Ihmisiä, jotka voisivat kadota julkisuudesta

  • 79 024
  • 461
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Samaan syssyyn Roni Back.

Aina, kun avaan YouTuben, niin Back tekee sitä tätä tota, ostaa kaupan kaikki nämä nuo ne ja menee sinne tänne tonne.
Hauskoista kotivideoistakin katosi hauskuus sillä sekunnilla kun Roni korvasi Sampon
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Roni on kyllä harvinaisen hajuton ja mauton tyyppi, mikä itsessään on ärsyttävää. Ei siinä tyypissä vaan ole mitään kiinnostavaa. Hyvin paljon duuniahan se on tehnyt noustakseen Suomen Youtubeskenen huipulle julkaisemalla samalla tahdillla videoita kuin Pewdiepie. Menty määrä eikä laatu edellä, niinkin voi nousta. Aina tietää, että on paskaa luvassa, kun on semmoiset thumbnailit videoissa. Tiedättekö semmoinen muokattu kuva, jossa tubettajalla on mahdollisimman tyhmä ilme ja sitten on vähän nuolia osoittamassa eri asioita ja/tai clickbait -teksti. Sitten videon otsikko on CAPSLOCKILLA " SYÖDÄÄN KAKKAA KAVERIN KANSSA!!". Vältän semmoisten videoiden katselua.

Pahinta on, että minua taidettiin kerran luulla Roniksi. Joku perheenisä tuli Subwayn jonossa kysymään, että olenko minä se tubettaja. Ei sanonut tubettajan nimeä, mutta päättelin, että kyseessä oli Roni. Isä olisi halunnut ottaa kuvaa jälkikasvulleen, joka oli kuulema kova fani. Piti kertoa, että en ole ja pentu pettyy, jos näkee minut kuvassa. Eli ärsyttää, että muistutan Ronia. Ei voi peiliinkään enää katsoa perhana.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Pahinta on, että minua taidettiin kerran luulla Roniksi. Joku perheenisä tuli Subwayn jonossa kysymään, että olenko minä se tubettaja. Ei sanonut tubettajan nimeä, mutta päättelin, että kyseessä oli Roni. Isä olisi halunnut ottaa kuvaa jälkikasvulleen, joka oli kuulema kova fani. Piti kertoa, että en ole ja pentu pettyy, jos näkee minut kuvassa. Eli ärsyttää, että muistutan Ronia. Ei voi peiliinkään enää katsoa perhana.
Oletko jo tarkistanut, ettei yhdennäköisyys liittynyt Pasi Viherahoon, Pasi Jaakkolaan tai niilo22:een?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Roni on kyllä harvinaisen hajuton ja mauton tyyppi, mikä itsessään on ärsyttävää. Ei siinä tyypissä vaan ole mitään kiinnostavaa. Hyvin paljon duuniahan se on tehnyt noustakseen Suomen Youtubeskenen huipulle julkaisemalla samalla tahdillla videoita kuin Pewdiepie. Menty määrä eikä laatu edellä, niinkin voi nousta. Aina tietää, että on paskaa luvassa, kun on semmoiset thumbnailit videoissa. Tiedättekö semmoinen muokattu kuva, jossa tubettajalla on mahdollisimman tyhmä ilme ja sitten on vähän nuolia osoittamassa eri asioita ja/tai clickbait -teksti. Sitten videon otsikko on CAPSLOCKILLA " SYÖDÄÄN KAKKAA KAVERIN KANSSA!!". Vältän semmoisten videoiden katselua.

Pahinta on, että minua taidettiin kerran luulla Roniksi. Joku perheenisä tuli Subwayn jonossa kysymään, että olenko minä se tubettaja. Ei sanonut tubettajan nimeä, mutta päättelin, että kyseessä oli Roni. Isä olisi halunnut ottaa kuvaa jälkikasvulleen, joka oli kuulema kova fani. Piti kertoa, että en ole ja pentu pettyy, jos näkee minut kuvassa. Eli ärsyttää, että muistutan Ronia. Ei voi peiliinkään enää katsoa perhana.
Ehkä se oli vain tekosyy ja hän halusi sinusta kuvan.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Oletko jo tarkistanut, ettei yhdennäköisyys liittynyt Pasi Viherahoon, Pasi Jaakkolaan tai niilo22:een?

En tiedä onko minua ikinä loukattu tällä tavalla :D. No, sanotaan että minulla on ainakin eriväriset hiukset kuin tuolla kolmikolla. Jotain voisi kanssa kommentoida kehon muodoista, mutta jätän sanomatta. Voi olla, että hän sekoitti minut Herbalistiin tai muuhun saman ikäluokan tubettajaan eikä juuri Roniin. Minua on vain verrattu Roniin toisessa yhteydessä, niin se tuli nytkin mieleeni.

Ehkä se oli vain tekosyy ja hän halusi sinusta kuvan.

Se olisi ollut samaan aikaan ahdistavaa ja imartelevaa.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On jo täällä mainittu, mutta Jere Karalahti kaikki hommat on sössinyt ja edelleen esittää kovaa äijää melkein viisikymppinen ukko. Ei aikuistu ja järkiinny ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös