Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Nythän Iida suunnittelee muuttoa ulkomaille, tai noh Tallinnaan, koska julkisuus on osoittanut raadollisuutensa. ja saa siellä kävellä kadulla rauhassa kuin kuka tahansa kansalainen. Sitä en ihmettele yhtään, että on koko ajan jonkun hampaissa, joskin hän itse toimittaa jatkuvasti lättyä maalille ja polttoainetta somessa viihtyvälle "roskasakille" (Keskisarja). Ehkä nyt olisi paras kuitenkin ottaa aikalisä juorulehtien palstoilla paistattelusta ja somepersoonan ylläpitämisestä. Miettiä vaikka mitä tahtoo elämältä ja kouluttautua sitä varten. Jos verotuloihin on uskominen, niin ei some ainakaan ole elantoa tuonut, että siinäkään mielessä siellä ei ole pakko roikkua. Parisuhdeasioissa olen viimeinen henkilö neuvomaan, mutta kai sitä suhdetta voi muutenkin ylläpitää kuin julkisuuden ja halpojen skuuppien kautta?
Tuollainen "yhdessä, erossa, yhdessä, erossa, lemmenlomalla, haluan toimittajaksi, laulajaksi, muuttaa ulkomaille, mulla menee hyvin, mut uhataan tappaa" poukkoilu on ihan saatanan repivää ja ei siitä ainakaan mitään pysyvää synny, muuta kuin siis sitä halpaa hetken julkisuutta. Tai jos ei repivää, niin ainakin osoitus siitä, että on enemmän ja vähemmän hukassa. Kukapa ei olisi tuossa iässä, mutta sitä suurimmalla syyllä hetkeksi jäähylle, vaikka se oma nimi ja naama Seiskan kannessa kuinka hivelisi itsetuntoa.
Tuollainen "yhdessä, erossa, yhdessä, erossa, lemmenlomalla, haluan toimittajaksi, laulajaksi, muuttaa ulkomaille, mulla menee hyvin, mut uhataan tappaa" poukkoilu on ihan saatanan repivää ja ei siitä ainakaan mitään pysyvää synny, muuta kuin siis sitä halpaa hetken julkisuutta. Tai jos ei repivää, niin ainakin osoitus siitä, että on enemmän ja vähemmän hukassa. Kukapa ei olisi tuossa iässä, mutta sitä suurimmalla syyllä hetkeksi jäähylle, vaikka se oma nimi ja naama Seiskan kannessa kuinka hivelisi itsetuntoa.
Viimeksi muokattu: