyllä kumpikin taitaa olla ilman jatkosopimusta?
Number 87 kirjoitti:Tuossa jutussa mainitaan että LS:n saamien tietojen mukaan Heikkinen pyytää ensikaudesta 150 000 euro, ja Laihon mukaan Lukon tarjous on todella kaukana tästä.
Korinekki kirjoitti:Ilkka Heikkinen ei mielestäni ole (vielä) tuon rahan arvoinen. Onko mies menestystä hakevan joukkueen ykköspakki? Takana on yksi, ei loistava, liigakausi.
Tosin. Jos Martikaisen summia katsoo, pitäisi Heikkiselle tuo summa maksaa.
Korinekki kirjoitti:
Onko mies menestystä hakevan joukkueen ykköspakki?
Number 87 kirjoitti:Joku liiga joukkue ainakin tuntuu olevan tätä mieltä, enkä usko että kyseessä on mikään kovin heikko joukkue. Oma veikkaus on että Heikkiselle on tarjottu muualta n.100k ja lopullinen hinta on jossain 120k-130k nurkilla, koska totta kai pelaaja ilmoittaa tälläisessä tilanteessa yläkanttiin.