Ikäkysely...

• 22 496
  • 316

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nyt mennään perusasioihin: Kertokaapa minkä ikäisiä te palstalaiset olette? Ja tähän saa vastata AINOASTAAN VALEHTELEMATTA, jos joku epärehellinen santeri valehtelee ikänsä, niin pitäköön mielessä että syksy tulee ja illat pimenee... saatan tulla ovelle penäämään sitä OIKEATA IKÄÄ JA TV-LUPAA!

Itse olen varmasti palstan vanhimmasta päästä. Kesäkuussa tuli 45 vuotta täyteen, olen siis jo varttia vaille käpy... hyvä kun vielä tiedän miten päin näppäimistön pitää naaman edessä olla... tai että mikäs se näppäimistö nyt sitten olikaan...

Ja se joka tähän uteluun ei vastaa (tai valehtelee), niin se on VILLAHOUSU, tai suorastaan RIKKINÄINEN KUMIRÄPYLÄ...;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
21 tuli tammikuussa täyteen.:cool:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Seittemäntoista

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ikäkysely

Tuota eikös tämä olisi helpompi toteuttaa äänestyksenä, tällöin saisi samantien ikäjakaumankin selville kun vaihtoehdot olivat vaikka 5 vuoden välein: alle 20, 20-25,... jne.
Tuskinpa olisi liian vaativa homma tehdä, ei tulisi sellaista jumalatonta viestiketjua josta ei oikeastaan ole hyötyä kellekään.
Ja se oma ikä sitten on 19.

Edit: Nyt ei mee hyvin, henkinen ikäni on 30 v , pitänee aloittaa hoitotoimenpiteet.

Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
kuten futisthreadista käy ilmi, elokuussa tulee täyteen 21 ikävuotta. Jenkeissä saisin sitten jo laillisesti ostaa pullon pilsneriä...
Saapi onnitella! :D

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No syntymäaikansahan saa laitettua profiiliinsa... Mutta miksi juuri kukaan ei ole tehnyt niin? Pelkäättekö jotain "väärinkäytöksiä"? :)

Niin, minä olen 18.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokereiden Demonille...

Senpä takia juuri piruuttani pistin tämän viestiketjun! Ei kai ikä ainakaan miehelle voi olla mikään salaisuus. En sentään kysynyt kotiosoitetta tai työpaikan esimiehen puhelinnumeroa...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
25. Tavallaan pelottavaa, että on jo lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä. Ihan kuin se kahdeksantoistakin olisi tullut täyteen vasta eilen. Armeijan jälkeen elämä rupesi juoksemaan käsistä...

Laitoin piruuttani syntymäpäivän sinne profiiliin. Ilmoittelen sitten lähempänä, mille tilille lahjoitukset voi tallettaa...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moto, tervetuloa klubiin...

.. ja klubin nimihän on :

VANHENEVAT HERRASMIEHET, JOUKKUEESTA RIIPPUMATTOMAT HOPEISET SALAMAT.... olkoon logomme SUOMEN LEIJONA, JONKA UPEA UROKSEN HARJAS ON AIKA KULLANNUT HOPEISIN SÄVYIN.. mutta silti jellona suuntaa koko ajan uusia haasteita kohti....:D

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
33 vee. Kroppa on jo vanhan miehen, mutta mieleltäni olen vielä nuori...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Moto, tervetuloa klubiin...

Viestin lähetti Predator
.. ja klubin nimihän on :

VANHENEVAT HERRASMIEHET, JOUKKUEESTA RIIPPUMATTOMAT HOPEISET SALAMAT.... olkoon logomme SUOMEN LEIJONA, JONKA UPEA UROKSEN HARJAS ON AIKA KULLANNUT HOPEISIN SÄVYIN.. mutta silti jellona suuntaa koko ajan uusia haasteita kohti....:D

No, ehkä ei ihan vielä...

Nyt pitää hankkia moottoripyörä, nahkatakki, trendikkäät aurinkolasit ja 17-vuotias tyttöystävä sekä ruveta kampaamaan tukka taaksepäin. Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä voi liittyä tuohon kerhoon ja kasvattaa mahan ja pudottaa tukan :D

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Moto, Predator & klubi: :-)

Ikä on - yllätys, yllätys - 30.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
No pistetään kans...

Jaa et ikää? No löytyy 23 ikävuotta, muttei niin kauheesti ikärenkaita vyötäröllä. Odotellaan noin kymmenen vuotta niin niitäkin varmaan alkaa löytymään...

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
täältä kans..

Eli nuorempaan kaartiin kuulutaan kans.. 18 olis mittarissa...
:D

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
38 vuotta on lasissa ( siltä myös tuntuu...) ja syntymävuosi on siis sama kuin HIFK-tsemppari Simo Saarisella.

Iskelmät ja humpat eivät onneksi vieläkään ole syrjäyttäneet Culttia, Queensrycheä ja Rushia...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy