Ihmettelyketju

  • 6 350 870
  • 38 754

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä olen varmaan kovin pelottava/naurettava kun laitan "sotisovan" päälle. Laitoin puvun päälle ja pitkästä aikaa ihan livepalaveriin. Matkalla yksi huusi "oot ihan orja ja naurettava kun meet tolleen hienona duuniin". Muutama muu pyyteli anteeksi ja antoi kovasti ovissa tilaa. Ei noin käy kun meen tuolla farkuissa ja hupparissa. En mä tietääkseni tänään näyttänyt yhtään sen erilaisemmalta näyttänyt kuten esim maanantaina kun joku ihan randomina sanoi että "olet ainoa joka maanantaiaamuna duuniin mennessä hymyilee".
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki tietää mitä tähän pitää vastata niin enpäs vastaakaan.

Saanko vihjeen ja onko se "Tällä soitetaan puheluita"?

Dildometsä - Sysimetsä - Frederik - Chopin oli kuitenkin mielestäni ihan looginen mielleyhtymien ketju. En tiedä, mikä tuohon nyt seuraavaksi sopii. Puuhöylä se ei ole.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulossa postipaketti, johon lähettäjä valinnut kotiinkuljetuksen. Paketti on seurannan mukaan jo täällä Lahdessa. Noh, kotiin kuljetuksen voi valita vasta huomiselle, enkä tänään voi ilmeisesti hakea pakettia mistään. Ihmettelen miksei tuohon voi valita vaikka, että toimitus asiamiespostiin/automaattiin ja pääsisin tänään paketin hakemaan.
 
Ulosottolaitokselta tullut 200e minun tilille, tarkoittaako tuo että velat on maksettu? En oo seurannut yhtään, tiilistä aina mennyt mitä mennyt. No eipä siinä mennyt kuin kaksi vuotta. Kauas nyt kestää että olen luotettava taas?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ulosottolaitokselta tullut 200e minun tilille, tarkoittaako tuo että velat on maksettu? En oo seurannut yhtään, tiilistä aina mennyt mitä mennyt. No eipä siinä mennyt kuin kaksi vuotta. Kauas nyt kestää että olen luotettava taas?
Riippuu juomatavoista. Päivästä viikkoon, arvelen.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kuinkahan kauan kouluissa saa opettaa "äidinkieltä", kun puolilla oppilaista tämä on silkkaa harhaanjohtavaa mainontaa
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen kierrellyt pihalla ja ikkunoissa katselemassa niitä Ylellä mainittuja tähden lentoja Perseuksen tähtikuvion luota. Ei ole vielä näkynyt mutta ehkä ne odottaa parempia aikoja ja oikeita kulmia. Onkos teistä joku nähnyt niitä (luvattuja) tähdenlentoja...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis jengi makselee kaupan kassoilla jollain älypuhelimilla. Ei kait sitä vielä ole korttimaksuunkaan tottunut.

Joo mustat vaatteet, gin tonic...
 

Glove

Jäsen
Ihmetyttää ihmisten huono kehonhallinta. Ei pystytä tekemään kahta asiaa yhtä aikaa. Kuten hieromaan käsidesiä käsiin ja samalla kävellä eteenpäin. Ei, pitää jumittaa pariskunnan ja ostoskärryn voimin siihen kaupan sisäänmenoportille hieromaan desiä käsiin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihmetyttää ihmisten huono kehonhallinta. Ei pystytä tekemään kahta asiaa yhtä aikaa. Kuten hieromaan käsidesiä käsiin ja samalla kävellä eteenpäin. Ei, pitää jumittaa pariskunnan ja ostoskärryn voimin siihen kaupan sisäänmenoportille hieromaan desiä käsiin.
Miten sinä työnnät ostoskärryä samalla kun desinfioit käsiä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihmetyttää ihmisten huono kehonhallinta. Ei pystytä tekemään kahta asiaa yhtä aikaa. Kuten hieromaan käsidesiä käsiin ja samalla kävellä eteenpäin. Ei, pitää jumittaa pariskunnan ja ostoskärryn voimin siihen kaupan sisäänmenoportille hieromaan desiä käsiin.
Juu ja mielellään se ostoskärry poikittain ja pariskunta mahdollisimman leveästi molemmin puolin sitä kärryä.
 

444

Jäsen
Juu ja mielellään se ostoskärry poikittain ja pariskunta mahdollisimman leveästi molemmin puolin sitä kärryä.
Vetää melkein vertoja niille nilkeille, jotka kurottavat laarista sitä yhtä banaania työntämällä samaan aikaan toisella kädellä ostoskärryä 180 astetta toiseen suuntaan. Ja samalla seisovat sen puolen metrin päässä siitä laarista. Hienosti blokataan koko käytävä banaania metsästäessä. Samaa toki tapahtuu muissakin väleissä, jossa sen kärryn vain mahtuu työntämään mahdollisimman kauas itsestään käytävän yli poikittain. Mikäli tilaa on vähemmän (esim. tomaattimurskat ja muut säilykkeet), niin tarvetta käytävän tukkimiselle ei useinkaan ole, vaan silloin kärry on siististi siinä vieressä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten sinä työnnät ostoskärryä samalla kun desinfioit käsiä?
Potkimalla ja heikot jää alle. Tosin yleensä on kori käytössä kun ostan ruokaa yms. itselleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös