Niin, tai siis tarkemmin ottaen kilpailumuotoista videopelaamista kutsutaan e-urheiluksi. Jotkuthan tuolla nykyisin tienaavat elantosakin...Tietokoneen pelaamista kutsutaan "e-urheiluksi".
Jukka Lindström esityksessään taannoin mainiosti tiivistikin että ainoa hetki, jolloin e-urheilijalla pulssi nousee, on se kun joku sanoo ettei e-urheilu ole urheilua.Niin, tai siis tarkemmin ottaen kilpailumuotoista videopelaamista kutsutaan e-urheiluksi. Jotkuthan tuolla nykyisin tienaavat elantosakin...
Jos mä tavallisena tallaajana laitan pleikkarin päälle ja avaan alan pelaamaan änäriä, ni pelaan kuitenkin ihan vaan videopelejä.
Niin, tai siis tarkemmin ottaen kilpailumuotoista videopelaamista kutsutaan e-urheiluksi. Jotkuthan tuolla nykyisin tienaavat elantosakin...
Tuo jälkimmäinen lause ei ollut siis varsinaisesti se mun pointti, vaan se ensimmäinen. Tunnustan silti hymähtäneeni tälle.Jotkut tienaavat elantonsa itseään myymällä. Huoraamista ei silti kutsuta urheiluksi.
Nii tai kuka kattoo temppareita? Aika valitettavan moni ja Arman sentään tuottaa oikeaa sisältöä, TIS ja joku exontebitch aiheuttaa myötähäpeää ja tunnontuskaa viiden minuutin katselulla.Siis kuka noita Armanin ohjelmia oikein katselee. No parit jaksot kun frendit on niissä, mutta noin muuten.
yli satasen arvoista.
Vaikee niidenkin kusettajien on kusettaa, jos haluut testata laitetta ekaks. Enemmänkin ihmettelisin, että kuka vittu lähettää rahat etukäteen jollekkin tuntemattomalle, jos tarkoitus ei ole menettää niitä?Kuka ostaa puhelimensa tmv. vähän arvokkaampaa tavaraa jostain tori.fi:stä? Liikkeellä on ilmeisesti niin paljon kusettajaa, ettei ikinä tulis mielenkään ostaa tuolta juurikaan mitään yli satasen arvoista.
Kyll mää ny vallan kauhiast hämmästysin ku tommittis haastat. Jouluimmeinen olet ja tuommosii ihmettölöisit.Jaksan ihmetellä aina sitä kuinka hiton monet joulukoristeet joillakin on? Tarkoitan sitä kun jotkut vaihtavat oikein koristeiden väriteemaakin kai vuosittain. Pitäähän siinä sitten olla koristeita monella eri värisävyllä?
Millon sulla on krapula? On melko uskomaton väite tommonen.Miksihän krapulaisia ei palkata huumekoirien tilalle tai johonkin muuhun etsintään. Hajuaisti ja muutkin sellaiset kun on yli-ihmisen tasolla. Ja sitä paitsi välillä meitsin lookkikin on kuin Turhapurolla siinä yhdessä leffassa. Mut mitään pantaa en pistä kaulaan, paitsi ehkä joskus makkarissa.
Korkkikin on tässä ollut kiinni kokonaista 5 päivää, niin tuskin on tuokaan :) Itsellä tänäänkin alkoi ilman mitään kummempia substanssien nautiskeluja tai ennakkovaroitusta. Kunhan pärähti vaan päällensä.@Sivustakatsoja aikoinaan kun dokailin niin sain näitä kohtauksia. Siis ekat hörpyt bissestä tai väkevästä. Tuo laukaisi jonkinlaisen histamiinin erityksen ja sitten niitä aivastuksia tuli sarjassa. Kerran paikallisbussissa hieman hävetti.
Turhaa hifistelyä se kuoriminen. Haukkaat vaan isoja paloja ja räit sitten pois ne osat, jotka ei tunnu suussa nopeasti möyhentyvän.Onks kukaan koskaan syönyt appelsiinia? Miten tää kuoritaan.
Siis olet mies ja kerrot kassalla että kuukautissuojat eivät ole sinulle? Kiinnostaakohan sitä kassahenkilöä alkuunkaan kenelle ne siteet on? Saman tien vois kertoa jokaisen artikkelin kohdalla onko se itselle, anopille, naapurille vai lemmikille tarkoitettu ostos.Iltalehdessä naisten kuukautisista kertovassa jutussa:
"monet ovat myös kertoneet, kuinka heidän puolisonsa ei suostu tuomaan siteitä kaupasta. Ethän kukaan sano rakkaalleen, joka vuotaa sormesta verta, että mene itse ostamaan laastarisi, joten miksi kuukautiset olisivat eri asia!"
Tosiaan outoa jos joku mies käyttäytyy noin. Itse olen vain sanonut kassahenkilölle, että nämä siteet eivät sitten tule minulle.
Saman kerron myös jos ostan olutta. Etteivät vain juopoksi epäilisi...Siis olet mies ja kerrot kassalla että kuukautissuojat eivät ole sinulle? Kiinnostaakohan sitä kassahenkilöä alkuunkaan kenelle ne siteet on? Saman tien vois kertoa jokaisen artikkelin kohdalla onko se itselle, anopille, naapurille vai lemmikille tarkoitettu ostos.