Ihmettelyketju

  • 6 357 732
  • 38 767

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmetyttää ihmisten huono kehonhallinta. Ei pystytä tekemään kahta asiaa yhtä aikaa. Kuten hieromaan käsidesiä käsiin ja samalla kävellä eteenpäin. Ei, pitää jumittaa pariskunnan ja ostoskärryn voimin siihen kaupan sisäänmenoportille hieromaan desiä käsiin.
Tuokin ihmetyttää. Mikä ihmetyttää enemmän on se, että miksi se tuttujen näkeminen tarkoittaa sitä että jäädään siihen kaupan ahtaaseen paikkaan kolmen ostoskärryn kera pitämään sääkeskustelua tai mitä sille Minttu-Petterille juuri tänään kuuluu, aloittaa koulun/pääsi ripille/näin västäräkin. Eikö sitä nyt voisi käydä muuallakin kun siinä kulkuväylien risteyksessä blokaten kaikki muut? Joskus vielä tulen ja jyrään kunhan kunnolla kun tuo sisäinen grumpy old man pääsee valloilleen.

Yleensä korostuu maakunnissa. Tältä kesältä Karisma useampaan otteeseen ja Sunilan Prisma kertaalleen. No voi v.. ainiin, ei tämä ollut vitutusketju. Enkä ole juuri nyt noissa kummassakaan paikassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lapsiakin jo rokotetaan, mutta meidät nelikymppisen jätettiin välistä. Tai yritti ne tytöt tossa kauppakeskuksen aulassa istuttaa penkkiin, mutta hirveä krapula oli.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
ViisasMiehen potkut menivät ohi täysin olankohautuksella. Minusta tämä on yksi oudoimpia potkuja palstan historiassa, kun huomioidaan Moderaattorien perusteet kirjoitusoikeuksien poistolle.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
ViisasMiehen potkut menivät ohi täysin olankohautuksella. Minusta tämä on yksi oudoimpia potkuja palstan historiassa, kun huomioidaan Moderaattorien perusteet kirjoitusoikeuksien poistolle.
ViisasMies tykkäsi yhdestä viestistäni, oli siis nimimerkkinsä mukainen mies.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
ViisasMies tykkäsi yhdestä viestistäni, oli siis nimimerkkinsä mukainen mies.

Toisaalta hän tykkäsi myös viestistäni, joten saattoi olla huijari. Toki tykkäämässään viestissä todettiin ViisasMiehen olevan selvästi viisas mies, joten miksipä minulla olisi syytä epäillä.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Erikoinen tilanne bussissa tänään. Lähelle istui noin 50v mamma joka alkoi yllättäen puhumaan kanssani tästä Afganistanin hässäkästä . Sain tahattomasti suututettua mamman noin minuutissa kun sanoin että en oikein osaa olla mitään mieltä tapahtumista ja aikalailla skippaan uutiset näiden osalta. Sanoin kaiken vielä ystävälliseen sävyyn.

Alkoi syyllistämään ja olen kuulemma tunteeton paska. Tämän jälkeen laitoin vain musat korville ja mamma jatkoi hölöttämistä.

Outo fiilis jäi mutta en usko että olen ainoa joka ei saa oikein mitään tarttumapintaa näihin tapahtumiin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Outo fiilis jäi mutta en usko että olen ainoa joka ei saa oikein mitään tarttumapintaa näihin tapahtumiin.
Aika etäinen asia Afganistan omassakin elämässä on. Ei oikein riitä aika miettimään kaikkien ihmisten ja maiden hyvinvointia, kun yrittää itsekin selvitä palkkapäivästä seuraavaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Erikoinen tilanne bussissa tänään. Lähelle istui noin 50v mamma joka alkoi yllättäen puhumaan kanssani tästä Afganistanin hässäkästä . Sain tahattomasti suututettua mamman noin minuutissa kun sanoin että en oikein osaa olla mitään mieltä tapahtumista ja aikalailla skippaan uutiset näiden osalta. Sanoin kaiken vielä ystävälliseen sävyyn.

Alkoi syyllistämään ja olen kuulemma tunteeton paska. Tämän jälkeen laitoin vain musat korville ja mamma jatkoi hölöttämistä.

Outo fiilis jäi mutta en usko että olen ainoa joka ei saa oikein mitään tarttumapintaa näihin tapahtumiin.

Veli on siis sompaillut viisykkösessä vai mikä linja Kallion lävistääkään. Kallio on vitun raskas ja rasittava kaupunginosa Stadissa, tiedoksi niille, jotka eivät tiedä.

Juuri sain henkiseltä kalliolaiselta sähköpostia, jossa noin viiteen virkkeeseen oli mahdutettu yli 10 asiavirhettä ja loppuun toki itsesääliä rutkasti.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miten tuolla Netflixissä voi olla viikosta ja kuukaudesta toiseen samoja leffoja "nousussa nyt"?

Ei mikään voi nousta koko ajan. Tietysti jos laskee aina siinä välillä, mutta sitä ei kerrota.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miten tuolla Netflixissä voi olla viikosta ja kuukaudesta toiseen samoja leffoja "nousussa nyt"?

Ei mikään voi nousta koko ajan. Tietysti jos laskee aina siinä välillä, mutta sitä ei kerrota.

Ei
Michael Jacksonkaan
kertonut
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"– Kaaduin nurmikolle ja löin polveni ja kyynärpääni. Onneksi minulla oli kypärä päässä, Diarra kertoo."

Jos se on lyönyt polven ja kyynärpään, niin mikä helevatan onni siinä kypäränkäytössä on ollut?
Ei varmaan lyönyt päätä kun oli kypärä välissä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tahallinen! Isoista ovista ulos tuommoiset.

Sähköpotkulautailija käytti tuossa oikeastaan potkulautaansa ikään kuin pumppuna. Taklaus on sinänsä puhdas, mutta pää osuu kaatuessa nurmikkoon. Mielestäni ei ole ulosajon paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös