Samaan syssyyn Roni Back.Natalia Salmela.
Hauskoista kotivideoistakin katosi hauskuus sillä sekunnilla kun Roni korvasi SamponSamaan syssyyn Roni Back.
Aina, kun avaan YouTuben, niin Back tekee sitä tätä tota, ostaa kaupan kaikki nämä nuo ne ja menee sinne tänne tonne.
Youtubessa on sellainen kätevä valinta kuin, Älä suosittele tätä kanavaa"Samaan syssyyn Roni Back.
Aina, kun avaan YouTuben, niin Back tekee sitä tätä tota, ostaa kaupan kaikki nämä nuo ne ja menee sinne tänne tonne.
Suurmestarissakin hauskuus kaukana tuosta miehestä.Hauskoista kotivideoistakin katosi hauskuus sillä sekunnilla kun Roni korvasi Sampon
Oletko jo tarkistanut, ettei yhdennäköisyys liittynyt Pasi Viherahoon, Pasi Jaakkolaan tai niilo22:een?Pahinta on, että minua taidettiin kerran luulla Roniksi. Joku perheenisä tuli Subwayn jonossa kysymään, että olenko minä se tubettaja. Ei sanonut tubettajan nimeä, mutta päättelin, että kyseessä oli Roni. Isä olisi halunnut ottaa kuvaa jälkikasvulleen, joka oli kuulema kova fani. Piti kertoa, että en ole ja pentu pettyy, jos näkee minut kuvassa. Eli ärsyttää, että muistutan Ronia. Ei voi peiliinkään enää katsoa perhana.
Ehkä se oli vain tekosyy ja hän halusi sinusta kuvan.Roni on kyllä harvinaisen hajuton ja mauton tyyppi, mikä itsessään on ärsyttävää. Ei siinä tyypissä vaan ole mitään kiinnostavaa. Hyvin paljon duuniahan se on tehnyt noustakseen Suomen Youtubeskenen huipulle julkaisemalla samalla tahdillla videoita kuin Pewdiepie. Menty määrä eikä laatu edellä, niinkin voi nousta. Aina tietää, että on paskaa luvassa, kun on semmoiset thumbnailit videoissa. Tiedättekö semmoinen muokattu kuva, jossa tubettajalla on mahdollisimman tyhmä ilme ja sitten on vähän nuolia osoittamassa eri asioita ja/tai clickbait -teksti. Sitten videon otsikko on CAPSLOCKILLA " SYÖDÄÄN KAKKAA KAVERIN KANSSA!!". Vältän semmoisten videoiden katselua.
Pahinta on, että minua taidettiin kerran luulla Roniksi. Joku perheenisä tuli Subwayn jonossa kysymään, että olenko minä se tubettaja. Ei sanonut tubettajan nimeä, mutta päättelin, että kyseessä oli Roni. Isä olisi halunnut ottaa kuvaa jälkikasvulleen, joka oli kuulema kova fani. Piti kertoa, että en ole ja pentu pettyy, jos näkee minut kuvassa. Eli ärsyttää, että muistutan Ronia. Ei voi peiliinkään enää katsoa perhana.
Oletko jo tarkistanut, ettei yhdennäköisyys liittynyt Pasi Viherahoon, Pasi Jaakkolaan tai niilo22:een?
Ehkä se oli vain tekosyy ja hän halusi sinusta kuvan.
En tiedä onko minua ikinä loukattu tällä tavalla :D.
Tässä on hyvä muistaa, että Jere on vakavasti sairas. En pysty hyväksymään toimintaansa, mutta välillä vaan sairaus on liian suuri.On jo täällä mainittu, mutta Jere Karalahti kaikki hommat on sössinyt ja edelleen esittää kovaa äijää melkein viisikymppinen ukko. Ei aikuistu ja järkiinny ikinä.
Erika Vikman voisi puolestani kadota lööpeistä. Laulut noudattavat Arttu Wiskarin viitoittamaa tietä (mukahauskaa tuhmuutta) ja samaan aikaan, kun laulujen ja biisien laatu heikkenee, vähenevät Vikmanin vaatteet. Ehkä tuo konsepti toimii hänen innokkaimpiin faneihinsa, mutta ei minuun.
Onneksi sentään Artun kohdalla ei ole johtanut muuta kuin biisien laadun vähenemiseen...Erika Vikman voisi puolestani kadota lööpeistä. Laulut noudattavat Arttu Wiskarin viitoittamaa tietä (mukahauskaa tuhmuutta) ja samaan aikaan, kun laulujen ja biisien laatu heikkenee, vähenevät Vikmanin vaatteet.
Erika Vikman voisi puolestani kadota lööpeistä. Laulut noudattavat Arttu Wiskarin viitoittamaa tietä (mukahauskaa tuhmuutta) ja samaan aikaan, kun laulujen ja biisien laatu heikkenee, vähenevät Vikmanin vaatteet. Ehkä tuo konsepti toimii hänen innokkaimpiin faneihinsa, mutta ei minuun.
Mun olis varmaan vaan pitänyt olla hiljaa...Onneksi sentään Artun kohdalla ei ole johtanut muuta kuin biisien laadun vähenemiseen...
Tsiisus...Juhani, ei tiettävästi Turun kuuluisin Juhani, mutta painu vittuun.
Ylinopeutta ajanut Juhani pettyi presidentti Stubbin vastaukseen – ”Tuntuu kohtuuttomalta”
Juhani kertoo olevansa tasavallan presidentin päätökseen syvästi pettynyt.www.is.fi
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin, kun luin tämän uutisen. Ensiksikin siksi, ettei Stubb armahtanut miestä ja toiseksi siksi, että tuo vaihtoehto jäi minulta kokonaan kokeilematta, kun sain tuomion. Tosin nyt kun olen tottunut tähän arkeen, niin en kyllä yhtään kaipaa aikaan entiseen.Juhani, ei tiettävästi Turun kuuluisin Juhani, mutta painu vittuun.
Ylinopeutta ajanut Juhani pettyi presidentti Stubbin vastaukseen – ”Tuntuu kohtuuttomalta”
Juhani kertoo olevansa tasavallan presidentin päätökseen syvästi pettynyt.www.is.fi
Oiva valinta tähän ketjuun. Ehdottomasti samaa mieltä. Samaan syssyyn myös Kanye voisi vihdoin kadota julkisuudesta, koska hänen junansa meni jo.Jostain syystä joku Kanye Westin puoliso Bianca Censori tms. on aina tissit paljaana jossain. Uutiskynnys ylitetty, koska tissit?