Ihmettelyketju

  • 6 344 527
  • 38 746
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siis jos itsellä viikon tai kahden ränni niin tyttöystävä sattuu just silloin olemaan selvin päin. Miks nää ei koskaan mee yks yhteen.
Niin ilmaantuuko tämä "tyttöystävä" aina sillon kun ränni loppuu? Semmonen pieni otus tulee tohon olkapäälle höpöttelemään miten kiva ois jos kuitenkin kiskois vähän märkää.

Se ei ehkä ole sun tyttöystävä, vaan delirium huuruinen viinapiru se sulle siinä kuiskuttelee hempeitä sanojaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ilmaantuuko tämä "tyttöystävä" aina sillon kun ränni loppuu? Semmonen pieni otus tulee tohon olkapäälle höpöttelemään miten kiva ois jos kuitenkin kiskois vähän märkää.

Se ei ehkä ole sun tyttöystävä, vaan delirium huuruinen viinapiru se sulle siinä kuiskuttelee hempeitä sanojaan.
On mulla mielikuvitustyttöystäväkin. Sen nimi on Ida. Oon joskus kertonut. Mutta tää on eri tapaus. Eniten hitottaa kun en ole käynyt suihkussa hetkeen. Kynnet pitäis leikata ja parta ajaa ja hampaat pestä jne. Itsellähän ei niin väliä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
On mulla mielikuvitustyttöystäväkin. Sen nimi on Ida. Oon joskus kertonut. Mutta tää on eri tapaus. Eniten hitottaa kun en ole käynyt suihkussa hetkeen. Kynnet pitäis leikata ja parta ajaa ja hampaat pestä jne. Itsellähän ei niin väliä.
Niin tyttöystävältä kynnet leikata, parta ajaa ja hampaat pestä? Hyvähän se on toki hygieniasta pitää huolta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uros x 10000?

Firma joka ei ole tehnyt muuta kun miinusta? Hyvin myyty.
 
K

Kiekkokatsoja

Iltalehdessä otsikko: Suomalaisen Kirjakaupan mainos ihmetyttää: kolme sivua mieskirjailijoita, yksi nainen
Linkki vie kyseiseen otsikkoon.
Itse eräänä päivänä kaupan kassalla, ihmettelin täysin päinvastaista. Lehtimyynnissä oli kymmenkunta eri lehteä, ja kaikissa otsikoissa ja kuvissa oli nainen. Kunnes silmäilin lisää, ja löytyihän lopulta yhdestä eläkeläinen nimeltä Danny. Se ehkä hoitaa kymmenkunta nuorta naista, siis "laatu" tasoittaa määrän. Sitä kai tarkoitin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis, minä kuulun Palvelualojen ammattiliittoon eli PAMiin ja maksan kyllä ihan itse liiton jäsenmaksut. Maksaminen on varsin helppoa kun nykyaikana laskujen maksaminen on tehty varsin helpoksi ja PAM on toimittanut minullekin myös lomakkeen josta näkee monelle eri palkkasummalle 20 euron välein paljonko liiton jäsenrahaa pitää maksaa. Eipä tuo mikään suuri vaiva ole.
...
PAM jäsenille toimitetaan taulukko, mihin on laskettu prosenttilaskuja valmiiksi. Melkoista. Muutenhan se olisi vaikeaa tietenkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nykyään tuntuu aika usein pelikieltoilmoituksissa olevan syynä kymppipykälän rikkominen. Ihmettelen kyllä kun tuo sääntö on niin selkeä ja kaikille varmasti tiedossa että se kuukausi sieltä tulee. Silti tulee näitä "Moi Tami!" viestejä ja sieltä sitten kuukaudeksi lomalle.

I.H.M.E.T.T.E.L.E.N.!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nykyään tuntuu aika usein pelikieltoilmoituksissa olevan syynä kymppipykälän rikkominen. Ihmettelen kyllä kun tuo sääntö on niin selkeä ja kaikille varmasti tiedossa että se kuukausi sieltä tulee. Silti tulee näitä "Moi Tami!" viestejä ja sieltä sitten kuukaudeksi lomalle.

I.H.M.E.T.T.E.L.E.N.!
Moi Roger Moore!
 
K

Kiekkokatsoja

Tuo wolt kauppa ihmetyttää. Tietysti se on hieno juttu. 7miljardia on ISO raha, Toivottavasti kauppa menee ok.
Uutisissa lähetti sanoi, että hän saa 4euroa/kuljetus. Aika vähän siis. Vastahan ne uutisoi, että wolt kiertää lakisääteisiä palkka ja loma asioita.
Jotenkin tuntuu, että ongelmia vielä tulee. Saa nähdä mitä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
TV-sarja Elämäni biisiä on jo muutaman viikon ajan mainostettu Erikoisjakso -teemalla. Mikä niistä tekee niin erikoisia? En ole huomannut mitään erikoisempaa tavalliseen jaksoon verrattuna.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tiedän että tämä ihmettelyn aiheeni saattaa herättää pahansuopeisuutta ja vaikka juntiksi nimittelyä mutta silti olen pistänyt merkille yhden asian itsessäni. Ja tuon sen nyt rohkeasti ihmettelyn aiheena tännekin esille.

Täytyy nyt ensin korostaa että eihän ikävissä uutisissa ole mitään hyvää, kuin no varsin harvoin korkeintaan. Eli kaikkihan ne järkytystä jonkin verran aiheuttaa. Ja puhutaan nyt suoraan liikenneonnettomuuksistakin kun niistä minun tapauksessa on kyse. Jossain määrin on varmaan ihan ymmärrettävää ajatusmalli että mitä lähempänä onnettomuus tapahtuu omasta asuinpaikastasi katsottuna niin sitä enemmän se omaa mieltä järkyttää. Voin sanoa suoraan että näin se ainakin minulla tuntuu menevän.

Ruotsissa tapahtunut liikenneonnettomuus järkyttää enemmän mieltä kuin lähi-idässä tapahtunut liikenneonnettomuus. Suomessa tapahtunut liikenneonnettomuus järkyttää enemmän mieltä kuin muualla maailmalla. Mutta sitten jos ajatellaan vielä tarkemmin niin ei menekään enää minulla niin että vuodesta 2010 lähtien asuinkaupunkissani Hämeenlinnassa tapahtuneet liikenneonnettomuudet järkyttävät kaikista eniten mieltäni. Vaan kärkeen kiilaakin näemmä ja väitän että itseni aika hyvin tuntevanani synnyinkunnassani Hattulassa eli Hämeenlinnan naapurikunnassa tapahtuvat liikenneonnettomuudet. Yhä tänä päivänäkin.

Tämä nyt on typerää luokittelua vakavalla asialla ja kaikki nämä onnettomuudet vaikka Pakistanissa asti aina ikäviä ovat. Se pitää muistaa. Mutta silti itseäni jonkin verran ihmetyttää se että oman synnyinkunnan onnettomuudet vieläkin aiheuttaa näemmä suurimmat järkytykset. Sen sain kokea jälleen eilenkin kun tietooni tuli yksi Parolan (Hattulan isoin kylä ja keskusta siis) keskustassa tapahtunut yhden kuolonuhrinkin vaatinut liikenneonnettomuus. Jotenkin nämä Parolassa sattuvat onnettomuudet vaan järkyttää sitten kuitenkin enemmän omaa mieltäni.

Onko tässä edes mitään ihmettelyn aihetta? Minulla ei ole välttämättä ollut edes yhtä lujaa tunnesidettä nykyiseen asuinkaupunkiini Hämeenlinnaan kuin synnyinkuntaani Hattulaan ja tarkemmin sanottuna Parolaan. Parolassa olen kuitenkin asunut yhteensä noin 23 vuotta ja se on kuitenkin iso osa koko tähän astisesta elämästäni eli olen nyt 37-vuotias. Parolassa olen asunut yhteensä kuitenkin sen 23 vuotta kun taas Hämeenlinnassa kuitenkin vain 11 vuotta.

Näkee tämän tunnesiteen mielestäni myös siinä että Parolassa ihan vain kaduilla käveleminen ja keskustassa hengailu saa aikaan erityiset tunnevibat kun Hämeenlinnassa vastaava hengailu ei ole niinkään iso juttu minulle. Isänkin luona varsinkin joskus yökylässä ollessa on pakko päästä ihan vain kävelylenkillekin myös sen takia että siitä saa ne erityiset tunnevibat ja muistot aikaan kun kiertelee Parolan katuja.

Toisaalta, onhan Hattula paljon pienempi paikkakunta kuin Hämeenlinna ja voihan tässä olla sellaistakin järkytystäkin että ei kai niinkin pienessä pitäjässä? Ja yhä tänä päivänäkin taidan tunteakin Parolan tiet niiden vähemmän määränkin vuoksi paremmin kuin Hämeenlinnan tiet. Sekä asuuhan isänikin yhä Parolassa ja siinä lapsuuden kodissani.

No joo, ennen kuin kukaan hermostuu niin korostan vielä että tiedän itsekin että eihän tällainen luokittelu näin vakavien asioiden suhteen ole koskaan fiksua. Ja aina ne liikenneonnettomuudetkin mieltä järkyttää. Mutta koen tuntevani jonkinlaista erityistä tunnetta Hattulaa ja Parolaa kohtaan, niin hyvässä kuin pahassa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Huuhkajat Neloselta ja Leijonat Vitoselta?
Toi telkku.comin ohjelmakartta taitaa hiukan valehdella. Tuskin tulee uusintana Ruotsi-Venäjä, joten eiköhän se Suomen peli tosiaan näy. Meillä pakettitilaajilla on hiukan enemmän valinnanvaraa. Pari rugby-matsia, tsiljoona futismatsia, dartsia ja NHL:ää pitäisi jotenkin mahduttaa päivän ohjelmistoon Suomen molempien pelien lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olikohan varjomodeilla jo tänään näppinsä pelissä pelikieltojen kanssa? Miltähän se tuntui panna nimimerkkejä viikon huilille isolla kädellä? Pakko olla mieletön adrenaaliniryöppy ja raivostondis.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olikohan varjomodeilla jo tänään näppinsä pelissä pelikieltojen kanssa? Miltähän se tuntui panna nimimerkkejä viikon huilille isolla kädellä? Pakko olla mieletön adrenaaliniryöppy ja raivostondis.

Veikkaan, että oli. Sen verran epäselvästi tuo Jannaccin saama rangaistus on kirjoitettu.

No offense varjomoderaattorit :D
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ai että tää mun puhelin on viisas. Kun yritän kirjoittaa majoneesi ja kirjoitan vahingossa makoneesi, niin tää osaa ehdottaa korjaukseksi "Makoneesi", "makpneesi" tai "MAKONEESI"

Kiitos. Kas kun ei "opettelekirjottaanläski"...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Liigan otteluohjelman laatijat ovat katsoneet muidenkin lajien kilpailukalenteria eivätkä ole sijoittaneet tiistaille 16.11. yhtään ottelua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Liigan otteluohjelman laatijat ovat katsoneet muidenkin lajien kilpailukalenteria eivätkä ole sijoittaneet tiistaille 16.11. yhtään ottelua.

Kansainvälisissä jääkiekkoympyröissä ei tehdä itseään niin pieneksi, vaan CHL lähtee rohkeasti kilpailemaan Tshekin ja Suomen jalkapallomaajoukkueiden kanssa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Liigan otteluohjelman laatijat ovat katsoneet muidenkin lajien kilpailukalenteria eivätkä ole sijoittaneet tiistaille 16.11. yhtään ottelua.

Lienee aika perusteltua sanoa, että ei tuossa mitään ole osattu huomioida, vaan tiistai nyt ei vaan ole liigan pelipäivä.

Koko kaudella pelataan 450 ottelua, joista 29 tiistaipäivänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös