Ilari Melart – kultainen noutaja

• 449 765
  • 1 392

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vakuuta kipparinkaan otteet. Onnettomia kiekollisia ratkaisuja ja ei tarjoa fyysisyyttäkään, vaikka työkalut olisivat olemassa ja liikekään ei riitä kunnolla tähän sarjaan. Joukkue on ihan kapteeninsa näköinen. Toivottavasti jatkoja ei tarjota.

En nähnyt tämän illan peliä paljoakaan, mutta jos Melart on pelannut liian "löysästi", niin ehkä siihen on hyvinkin voinut vaikuttaa tietynlainen varovaisuus, kun vastahan hän oli äskettäin pelikiellossa. Mutta kyllä mä itse Melartin meillä ensi kaudella vielä pitäisin, sillä hän on kuitenkin edelleenkin hyvä pakki, joka osaa taklata ja pelata kovaa kun sitä tarvitaan ja osaa myös puolustajaksi tehdä tarvittaessa niitä maaleja ja pisteitä, niin ilman muuta antaisin Melartille vielä jatkoa.

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilari Melart, kunnon puudeli. Joskus on ollut kova luu, mutta nykyään iän myötä pehmentynyt, hidastunut ja huonontunut.

Ei jatkoon enää kiitos jos vain jostain löytyy korvaaja.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nähnyt tämän illan peliä paljoakaan, mutta jos Melart on pelannut liian "löysästi", niin ehkä siihen on hyvinkin voinut vaikuttaa tietynlainen varovaisuus, kun vastahan hän oli äskettäin pelikiellossa. Mutta kyllä mä itse Melartin meillä ensi kaudella vielä pitäisin, sillä hän on kuitenkin edelleenkin hyvä pakki, joka osaa taklata ja pelata kovaa kun sitä tarvitaan ja osaa myös puolustajaksi tehdä tarvittaessa niitä maaleja ja pisteitä, niin ilman muuta antaisin Melartille vielä jatkoa.

Melartilla on ollut noita lainatun kirjoittajan mainitsemia ongelmia jo parin vuoden ajan aina sen ensimmäisen paluukauden tykkisyksyn jälkeen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilari Melart, kunnon puudeli. Joskus on ollut kova luu, mutta nykyään iän myötä pehmentynyt, hidastunut ja huonontunut.

Ei jatkoon enää kiitos jos vain jostain löytyy korvaaja.

No ei kyllä ole ainakaan pehmennyt tai huonontunut, sillä vastahan Melart oli pelikiellossakin. Kyllä mä itse ainakin ensi kaudella mieluummin katselen joukkueessa Melartia, kun jotain Mestis-pakkia tai nuorta junioria, jonka kyvyt ja taidot eivät vielä SM-liigaan riitä.

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelikielto on siis merkki kovuudesta? Ok.

Mä sain viime kaudella harrastekiekossa pelikieltoa, olen siis hemmetin kova.

Ensi kaudella Melart on taas vuoden vanhempi, entistä hitaampi ja entistä huonompi. Ei jatkoon.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Onhan se niin, että jos Melart ei pysty enää tuomaan riittävästi peliä edistäviä asioita pöytään, niin ainakin hänen tulisi tuoda kovuutta, ettei kaiken maailman Tyrväiset hypi silmille. Mutta kun ei. Toki valmennuksellakin voi olla tässä osansa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelikielto on siis merkki kovuudesta? Ok.

Mä sain viime kaudella harrastekiekossa pelikieltoa, olen siis hemmetin kova.

Ensi kaudella Melart on taas vuoden vanhempi, entistä hitaampi ja entistä huonompi. Ei jatkoon.

No onhan se nyt vähän merkki siitä, ettei Melart ole ainakaan mikään fyysisiä kontakteja kaihtava lapanen, joka ei edes yrittäisi pelata kovaa. Kun eipä noita pelikieltoja pahemmin mistään löysäilystä heru.

En vaan usko, että siihen Melartin paikalle löydettäisiin ketään parempaa vaihtoehtoa. Vai keitä itse ajattelit Melartin paikalle laittaa?

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
En vaan usko, että siihen Melartin paikalle löydettäisiin ketään parempaa vaihtoehtoa. Vai keitä itse ajattelit Melartin paikalle laittaa?
Anteeksi väliin kommentointi, mutta vaihtaisin Melartin Pelicansin Jordaniin, Tapparan Tuulolaan, Ilveksen Frimaniin tai Lukon Gelinasiin välittömästi

E. Myös tämä junnukisoissa Kiviharjun parina luutiva kundi kelpaisi (itseasiassa vieläpä ehkä eniten näistä)

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Melartin kohdalla pitää myös huomioida, että kiekollinen pelaaminen on heikkoa jolloin roolin olisi hyvä olla kolmosparissa isolla alivoimavastuulla. Mutta siihen rooliin on jo sidottu Lindbohm ensi kauden osalta isolla rahalla. Takaa tulee vielä liuta nuoria pakkeja joille pitäisi saada peliaikaa ja Luhanka. Siis jos ja kun puolustuksesta olisi nyt viimeistään aika alkaa tehdä nykylätkän vaatimusten mukaista eli huomattavasti kiekollisempaa. Tähän yhtälöön kun huomioidaan Melartin iso palkka niin pitäisi olla aika helppo päätös päättää yhteistyö. Vanhaa Lädää on ikävä, mutta tämä nykyinen nallekarhu on aika väsynyt ilmestys.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eikun Ilari on juuri otsikon mukainen. Kultainen noutaja on kiltti kaikille kiva koira.
Joo, häntä vaan heiluu, vaikka minkälainen rosvo murtautuisi sisään. "Olisikohan sillä jotain syömistä?"

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Nolo vässykkä. C pois ja nopeasti. Vanhaa Lädää on ikävä, tää nykyinen on surullinen vitsi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy