Ihmettelyketju

  • 6 346 527
  • 38 748

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka ostaa puhelimensa tmv. vähän arvokkaampaa tavaraa jostain tori.fi:stä? Liikkeellä on ilmeisesti niin paljon kusettajaa, ettei ikinä tulis mielenkään ostaa tuolta juurikaan mitään yli satasen arvoista.
Vaikee niidenkin kusettajien on kusettaa, jos haluut testata laitetta ekaks. Enemmänkin ihmettelisin, että kuka vittu lähettää rahat etukäteen jollekkin tuntemattomalle, jos tarkoitus ei ole menettää niitä?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaksan ihmetellä aina sitä kuinka hiton monet joulukoristeet joillakin on? Tarkoitan sitä kun jotkut vaihtavat oikein koristeiden väriteemaakin kai vuosittain. Pitäähän siinä sitten olla koristeita monella eri värisävyllä?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaksan ihmetellä aina sitä kuinka hiton monet joulukoristeet joillakin on? Tarkoitan sitä kun jotkut vaihtavat oikein koristeiden väriteemaakin kai vuosittain. Pitäähän siinä sitten olla koristeita monella eri värisävyllä?
Kyll mää ny vallan kauhiast hämmästysin ku tommittis haastat. Jouluimmeinen olet ja tuommosii ihmettölöisit.

Asiaan hieman liittyen itse tykkään katsella ihmisten joulu/kausivaloja. Jotkut on hienoja ja jotkut liian räikeitä. Itselläni tai meiillä hillityt yksiväriset valot tuijissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän krapulaisia ei palkata huumekoirien tilalle tai johonkin muuhun etsintään. Hajuaisti ja muutkin sellaiset kun on yli-ihmisen tasolla. Ja sitä paitsi välillä meitsin lookkikin on kuin Turhapurolla siinä yhdessä leffassa. Mut mitään pantaa en pistä kaulaan, paitsi ehkä joskus makkarissa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksihän krapulaisia ei palkata huumekoirien tilalle tai johonkin muuhun etsintään. Hajuaisti ja muutkin sellaiset kun on yli-ihmisen tasolla. Ja sitä paitsi välillä meitsin lookkikin on kuin Turhapurolla siinä yhdessä leffassa. Mut mitään pantaa en pistä kaulaan, paitsi ehkä joskus makkarissa.
Millon sulla on krapula? On melko uskomaton väite tommonen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Saako muutkin joskus ns. Aivastuskohtauksia ? Mistä ihmeestä nää johtuu ? Äsken pärskyttelin menemään 26 kertaa putkeen...

Allerginen en ainakaan tietääkseni ole millekkään eikä olo kovin kipeältä tunnu. Tasaisen epäsäännöllisesti tälläisiä kohtauksia tullut ehkä kerran pariin vuoteen.

Harvinaisen ärsyttävä tilanne varsinkin äsken kesken Teams - kokouksen...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
@Sivustakatsoja aikoinaan kun dokailin niin sain näitä kohtauksia. Siis ekat hörpyt bissestä tai väkevästä. Tuo laukaisi jonkinlaisen histamiinin erityksen ja sitten niitä aivastuksia tuli sarjassa. Kerran paikallisbussissa hieman hävetti.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
@Sivustakatsoja aikoinaan kun dokailin niin sain näitä kohtauksia. Siis ekat hörpyt bissestä tai väkevästä. Tuo laukaisi jonkinlaisen histamiinin erityksen ja sitten niitä aivastuksia tuli sarjassa. Kerran paikallisbussissa hieman hävetti.
Korkkikin on tässä ollut kiinni kokonaista 5 päivää, niin tuskin on tuokaan :) Itsellä tänäänkin alkoi ilman mitään kummempia substanssien nautiskeluja tai ennakkovaroitusta. Kunhan pärähti vaan päällensä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks kukaan koskaan syönyt appelsiinia? Miten tää kuoritaan. Banaaneja mä kyllä oon syönyt. Lapsena muistan kun söin kiivihedelmän ja exä söi jotain viinirypäleitä.

HK:n sinisen kyllä osaan kuoria. Taustoja nauhoitti Apelsin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Onks kukaan koskaan syönyt appelsiinia? Miten tää kuoritaan.
Turhaa hifistelyä se kuoriminen. Haukkaat vaan isoja paloja ja räit sitten pois ne osat, jotka ei tunnu suussa nopeasti möyhentyvän.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Iltalehdessä naisten kuukautisista kertovassa jutussa:
"monet ovat myös kertoneet, kuinka heidän puolisonsa ei suostu tuomaan siteitä kaupasta. Ethän kukaan sano rakkaalleen, joka vuotaa sormesta verta, että mene itse ostamaan laastarisi, joten miksi kuukautiset olisivat eri asia!"

Tosiaan outoa jos joku mies käyttäytyy noin. Itse olen vain sanonut kassahenkilölle, että nämä siteet eivät sitten tule minulle.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Iltalehdessä naisten kuukautisista kertovassa jutussa:
"monet ovat myös kertoneet, kuinka heidän puolisonsa ei suostu tuomaan siteitä kaupasta. Ethän kukaan sano rakkaalleen, joka vuotaa sormesta verta, että mene itse ostamaan laastarisi, joten miksi kuukautiset olisivat eri asia!"

Tosiaan outoa jos joku mies käyttäytyy noin. Itse olen vain sanonut kassahenkilölle, että nämä siteet eivät sitten tule minulle.
Siis olet mies ja kerrot kassalla että kuukautissuojat eivät ole sinulle? Kiinnostaakohan sitä kassahenkilöä alkuunkaan kenelle ne siteet on? Saman tien vois kertoa jokaisen artikkelin kohdalla onko se itselle, anopille, naapurille vai lemmikille tarkoitettu ostos.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Siis olet mies ja kerrot kassalla että kuukautissuojat eivät ole sinulle? Kiinnostaakohan sitä kassahenkilöä alkuunkaan kenelle ne siteet on? Saman tien vois kertoa jokaisen artikkelin kohdalla onko se itselle, anopille, naapurille vai lemmikille tarkoitettu ostos.
Saman kerron myös jos ostan olutta. Etteivät vain juopoksi epäilisi...
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Siis olet mies ja kerrot kassalla että kuukautissuojat eivät ole sinulle? Kiinnostaakohan sitä kassahenkilöä alkuunkaan kenelle ne siteet on? Saman tien vois kertoa jokaisen artikkelin kohdalla onko se itselle, anopille, naapurille vai lemmikille tarkoitettu ostos.

Onko tämä nyt sitä rapalan vastarapalaa, toiselta palloilufoorumilta tuttua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onks kukaan koskaan syönyt appelsiinia? Miten tää kuoritaan. Banaaneja mä kyllä oon syönyt. Lapsena muistan kun söin kiivihedelmän ja exä söi jotain viinirypäleitä.

HK:n sinisen kyllä osaan kuoria. Taustoja nauhoitti Apelsin.
Veitsellä yleensä. Jos on ohuehko kuori niin menee kynnellä ja sormin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Veitsellä yleensä. Jos on ohuehko kuori niin menee kynnellä ja sormin.
Joo, mäkin opin iän kanssa että paras tapa "kuoria" appelsiini on halkoa se aluksi terävällä veitsellä keskeltä kahtia. Hieman helpompaa kuin kynsillä repiminen. Paitsi jos on tosiaan ohuempikuorinen versio.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Reaktioni kun tajusin että päivän kaikki suosituimmat viestit liittyvät urheiluun, eikä yksikään liity koronaan tai politiikkaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Joo, mäkin opin iän kanssa että paras tapa "kuoria" appelsiini on halkoa se aluksi terävällä veitsellä keskeltä kahtia. Hieman helpompaa kuin kynsillä repiminen. Paitsi jos on tosiaan ohuempikuorinen versio.
Miten sen saa kuorittua (ainakin muhjaamatta mehuja pihalle) jos hedelmän halkoo ensin osiin? Itse olen ainakin pärjännyt oikein hyvin tekniikalla että viiltää molemmat kalotit ensin irti, sitten jäljelle jäävään keskikohtaan poikittaisviilto ja loppu kuori pois.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Halloween/Samhain on jo ovella mutta kukaan maalainen tai muu pesäpalloa ja sählyä harrastava tai Liverpool/ManU-fani ei ole kaivautunut maakuopastaan jäätyneiden nauriiden keskeltä kertomaan, että kuinka junttia semmoisten juhlien pitäminen on, kun parempi olisi vaan pimeässä lukea vuoden 1983 Rattoa ja ihmetellä että mihin se Kekkonen ja C-kasetti nyt oikein hävisivät.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Halloween/Samhain on jo ovella mutta kukaan maalainen tai muu pesäpalloa ja sählyä harrastava tai Liverpool/ManU-fani ei ole kaivautunut maakuopastaan jäätyneiden nauriiden keskeltä kertomaan, että kuinka junttia semmoisten juhlien pitäminen on, kun parempi olisi vaan pimeässä lukea vuoden 1983 Rattoa ja ihmetellä että mihin se Kekkonen ja C-kasetti nyt oikein hävisivät.

@Evil on pakkolomalla vielä muutaman päivän ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös